Sunny
Merdivenlerin başına geldiğimde aşağıda Jade'i gördüm. Artık suratında nasıl bir ifade varsa merdivenleri hızla çıkıp bana sarıldı.
"İyi misin?" diye sordu omuzlarımdan tutup,beni uzaklaştırdığında.
"Ben..." Ağzımı açıp konuşamadım.
Elimden tutup beni de peşinden çekerek "Odamda konuşalım. Hatta yüzünü yıkayıp önce kendine gel," dedi.
İtiraz etmeden beni götürmesine izin verdim. Odanın önüne geldiğimizde Jade kapıyı açtı ve benim de ağzım açıldı.
Lexi
Bilinç altımın canı cehenneme!Bir kez olsun sonuçlarını düşünmeden bir şey yapmak istedim.
Joseph' i yakasından tutup kendime çektim ve dudaklarına resmen yapıştım. Ellerinin biri boynuma, diğeri de belimde yerini aldı. Gömleğinin yakasındaki ellerimi boynuna kaydırıp parmaklarımı saçlarına geçirdim.
Joseph doğrulup oturdu. "Soruma cevap vermedin," dedi dudaklarımdan kıs bir süre ayrıldıktan sonra.
'Kontrol umurumda bile değil. Sadece seni istiyorum!' demek istesem de kapının anında açılması sözlerimi yutmama sebep oldu.
Sunny ve Jade
"Selam kızlar. Bize katılır mısınız?" diye sordu Joseph.
Hızla ona dönüp göğsüne sert bir yumruk attım. Aslında daha fazlasını yapmalıydım. Daha fazlasını hak ediyordu.
Yüzümü elleriyle kavrayıp sırıtarak "Şaka yapıyorum. Şaka yapıyorum," dedi. Kulağıma yaklaşıp fısıldarken dudakları kulağıma değiyor ve sıcak nefesi beni gıdıklıyordu. "Benimle ilgili uygunsuz düşünceler içindeyken arkadaşlarına odaklamazdın." Tekrar gözlerime bakmak için uzaklaştı.
"Eee," dedi Jade sabırsızca.
Dikkatlice Joseph' in kucağından kalktıktan sonra derin bir nefes aldım. Joseph de yataktan kalkıp odadan çıktı ve Jade kapıyı ardından kapattı.
Jade, Sunny'ye dönüp "Sen yüzünü yıka, biz bekleriz," dedi.
Sunny banyoya giderken Jade de gelip yanıma oturdu. Bir süre bakışlarımızla konuşmayı denedik olmayınca da Jade "Sonra senin hakkında da konuşacağız," dedi.
Sunny banyodan çıkıp bizim yanımıza gelip yatakta bağdaş kurdu.
"James bir şey mi yaptı?" diye sordu Jade.
"James mi?" diye sordum ben de. Olaylardan habersiz kişi olmak çok sinir bozucuydu.
"James' e karşı bir şeyler hissediyordum. Ama artık hissetmiyorum," diye özet geçti Sunny. "Yine de James hissettiğimi düşünüyor. Ona karşı bir şey hissetmediğime inanması için onu öpüp kanıtlamamı istiyor."
"Fırsatçı," dedi Jade dişlerinin arasından.
"Aynen," dedim ben de. "Olamadı bir de seks yapıp kanıtlasaymışsın."
İkisi de bana şüpheyle baktı. Sunny yorum yapamayacak durumda olduğu için Jade yaptı. "Gittikçe Joseph' e benzemeye başladın."
Ona dil çıkardıktan sonra Sunny'ye döndük, o da derin bir nefes alıp devam etti.
"Ve içimde küçücük, çok küçücük bir parça onu öpmek istiyor."
"Onu öptükten sonra hiçbir şey olmamış gibi davranabilecek misin?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Sırlar
FantasyHerkes geleceğinin hayalini kurar ve nasıl olacağını bilmek ister. Ben rüyalarımda hep görüyorum. Geçmişi ve geleceği. Hepsi birer kehanet. Güçlerinizin olması güzeldir, tabi size öldüğünüzü söylemiyorlarsa.