<<Καλημερα>> ειπα στην Αγγελικη καθως καθομουν στην καρεκλα της κουζινας.
<<Καλημερααα, εκανα καφε...>> μου απαντησε και μου εδωσε μια κουπα.. Ηπια μια γερη γουλια..
<<Πρεπει να μιλησουμε..>> της ειπα χωρις δευτερη σκεψη, αν το σκεφτομουν κιαλο δεν θα της ελεγα τιποτα.
<< Ολα καλα? >> με ρωτησε και ενωσε τα φρυδια της.
<<Σχεδον... Οταν εφυγα απο το κλαμπ, επεσα σε μια παρεα απο μεθυσμενους μαλακες, δεν ξερω τι ειχαν σκοπο να μου κανουν, αλλα αν δεν ηταν ο Εκτορας σιγουρα δεν θα τελειωνε καλα... >> ξεκινησα. Την κοιταξα και ειχε γουρλωμενα ματια
<<Παναγιτσα μου, εισαι καλα? Σε πειραξαν?? Γιατι δεν μου τηλεφωνησες??? Κατι ηξερα και επεμενα να σε παει ο Νικος... Ο Εκτορας να υποθεσω πως ειναι ο ηρωας σου??>> τα ειπε ολα με μια ανασα.
<<Ε, μπορεις να το πεις κι ετσι... Το θεμα εναι αλλο, ο Αχιλλεας.. Οταν ηρθα σπιτι, ηταν μεσα, χωρις να του ανοιξω εγω...>> συνεχεισα και της ειπα ολη την ιστορια, ενω αυτη επινε λαίμαργα τον καφε της και με ακουγε.. Οταν τελειωσα, ξεφυσηξα και την κοιταξα..
<<Λοιπον, τι λες??>> την ρωτησα οταν δεν μιλουσε...
<<Δεν ξερω, αλλα για καποιον περιεργο λογω μου φαινεται πως ο Αχιλλεας εχει δικιο.. Το ενστικτο μου λιγες φορες εκανε λαθος.. Μην ξεχνας πως κι εσυ νιωθεις ασφαλεια οταν εισαι κοντα του.. Δεν μπορει να ειναι τυχαιο... Απλα δεν καταλαβαινω, γιατι ο Εκτορας να μπει στον κοπο να σε σωσει για να σου κανει κακο μετα>> ρωτησε και σηκωθηκε να βαλει την κουπα της στο νεροχυτη.
<<Ο Αχιλλεας λεει πως ολο αυτο ηταν στημενο..>> ειπα αδιαφορα. Ακομα δεν μπορουσα να χωνεψω πως ο Αχιλλεας θα μπορουσε να εχει δικιο για τον Εκτορα..
<<Τι θα κανεις σημερα?>> την ρωτησα προσπαθοντας να αλλαξω θεμα
<<Α, σημερα εχω ραντεβου με τον Νικο. Ειπαμε να παμε για εναν καφε και μετα να δουμε καμια ταινια.. Οποτε θα με βοηθησεις να διαλεξω ρουχα.>> ειπε και εγυρε το κεφαλι της στα πλαγια, πραγματικα εμοιαζε με δεκαχρονο παιδακι, δεν μπορουσα να της πω οχι..
<<Ενταξει... Θα σε βοηθησω.>> ειπα και αυτη εβγαλε μια ενθουσιωδη τσιριδα και ετρεξε να με αγκαλιασει...
Αποφασισαμε πως καλο θα ηταν να παμε για ψωνια, να ξεχαστουμε και να κανουμε την βολτα μας ταυτοχρονα. Οταν τελειωσαμε με τα ψωνια μας και ημασταν αρκετα ικανοποιημενες με το ποσες σακουλες κρατουσαμε, αποφασισαμε να σταματησουμε καπου και να φαμε...
YOU ARE READING
Ο Φύλακας Άγγελος Μου
RomanceΗ Ηλέκτρα δεν περίμενε ποτέ πως θα άλλαζε έτσι ξαφνικά η ζωή της. Μέτα το ατύχημα της, στη ζωή της θα μπεί κάποιος που δεν είναι αυτο που δείχνει. Θα τον εμπιστευθεί όμως? Για το μόνο που μπορεί να είναι σίγουρη είναι πως κάτι κακό συμβαίνει και είν...