Licht vermoeid komen ze tegen 12 uur het hotel binnen. De camera leggen ze in hun kantoortje zodat hun collega's deze morgen vroeg kunnen gebruiken. 'Morgenochtend naar de makelaar, weet je waar dat is' mompelt Eva 'ja ik heb al een afspraak gemaakt om 10 uur dus we kunnen uitslapen'. 'Ohh lekker' verschijnt een glimlach op haar mond.
'Ik spring nog snel even in de douche' meldt Wolfs haar. Eva denkt aan hun douchebeurt van vanmiddag, ze voelt de kriebels weer in haar buik ze bedenkt zich geen seconde en kleedt zich ook snel uit om bij Wolfs onder de douche te stappen. 'Hey' schrikt hij op van 2 handen die over zijn lichaam strelen. 'Nu is het mijn beurt om jou te verwennen' fluistert ze verleidelijk in zijn oor, haar handen langzaam verplaatsend richting zijn buik. 'Ohh Eef' kreunt hij even later en laat zijn hoofd achterover tegen de muur steunen 'je bent geweldig' fluistert hij even later in haar oor en hij neemt plaats op de badrand en pakt haar bij haar heupen 'gaat dit met je rug denk je' ze knikt en laat zich gewillig door hem leiden, en al snel voeren ze het tempo op, 2 handen laat hij over haar lichaam glijden en spelen met haar borsten, waar Eva nog meer van geniet 'oh Floris, wat doe je met me' hijgt ze van opwinding 'jij bent zo lekker' hijgt hij terug. Bijna komt Eva tot haar hoogtepunt, Wolfs voelt dat ze haar spieren al iets aanspant en glimlacht 'knijp in mijn tepels' vraagt ze kreunend, wanneer hij dat doet komt ze met schokkende bewegingen tot haar hoogtepunt 'dit was zo lekker' zegt ze na een paar minuten als ze naast elkaar op het bed liggen en nog steeds licht nahijgen. Hij glimlacht 'ben je moe, wil je al gaan slapen' vraagt hij met een glinstering in zijn ogen. Verbaasd maar met een twinkeling in haar ogen kijkt ze hem aan en schudt haar hoofd 'maar ik wil nog wel een paar minuten blijven liggen hoor' knipoogt ze. 'Een chocomelletje' vraagt hij met een grijns op zijn gezicht 'lekker' lacht ze terug.
'Vroeger moest ik altijd even een sigaretje roken tussendoor' verbaasd kijkt ze hem aan 'heb jij gerookt dan' vraagt ze. 'Ja langgeleden' biecht hij op. 'Heb je met veel verschillende vrouwen het bed gedeeld' vraagt ze hem. 'Wil je dat echt weten' grinnikt hij.
'veel dus' is haar conclusie, hij knikt 'maar met niemand was het zo geweldig als met jou' fluistert hij. 'Jaja dat zeg je maar' zucht ze
'nee echt Eef, sex met jou is gewoon in 1 woord geweldig, omdat er nu ook echte liefde aan te pas komt' kust hij haar verleidelijk in haar hals 'vroeger was het meer alleen de lust en de drang om te presteren, maar nu...met jou is het zo fijn in bed en je hebt zo'n goddelijk lichaam' kust hij haar nu van haar nek naar haar borsten en bijt heel zachtjes in haar tepel wat weer een kreun aan haar lippen doet ontsnappen. Ze zet haar glas op het nachtkastje en slaat haar armen om zijn nek. 'Ik hou zoveel van jou' fluistert ze en ze raken verwikkeld in een hartstochtelijke zoen.
'Als jij zoveel bedpartners hebt gehad kun je vast ook nog wat andere standjes' vraagt ze hem verlegen, 'tuurlijk' zegt hij zelfverzekerd.
'Wil je dat nu' fluistert hij zachtjes in haar oor terwijl hij met zijn handen over haar lichaam glijdt. Ze knikt verlegen 'geen kinky rare dingen hè' zegt ze nu toch een beetje angstig 'tuurlijk niet vertrouw me nou maar' fluistert hij lief. 'Dit zal je heerlijk vinden' fluistert hij weer lief als hij haar omdraait en vraagt om op haar knieën te gaan zitten. Angstig kijkt ze hem aan en weer streelt hij lief over haar rug en verplaatst zijn handen naar haar borsten en buik....'vertrouw me nu maar ik doe niks geks' zegt hij zacht.
'Ohh dit was zo geweldig Wolfs' laat ze zich even later uitgeput op het matras vallen en met een glimlach om hun mond vallen ze allebei even later in een diepe slaap.Sorry, misschien iets te maar ach ze zijn verliefd hè😘😊
JE LEEST
In het geheim (Flikken Maastricht)
FanfictionVoltooid. Eva woont samen met Frank in de Ponti en Wolfs woont samen met Maartje. Wat niemand weet is dat Wolfs en Eva een geheime relatie hebben, hun jarenlange samenwerking en vriendschap is daarvoor een goede dekmantel.