Lexi
Biraz önce olanlar unutulduktan sonra Jade, Sunny ve bana James' in durumunu anlattı. Onun ailesi de benimki gibi parayla herşeyi düzeltebileceklerini sanıyorlar. Hatta Henry bu konuda kendini aşmış ve James' i parayla tehdit ediyormuş.
Jade' in anlattıklarına düşünüp James adına üzülürken telefonum, mesaj geldiğini haber vermek için öttü.
Mesaj Joseph' den gelmişti. Gözlerimle bahçeyi tarayıp onu aradım ama yoktu. benden habersiz gitmişti anlaşılan.
Biraz şüphe ve bolca üzüntüyle mesajı açtım.
* Canım sıkıldı. Hadi evde saklambaç oynayalım :P *
Mesajına gözlerimi devirip masadan kalktım ve kızlara nereye gittiğimi haber verip eve girdim. Hava karardığı için evin içi net görünmüyordu. Mutfaktan salona geçtim.
Yeni bir mesaj geldi. Arka cebimden telefonu çıkarıp mesajı açtım.
* Beni bulman için bir ipucu; Ateşli anların yaşandığı odaların olduğu yerdeyim ;) *
Joseph' in akıl yaşından şüphe duyarak telefonu cebime gerikoydum ve üst kata yöneldim. Korkuluklardan destek alarak merdivenleri dikkatle çıktım.
Ateşli anlar derken Jade' in yatak odasından mı yoksa Bay ve Bayan Gray' ın yatak odasından mı bahsediyordu? Beynimde canlanan görüntüyü başımı sallayarak uzaklaştırmya çalıştım. Bay ve Bayan Gray' ın odası olamazdı. Jade' in odasına yöneldim. Kapı aralıktı. Hafifçe iterek geçebileceğim kadar açılmasını sağladım.
Joseph yoktu. Arkamı dönüp gidecekken bir mesaj daha geldi.
"Yeter ama!" diye sızlanarak mesajı açtım.
* Hadi ama... Saklambaç oynuyoruz. Kapıdan bakıp kaçacak mısın? *
Resmen benimle dalga geçiyordu. Kapıdan geçip odaya girerken "Benimle oyun mu oynuyorsun?" diye sordum.
Kapı arkamdan hızla kapanınca sıçrayarak arkamı döndüm. Joseph yamuk bir sırıtışla sırtını kapıya yaslamış beni süzüyordu.
"Evet. Seninle oyun oynuyorum," dedi. Sırtını kapıdan ayırıp bana doğru gelmeye başladı. "Ve çok zevkli."
Beni etkilemek için bunları yapıyordu ama boşuna. O kadar kolay pes etmeyecektim. Bu sırada da yaklaşmaya devamediyordu.
"Ama ben hiç zevk almıyorum," dedim soğuk bir tavırla çenemi havaya kaldırarak.
Sırıtışı kahkahaya dönüştü ve son adımı da atarak aramızdaki boşluğu kapattı. Boğuk bir sesle"Senin zevk alman için buradayım, Koma," dedikten sonra dudaklarıma yapıştı.
Bana söylediği şey de neydi?
Ellerimi omuzlarına yerleştirerek dudaklarımızı ayırdım. Öpücüğünün etkisiyle gözlerim hala kapalıydı. Derin bir nefes alıp gözlerimi açtım.
"Sen bana ne dedin?"
Sırıtarak ellerini belime koyup beni kendine yasladı.
"Sen tanıştığım en güzel, en yetenekli, en manyak kontrol manyağısın." Beni geri geri iterek ilerlemeye devam etti. "Yine de sana kontrol manyağı diye seslenmek çok yorucu. Bende ilk iki harflerini birleştirdim ve Koma oldu," diye açıkladı.
Bacaklarımın arkası yatağa değdiğinde durduk.
Bu duyduğum en saçma isimdi! Hiç mantıklı değildi. Hiç güzel de değildi. Bana resmen hareket sisteminin, duyu organlarının işlevsiz kalması sonucu çevreye tepki verilmediği derin bilinç kaybı demişti!
Gözlerimi devirip "Salak" diye fısıldadım.
Fısıldamış olsam da çok ama çok yakınımdaydı ve duydu. Başını bana yaklaştırırken durdu. Gözlerine bakarken bakışlarım dudaklarına kaydı. Konuşmadan önce sırıtışını görmeyi başardım. "Salak olabilirim ama senin salağınım."
Dudaklarını tekrar dudaklarıma örttü. O kadar yumuşak öpüyordu ki dudaklarımı. Aynı zamanda da tutkuyla... Kollarında eriyecektim resmen. Omuzlarındaki ellerimi yukarı kaydırıp parmaklarımı saçlarının arasına geçirdim. Onu daha çok kendime çekerken onun elleri de kalçalarıma kaydı. Beni kaldırınca ben de zıplayıp bacaklarımı beline doladım. Dudakları boynuma doğru ilerledi. Öpücüklerin arasında hafifçe ısırmasıyla inledim.
İnlememle beraber bilinç altım kendini gösterdi. Kendine gel!
Joseph beni de kendisiyle birlikte sırt üstü yatağa bıraktı. Bilinç altım bu fırsatı kaçırmadan konuşmaya başladı.
Üsttesin. Kontrol sende! Hemen uzaklaş.
Ellerimi Joseph'in başının yanına, yastığa koyarak kendimi geri çektim. Sanki biraz önce öpüşmeyi ben bölmemişim gibi sırıtarak bana bakıyordu.
"Kontrolün sende olması nasıl bir duygu Koma?" diye sordu boğuk sesiyle.
Benim kontrol duygumu düşünüyor olmasına mı sevineyim yoksa hala bana Koma diyor olmasına mı kızayım bilemedim.
Kriz anında bıraktım. Ama zaten Joseph ve Lexi için bu kadar yakınlaşmak fazla.
Yeni bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Sırlar
FantasyHerkes geleceğinin hayalini kurar ve nasıl olacağını bilmek ister. Ben rüyalarımda hep görüyorum. Geçmişi ve geleceği. Hepsi birer kehanet. Güçlerinizin olması güzeldir, tabi size öldüğünüzü söylemiyorlarsa.