'Hey Sjoerd, sorry joh, het was mijn idee, ik vond het zo grappig, je was zo gebrand op een date met Eva en toen heb ik Eva ondanks dat ze het eigenlijk niet wilde opgestookt om het spel mee te spelen. Het spijt me echt' zegt Wolfs.
'Het spijt mij ook, als ik wist dat ze jouw vriendin was had ik haar nooit proberen te versieren, maar ik ging er niet vanuit dat jullie een stel waren en aangezien er geen man of vriend op het vliegveld stond om haar uit te zwaaien trok ik mijn conclusie' verklaart Sjoerd 'Maar je was zo openlijk, niks subtiel en dat is wat vrouwen willen, ze zeggen nee maar ondertussen zijn ze toch nieuwsgierig, ze willen zich speciaal voelen en niet zo openlijk aangesproken worden zodat iedereen het hoort. Alleen vrouwen die uit zijn op een one-night-stand zullen op die openlijke avances reageren. Dus neem van mij aan vrouwen willen stijl en hoffelijkheid' grijnst Wolfs. 'Kom we gaan terug, trek het je niet aan, Eva schaamt zich ook'.Na de lunch liggen ze met z'n drieën aan het zwembad, het is uitgesproken, zand erover was de afspraak. 'Wie gaat er mee nog een keer zwemmen' vraagt Wolfs als hij van zijn bedje opstaat. Sjoerd schudt zijn hoofd 'ik ga zo met Rinus naar het bureau'. Eva twijfelt 'jij gaat wel mee' grijnst Wolfs en tilt haar van het bedje en loopt met een gillende en spartelende Eva in zijn armen naar de rand van het bad. 'Nee alsjeblieft Wolfs' smeekt ze maar voor dat ze het weten duwt Sjoerd hun in het water en loopt lachend naar binnen. Gillend komt Eva weer boven en kijkt verschrikt in de ogen van Wolfs die haar op zijn beurt verliefd aankijkt. 'Hij heeft revanche genomen' grinnikt Wolfs. Speels zwemmen ze achter elkaar aan om elkaar onder te duwen. Eindelijk heeft hij haar te pakken en drukt haar met haar rug tegen de rand van het zwembad. Verliefd slaat Eva haar armen om zijn nek en haar benen om zijn heupen, niet veel later zijn ze verwikkelt in een innige zoenpartij. 'Ik hou zoveel van jou' fluistert ze, hij glimlacht 'ik nog meer van jou' en met zijn handen strelend over haar billen fluistert hij 'ga je mee naar boven'.
Wanneer ze in de kamer aankomen duwt hij haar de badkamer in en trekt haar bovenstukje los om haar borsten te strelen 'hmm' gromt Wolfs zachtjes 'ik wil je nu Eef' ze wiebelt met haar wenkbrauwen en draait de douche aan 'doet u voorzichtig met mij meneer Wolfs ik ben niet zo soepel in de heupen op het moment' hij grijnst en duwt haar onder de douche 'dat komt helemaal goed mevrouw van Dongen'. Zachtjes duwt hij haar met d'r rug tegen de wand en houdt haar armen boven haar hoofd, zijn andere hand streelt zachtjes over haar blote huid terwijl hij haar kleine kusjes geeft. Eva kreunt zachtjes als hij met zijn vingers over haar bikini broekje wrijft 'windt dit u al op mevrouw van Dongen' vraagt hij glimlachend waarna hij zachtjes aan haar tepel zuigt, weer ontsnapt er een kreun uit haar mond. 'Was dat een ja' en ze knikt, niet in staat om een woord uit te brengen. Hij richt zich op haar andere borst en laat zijn vingers in haar broekje glijden. Zachtjes bijt hij in haar tepel en beweegt zijn vingers 'ik wil meer rechercheur' zegt ze even later met schorre stem en sneller ademend. 'Aha mevrouw is opgewonden en houdt het niet langer meer' grinnikt hij. Wild trekt ze haar handen los en slaat haar handen om zijn schouders om haar lichaam dicht tegen hem aan te drukken en met schokkende bewegingen klaar te komen. 'Whaaa' hijgt ze nog na. Wolfs pakt de fles shampoo en kijkt haar ondeugend aan. 'Ik zal je haar even wassen' zegt hij alsof er niks gebeurd is. Nadat beide hun haren zijn gewassen en hun lichamen met douchegel zijn ingezeept en afgespoeld zoent hij haar weer hartstochtelijk 'ik was nog niet klaar met u hoor mevrouw van Dongen' grinnikt hij als hij de kraan uitdraait en haar optilt en op hun bed legt. 'Wolfs' roept ze verschrikt uit 'nu is ons hele bed nat' moppert ze, hij haalt zijn schouders op 'we zouden toch in het andere bed slapen' lacht hij. En zijn handen glijden weer over haar nog natte lichaam.
Nog nahijgend liggen ze tegen elkaar aan. 'We moeten echt weer aan het werk schatje' fluistert hij in haar oor wanneer ze net haar ogen had gesloten. 'Jaja' mompelt ze. Waarna er op de deur wordt geklopt. Wolfs slaat een handdoek om en opent de deur 'ja sorry we komen eraan' hoort Eva hem zeggen. Struikelend trekt hij zijn boxer en korte broek aan, kamt snel zijn haren voor de spiegel en trekt een schoon wit overhemd uit de kast. 'Ik ga alvast kom jij ook zo, doe maar rustig aan' geeft hij haar een knipoog en een vluchtige kus.
JE LEEST
In het geheim (Flikken Maastricht)
FanfictionVoltooid. Eva woont samen met Frank in de Ponti en Wolfs woont samen met Maartje. Wat niemand weet is dat Wolfs en Eva een geheime relatie hebben, hun jarenlange samenwerking en vriendschap is daarvoor een goede dekmantel.