A reggel azon kívül,hogy Cameron kijelentette,hogy Szilveszter után kilép a Magcon-ból,minden simán ment,de utána...Vagyis nem közvetlenül utána,hanem egy kis idővel később.Ez a nap elnyerte nálam a "Világ Legszörnyűbb Napja" címet.De kezdjünk mindent az elején.
-Unatkozok.-kezdett el nyafogni Brandon,mert időközben felébredt,és semmivel nem tudta elfoglalni magát.
-Én is.-bólogatott Harvey,de ez nagyon rossz ötlet volt,mert megint mennie kellett hányni.Szerencsétlen gyerek.
-Menjünk állatkertbe.-csillant fel Aaron szeme.Komolyan,mint egy óvodás.Pedig ő az egyik legidősebb a fiúk közül.
-Tényleg.Menjünk az állatkertbe.Légyszi Cameron.-nézett rá kiskutya szemekkel Brandon.
-Felőlem.-vonta meg a vállát mosolyogva-Akar még valaki menni?-fordult körbe.
-Én.-rakta fel a kezét Chris-De gondolom Jacob is,ő úgyis ott lakik.-nevetett fel.
-Anyád Miles!-mutatott be neki Jac.
-Ez nagyon szar poén volt Chris.-veregettem meg a vállát-Amúgy én is szeretnék állatkertbe menni.
-Akkor eldőlt,megyünk.Tíz perc múlva mindenki legyen itt a nappaliban.-tápászkodott fel a kanapéról Cam,majd hozzátette:-És normális ruhában.Mert tudom,hogy ti egy szál gatyában elindulnátok.De inkább ne.Még megijednek az állatok.
-Megyek,szólok Blake-éknek.-pattantam fel én is,majd megindultam az emeletre.Amint odaértem,rögtön benyitottam,de hamar meg is bántam,ugyanis Huntah és Blake már majdnem megcsókolták egymást.Ne már!Sikeresen elbasztam egy Bunter pillanatot.
-Kösz Clarie.-túrt a hajába kínosan Blake,nekem pedig kezdett lelkiismeretfurdalásom lenni,pedig nem kéne.Most én honnan tudjam,hogy bebuzultak?Én csak szólni akartam nekik,hogy megyünk bezárt állatokat nézni,ráadásul télen(!).
-Bocs.Én csak szólni akartam,hogy megyünk az állatkertbe.-vontam meg a vállam,majd elhagytam a szobát.Amint kitettem a lábam az ajtón,csöngettek,úgyhogy elordítottam magam,hogy "majd én nyitom",és már rohantam is.Valamiért otthon érzem magan ebben a házban.
Amint kinyílt az ajtó,megpillantottam egy szőke,és egy sötétbarna hajú fiút.
-SZIJJJA!-ordította el magát a barna,majd megölelt.
-Öhm...szia.-köszöntem vissza zavartan,mert most látom először ezt a gyereket,majd finoman eltoltam magamtól.
-Mark Thomas vagyok,ez a hülye pedig Joey Birlem.-nyújtotta oda a kezét nekem a másik,vagyis a szőke hajú,vagyis Mark.
-Szia Mark.Én Clarie Evans vagyok.Melyik idiótához jöttetek?-tártam ki előttük az ajtót,hogy hagy tudjanak bejönni.
-Hallottuk,hogy mentek az állatkertbe.-vigyorodott el Joey.Még két óvodás.Szuper.
-Aha.Ezt értem.De ki hívott titeket?-kérdeztem kicsit bunkón,de szerencsére nem vették észre,vagy csak nem akarták.
-Drágám,minket nem kell hívni.-tette a vállamra a kezét Mark,de én rögtön lesepertem onnan.Nem szimpatikus egyik srác sem.Túl beképzeltek.Már épp szólaltam volna meg,amikor Jacob mögöttem elordította magát.
-Maaaaaark!-kezdett el futni felé.
-Jacoooooob!-tett ugyanígy Mark,majd jó szorosan megölelték egymást.Mondanám,hogy nem voltak édesek,de nem szeretek hazudni.
-Macob is real.-törölgette a nem létező könnyeit Joey.
-Ebben a házban mindenki ilyen idióta?-tártam szét a karom.
-Én nem vagyok az.-állt meg előttem Johnny.Tényleg...róla meg is feledkeztem.
-Mi van a fejeddel?-vontam fel a szemöldököm,mert a szája felvolt repedve,az orrából pedig ömlött a vér.
-Ja semmi.Csak leestem a lépcsőn.-vonta meg a vállát.
-Jó,én feladom.-rogytam le a kanapéra.Már korán reggel elegem van belőlük,és még hol van a nap vége?Hát nagyon messze.
-De véletlen volt!-védekezett Johnny.
-Véletlenül,hogy lehet leesni a lépcsőn?-nevettem fel.
-Miért?Direkt,hogy lehet?-kérdezett vissza.
-Indulunk.-kapta fel a kocsi kulcsát az asztalról Cameron,majd megindult az ajtó felé.
-Cam.Nem vetted észre,hogy van két plusz emberünk?-ragadtam meg a karját.
-Szia Mark.Hali Joey.-intett nekik,majd kilépett az ajtón.Ezek hülyék.De komolyan.
Tíz perc múlva már mindenki a kocsiban ült.Mark is,és Joey is,ami miatt elég szűkösen voltunk,és félig Jacob ölében ültem,de nem baj.
-Ugye megfoghatok egy koalát?Ugye?-kezdett el ficánkolni Joey,ami nem volt a legjobb ötlet ugyanis mégjobban Jacob-hoz préselődtem.
-Nem.-jelentette ki Cameron határozottan.
-De én akarom.-nyafogott.
-Megfoghatod a koalát,csak legyél csendbe,és ne mozogj!-keltem ki magamból,amitől kissé megszeppent,és az utat néma csendben ülte végig.Majd bocsánatot kérek tőle...Vagy nem.Még nem tudom.
-Jacob vedd fel a papírt a földről!Nem szemetelünk!Igen Joey,megfoghatod azt a rohadt koalát,csak fogd be a szádat!Clarie,te állj mellém,mert te vagy itt az egyetlen normális!Chris kérj bocsánatot a nénikétől,amiért leverted a kalapját!Brandon gyere vissza!Mark te pedig ne terrorizáld a gyerekeket!-kezdett el kiabálni Cameron,úgy,hogy mindenki aki az állatkert előtt ácsorgott,vagy csak arra járt,felénk fordult-A többiek rendben vannak.-nyugodott le.
-Baszki.-szólalt meg Blake.
-Mi van Blake?Mi bajod?-forgatta meg a szemét Cam.
-Megint elhagytuk Aaron-t.-sóhajtott fel.
-Hogy az a...-túrt a hajába idegesen-Mindegy.Induljunk.Ennél rosszabb már úgy sem történhet.-mondta,és akkor nagyon nagyot tévedett.Igenis történhet ennél rosszabb.
Több,mint két órát töltöttünk el az állatkertben,és ezalatt az idő alatt,rengeteg dolog történt.Mint például,hogy Johnny-t megharapta egy kecske,Jacob belelökött egy pocsolyába,szóval a cipőmnek annyi,Joey megfoghatta a koalát,ahogy a többiek is,Hunter és Blake szerintem összejöttek,mert végig egymás kezét fogták,találkoztunk fanokkal,Harvey elesett egy pad lábában(akkora egy szerencsétlen),Mark-ot leköpte egy láma,Chris kapott egy pofont,ráadásul a gondozótól(!),mert rácsapott a seggére,Brandon belenyomta az arcomba a fagyit,Cameron pedig totálisan kikészült.Nem volt egyedült.Nekem is elegem volt belőlük.De leginkább Jacob-ból.Egyrészt azért,mert ugye belelökött a pocsolyába,ráadásul a kedvenc cipőm volt rajtam.Másrészt azért,mert leöntött valami ragadós innivalóval,és még rengeteg irritáló dolgot csinált,amivel az őrületbe kergetett.
És még csak akkor volt dél.A nap szörnyű része még hátra volt.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
You make me happy when skies are grey J.S. [Befejezett]
ФанфикA You are my sunshine on a rainy day folytatása. Copyright ©olahninett,2016