<< Ναι, τώρα στον δρόμο είμαι σου λέω... Καλά, καλά.. Χα χα χα, σίγουρα. Άντε κλείσε και τα λέμε απο κοντά.>> της λέω και το κλείνω γρήγορα. μπορεί να γίνει πολύ, μα πάρα πολύ ανυπόμονη αν δεν πάρει αυτό που θέλει, και τώρα ήταν μία απο εκείνες τις φορές.
Με την Αγγελική απο μικρές κολλήσαμε, η χημεία, η τρέλα, τα μεγάλα πνεύματα, όπως θέλεις πες το...
Σήμερα ήταν τα εικοστά δεύτερα γεννέθλια μου και ήμουν εκατό τοις εκατό σίγουρη πως θα έκανε κάποια ζαβολιά, άσχετα που εναν μήνα νωρίτερα έκανε τον Κινέζο και έλεγε πως υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να τα ξεχάσει λόγω της πίεσης της εξεταστικής.. Δηλαδή, αλίμονο, πώς γίνετε να τα ξεχάσει, αφου μία εβδομάδα μετά ήταν τα δικά της... Εντάξει, εκτός εαν ξεχνούσε και τα δικά της, σε αυτή την περίπτωση πάω πάσο...Έστριψα στο στενό, για να κόψω δρόμο. Κέρδιζα είκοσι λεπτά έτσι. Το εξοχικό της Αγγελικής ήταν όνειρο. Θυμάμαι την τελευταία φορα που ήμουν εκεί, πριν πέντε χρόνια όταν γιόρταζε τα δέκατα γεννέθλιά του ο μικρότερος αδελφός της. Το σπίτι είχε τεράστια αυλή και όπου και να κοιτούσες έβλεπες δεντρα, μικρά, μεγάλα, λουλούδια, αχ τι πολλά λουλούδια και κάπου εκει υπήρχε ένα κιόσκι, για να κάθονται οι μεγάλοι και μία κούνια για τους μικρούς. Άλλαξα ταχύτητα και αναρρωτήθηκα εαν η κούνια ήταν ακόμα εκεί, μου άρεσε πολύ αυτή η κούνια όταν ήμουν μικρή.
Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που θα ξανα πήγαινα στο εξοχικο, που δεν έδωσα σημασία στο κορνάρισμα, << μάλλον κανένας βλάκας θα είναι>> σκέφτηκα,ο μπροστινός μου ξαφνικά σαν να συγκρούστηκε με κάποιον και είδα το αυτικίνητό του να έχει φύγει προς τα δεξιά, προφανώς προσπάθησε να στρίψει δεξιά αλλά δεν πρόλαβε. Τα δυνατά φώτα του μπροστινού με τύφλωσαν, δεν πρόλαβα να πατήσω το φρένο και βρέθηκα καρφωμένη στο αυτοκίνητο του.
Άκουγα φωνές αλλά ένιωθα θπερβολικά κουρασμένη για να ανοίξω τα μάτια μου, ζαλιζόμουν και είχα μία ηλίθια τάση για εμετό. Οι φωνές τους με ζάλιζαν περισσότερο.. <<ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΓΑΜΩ ΤΟ!!!>> ήθελα να φωνάξω, αλλά δεν έβρισκα τη φωνή μου.. Δεν άντεχα άλλο.. Και τότε λιποθύμησα...
YOU ARE READING
Ο Φύλακας Άγγελος Μου
RomanceΗ Ηλέκτρα δεν περίμενε ποτέ πως θα άλλαζε έτσι ξαφνικά η ζωή της. Μέτα το ατύχημα της, στη ζωή της θα μπεί κάποιος που δεν είναι αυτο που δείχνει. Θα τον εμπιστευθεί όμως? Για το μόνο που μπορεί να είναι σίγουρη είναι πως κάτι κακό συμβαίνει και είν...