Itt ülök valamiféle puccos étterem egyik asztalánál,aminek a nevét nem jegyeztem meg,mert annyira rohantam,hogy el ne késsek.És hol van ő?Fogalmam sincs.Már több,mint egy órája várok rá,és ez a alatt az idő alatt legalább tízszer akartak felállítani az asztalomtól,mert semmit nem rendeltem.Másodpercenként pillantok a kezemben tartott telefonra,hogy ellenőrizzem az időt,ami csigalassúsággal halad.Hol van?Miért késik ennyit?Mit csinálhat?Kivel van?Egyáltalán el fog jönni?Rengeteg kérdés fogalmazódik meg bennem.Azon filózok,hogy felhívjam-e.Remegő kézzel oldom fel a telefonom,és elindítom a hívást.
-Szia Kim.-szól bele édes hangon.
-Szia Hunter.-köszönök neki,de a hangom nagyon remeg,így nem vagyok biztos benne,hogy értette is.
-Valami baj van?-teszi fel azt a kérdést,amit napok,vagy inkább hetek óta hallgatok.
-Daniel-el megbeszéltük,hogy találkozunk,de nem jött el,én pedig már itt ülök vagy egy órája ebben a szaros étteremben.-fújom ki az eddig benntartott levegőt,és érzem,hogy a sírás kerülget.
-Érted menjek?-ajánlja fel.
-Jó lenne.-szipogom.
-Pár perc,és ott vagyunk.Gyere ki az étterem elé!-teszi le a telefont.Itt vagyunk?Ki még?És amúgy honnan tudja,hogy hol vagyok?Nem is mondtam neki.Na mindegy.Megtettem,amit Huntah kért,kimentem az étterem elé.Cameron kocsiját pillantottam meg,ezért letöröltem a kibuggyanó könnyeim,és mielőtt beszálltam volna Hunter mellé hátra,még visszanéztem az étteremre.Ez egy jó este lehetett volna.Hát igen,ha Daniel nem bassza el.Már fél órája ülök Hunter ágyán,és azt hallgatom,ahogyan folyamatosan beszél.Daniel-ről,vagy akár Jacob-ról,magáról,és minden másról.
-Tudod Hunter...-kezdtem,mire ő rám kapta a tekintetét,és abbahagyta a fel-alá járkálást.-Van az a valami.
-Milyen valami?-vonta fel a szemöldökét.
-Az az izé.Tudod...-annyira erősen gondolkoztam,hogy mi lehet az,hogy bekellett volna ugrania.
-Nem Kim.Nem tudom.-rázta a fejét.
-Várj!Ez az.-nyomtam a kezébe a telefonom,amin egy kép volt megnyitva.
-Penny board?-kérdezte,mire én a homlokomra csaptam.
-Az.Van ilyened?-csillant fel a szemem.
-Nincs.
-De nekem kell ilyen!-nyavajogtam.
-Blake-nek van.-rántotta meg a vállát,én én amint meghallottam,azonnal kirohantam a szobából.
-Blake!Úristen,de szeretlek!-öleltem meg.
-Öhm...Szia Kim.Én is szeretlek.-nézett rám elég furán.
-Kölcsön adod az ilyened?-néztem rá kiskutya szemekkel,amikor neki is odaadtam a telefonom.
-Ez egy penny board,és igen.Kölcsön adom.Gyere!-fogta meg a kezem,és felhúzott a szobájába.Nálunk ez már megszokás,hogy egymás kezét fogdossuk.Blake,és Hunter is nagyon közel állnak hozzám.Egész jó barátok lettünk az elmúlt időben.Csak az a baj,hogy ezt Daniel nem nézi jó szemmel.De most nagyon nem érdekel.A kezembe nyomta a penny board-ját,majd nyomott egy puszit az arcomra.-Ne törd össze!-mondta nevetve.Hogy tudnám összetörni?Megköszöntem,hogy ideadta,és már mentem is Huntah-hoz.-Ahj Hunter!Nekem ez nem megy.Én feladom.-túrtam a hajamba idegesen.Már nagyon régóta próbálok fent maradni ezen az átkozott valamin,de mindig leesek.
-Dehogynem!Megy az,csak ne add fel!Add ide a kezed!Majd én segítek.-ragadta meg a kezem,majd húzni kezdett.Most valamiért sikerült fent maradnom.Amikor már "elfáradtam",leültünk egy padra.
-És mi van veletek?-kérdezte,én pedig egyből tudtam,hogy Daniel-re gondol.
-Velünk?-kérdeztem vissza,mert én sem tudtam a választ.Tulajdonképpen mi is van velünk?
-Aha.-bólogatott.
-Hááát...igazából nem tudom.Semmiben nem vagyok biztos.De legfőképp abban nem,hogy szeretem-e.Nem akarom átverni.Imádok vele lenni,de valahogy szerintem nincs meg köztünk az a bizonyos szikra.Ugye megértesz?-néztem rá kétségbeesetten.
-Persze.Értem én.De mondd el neki!Az lesz a legjobb.-fogta meg a kezem bíztatásképp.
-De nem merem.Félek,hogy mit fog mondani.Biztos vagyok benne,hogy megutál majd.-temettem az arcom a tenyerembe.
-Dehogy fog!Téged nem lehet utálni.Hallod Kim?Ne sírj!-simogatta a hátam.
-Hunter...én...én egy...egy kurva vagyok.Daniel-el járok,de mégis folyton Jacob körül forognak a gondolataim,közben pedig veled,és Blake-el töltöm minden szabadidőmet.-szipogtam.
-Hát tudod...Bunter örök.-vonta meg a vállát,mire én felnevettem.
-Ezért szeretlek.-adtam egy puszit az arcára.Nevetve léptünk be az ajtón,mire Daniel ideges arcával találkoztam.Valami rosszat csináltam?Nevetni csak szabad nem?
-Kim.-állt fel a kanapéról,majd közelebb lépett hozzám.
-Daniel.-utánoztam,és próbáltam komoly maradni,de majdnem elnevettem magam.
-Beszélnünk kell!-hagyta figyelmen kívül a hülyülésemet-Gyere!-ragadta meg a karom,mielőtt megvárta volna a válaszom.Most szakít velem?
YOU ARE READING
You make me happy when skies are grey J.S. [Befejezett]
FanfictionA You are my sunshine on a rainy day folytatása. Copyright ©olahninett,2016