*Yazarın Cahilliğinin Duyurusu*

19 0 0
                                    

Çoğunuz fark etmişsinizdir, hikayem biraz Vampir Akademisi'ni andırıyor. Yani Ubır'lar Strogoi'lere, Mutant'lar Moroi'lere ve Vampirler de Dhampir'lere benziyor. Belki inanmayacaksız ama bunu çoooook geç fark ettim. Aslında giriş bölümünü yazdığımda bir arkadaşım söylemişti ama ben o zamanlar serinin hiçbir kitabını okumamıştım ve ne demek istediğini anlamamıştım.

Hikayenin ilk taslaklarında Ubır'lar yoktu! Mutant'lar da normal insandı. Esinlendiğim roman da Alacakaranlık'tı. Ah o Edward'ın baş döndüren güzelliği yok mu? - önyargılı olmayın lütfen, bir zamanlar seviyordum.

İlk bölümleri yayımlamamdan belki de bir kaç hafta sonra Vampir Akademisi'nin filmi çıktı ve ben BAYILDIM.

Filme vurulduktan ancak iki yıl sonra kitapları okumayı akıl edebildim. Siz de takdir edersiniz ki kitabı okuyunca her şey daha iyi anlaşılıyor. Ancak o zaman hikayemin ne kadar benzediğini anladım.

Şimdiyse son kitabı okuyorum ve hikayenin gidişatının kesinlikle benzemediğini ben ve hepiniz fark etmişsinizdir.

Umarım bu cahilliğimi ve geç fark edişimi mazur görmüşsünüzdür.

Ve sevgili yazarımız Richelle Mead, eğer beni duyuyorsan - yani bir şekilde Wattpad'de çakma bir romanın yazıldığını öğrendiysen - senden de çok özür dilerim. Çook pişmanım, n'olur beni affeeeeeeet 😭😭😭😭.

Veeeeee az sayıda da olsa yeni bölüm bekleyen okurlar:
Bence hikaye hiç bir yere gitmiyor. Tıkandım. Aranızda beni anlayanlar vardır. Aslında aklıma hiçbir şey gelmiyor değil. GELİYOR! Ama çok farklı bir kurgu ve karakterlerle... Galiba hikayemin ömrü buraya kadarmış. Eğer bir çözümü olan varsa çekinmeden söyleyebilir. Bu kadar takipçisi varken bırakmak istemiyorum. Ne kadar kişi takip ediyor ondan da emin değilim. Sadece +18 bölümleri okuyanlar var!

Neyse, aklımdaki diğer kurguya başlayıp başlamamak konusunda da emin değilim. Onu da yarım bırakmak istemiyorum. Zaten Sahara'm gasp edilmiş durumda! 😭😭😭

Belki bu hikayede değil ama başka hikayelerimde görüşmek üzere... 😚

Büyülü SırlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin