60

1.2K 26 0
                                    

3 dagen later zitten ze eindelijk allemaal in het vliegtuig, Wolfs had geregeld dat ze helemaal achterin het vliegtuig zaten en dat er een gordijn gesloten was zodat ze geen last hadden van de andere reizigers. Eva had haar hoofd op zijn schouder gelegd en haar ogen gesloten 'gaat het schatje' fluistert hij 'ik ben kapot' zegt ze zachtjes terug. De aandacht voor de meisjes hebben er hard bij Eva ingehakt, het zorgen voor en troosten van de meisjes en de weinig slaap die dat met zich meebracht hebben ervoor gezorgd dat Eva uitgeput is en dat is haar aan te zien, ze ziet bleek en heeft flinke wallen onder haar ogen. 'We zijn bijna thuis' fluistert hij weer 'en dan kan ik voor jou zorgen' streelt hij met zijn duim over haar wang. Een glimlach verschijnt op haar lippen 'dank je, want ik kan echt niet meer' zegt ze zacht. 'Een paar dagen lekker thuis en als je wilt gaan we nog een paar dagen weg. Ik heb met Mechels gebeld en we zijn sowieso nog een week vrij, daarna mag jij beslissen of we weer willen werken'. Eva slaakt een zucht van verlichting 'een week niks' zegt ze opgewekt. 'Bijna niks hè' zegt hij uitdagend. Weer glimlacht ze knikkend en met haar ogen nog steeds gesloten zegt ze zacht 'ik heb jou zo gemist' 'ik jou ook lief' geeft hij haar een kus in haar haren 'slaap nog maar wat' fluistert hij in haar oor.

Bij thuiskomst loopt Eva in 1 streep door naar boven, Wolfs volgt haar met hun koffers 'zal ik het bad voor je aanzetten' vraagt hij haar maar ze schudt haar hoofd 'vanavond misschien' antwoordt ze en laat zich op hun bed vallen. Wolfs helpt haar met uitkleden en slaat de dekens over haar heen 'ik kom straks bij je kijken, slaap lekker' zegt hij lief maar of ze het gehoord heeft getwijfeld hij.
Twee en half uur later steekt hij zijn hoofd om de deur van hun slaapkamer 'Eef ben je wakker' vraagt hij zacht, ze mompelt een 'ja' en daarom loopt hij verder 'kom je naar beneden ik heb soep gemaakt' strijkt hij door haar haren. 'Mmm lekker' glimlacht ze. 'Kom heel even bij me liggen' vraagt ze en hij kruipt dicht tegen haar aan. Na een minuut of 5 hoort hij de voordeur dicht vallen 'Pap?' hoort hij zijn dochter roepen. 'Fleur is er kom je ook' vraagt hij als hij uit bed stapt. 'Ik kom eraan' zucht ze als ze zich omdraait.
Als Eva beneden komt staan Fleur en Wolfs nog in een innige omhelzing 'ik heb je zo gemist pap' 'ik jou ook schat'. 'Eva' roept Fleur enthousiast en laat haar vader los om Eva te knuffelen. Nadat ze met zijn drieën een kom soep hebben gegeten en Wolfs zijn dochter uitgebreid heeft verteld over hun Spanje avontuur legt Eva haar hoofd zuchtend op zijn schouder. 'Ga lekker even in bad nu' zegt hij tegen haar, ze trekt een sip gezicht en de blik in haar ogen zegt hem genoeg. 'Zou jij wat hoognodige boodschappen willen doen Fleur, brood, beleg, chocomel en avondeten' vraagt hij zijn dochter en grijpt naar zijn portemonnee en geeft haar geld. 'Eet je mee vanavond?' en Fleur knikt.
Een kwartier later stappen ze samen in bad en laat Eva haar hoofd weer tegen zijn borst rusten. 'Ik heb het idee dat ik nooit meer fit wordt' mijmert ze, hij laatzijn handen ontspannend over haar schouders glijden en masseert haar nek 'tuurlijk wel, strakjes lekker eten en dan gaan we op tijd naar bed, we zetten geen wekker en moet jij eens zien hoe fit je dan weer wakker wordt' zegt hij glimlachend. Ze zucht en sluit haar ogen, zijn handen doen haar lichaam ontspannen en zachtjes fluistert hij lieve woordjes in haar oor. Langzaam verplaatst hij zijn handen naar haar borsten, ondanks dat ze ligt te genieten duwt ze zijn handen zachtjes weg 'niet nu Flo' fluistert ze. 'Sorry' zegt hij zacht en verplaatst zijn handen weer naar haar nek en schouders waar hij doorgaat met masseren.
Na 2 uur komen ze beneden in de keuken waar Fleur al achter het fornuis staat 'ik ben maar alvast begonnen' grinnikt ze. 'Dank je schat, ik kom je zo helpen' glimlacht Wolfs. Hij pakt een flesje water uit de koelkast en loodst Eva naar de woonkamer 'ga jij maar ff liggen, we roepen wel als het eten klaar is.

Vrolijk kletsend staan vader en dochter te kokkerellen 'Fleur?' vraagt Wolfs serieus 'ik uhhh' komt hij moeilijk uit zijn woorden, verbaasd kijkt Fleur hem aan 'pap wat is er' vraagt ze 'nou uhhh ik zou heel graag met Eva willen trouwen en ben benieuwd hoe jij daar over denkt' kijkt hij haar verlegen aan 'dat is toch geweldig pap' jubelt Fleur enthousiast. 'En uhhh misschien willen we samen ook wel een kindje, zou je dat erg vinden' 'nee joh dat vind ik hartstikke leuk' jubelt ze weer 'maar dan wel 2 hè, ik wil graag een broertje en een zusje' zegt ze lachend 'jaja ik hoef jou toch niet uit te leggen dat we daar niks over te zeggen hebben' grinnikt hij. Ze lacht 'tuurlijk niet, maar ik vind het hartstikke leuk hoor en ik begrijp het ook wel jullie zijn nog jong en houden van elkaar dus waarom niet'. 'Ja maar op jouw leeftijd nog een broertje of zusje krijgen vindt je dat niet stom dan'. 'Nee helemaal niet dat heb ik altijd al willen hebben' grinnikt ze 'maar uhhh gratis oppas voor jullie hè, nou ja bijna gratis' knipoogt ze. 'Nou loop je wel heel hard van stapel Fleur laten we eerst maar eens trouwen en naar Amerika gaan' zegt hij lachend 'jaaa jullie huwelijksreis' jubelt ze weer. 'Nou die doe ik liever samen met Eva zonder jou erbij als je het niet erg vind' grinnikt hij weer. 'Ja hallo jullie hebben toch een eigen kamer en ik ben geen kleuter meer waar je op moet letten en voor zorgen ik geef jullie alle ruimte en vrijheid om samen te zijn hoor' zegt ze gepikeerd 'dat is toch een unieke huwelijksreis' zegt ze weer 'jaja daar moet ik nog over nadenken' mompelt hij  'wanneer wil je dan gaan trouwen, na de reis naar Amerika dan duurt het nog heel lang eer ik een broertje of zusje krijg' moppert ze 'nu lijk je wel op een ongeduldige kleuter hoor' grinnikt hij 'maar dat wil ik eerst met Eva overleggen dat beslis ik niet alleen' zegt hij resoluut 'maar als je mij wel met het huwelijksaanzoek wil helpen ben ik je heel dankbaar' kijkt hij haar vragend aan 'jaaa tuurlijk, wanneer?' vraagt ze bijna stuiterend 'rustig fleur' glimlacht hij 'dat moet ik nog bedenken maar wel binnenkort'.

In het geheim (Flikken Maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu