"Ben ölümlü bir insan değilim! Oliesa." dedi Berker...
"Buraya gel! Elini ver." dedi Oliesa sert bir ifade ile.
Berker elini Oliesa 'ya uzattı. Uzattıkça gözlerimden süzüldü incilerim.
Berker kimdi ?
Berker elini Oliesa 'ya kendinden emin bir şekilde uzattı. Bu ise benim bir nebze olsun rahatlamamı sağladı. Berker'in sakladığı gizem, Oliesa 'nın avuçlarında bana karşı hançer oluyordu. Berker çarpık gülümsemesi ile Oliesa 'ya bakıyordu. Oliesa bunu fark edince, kendisine geldi. Boğazını temizlercesine ambiyansı bozdu ve Berker'e gözlükleri altından sinsice bakarak konuşmaya başladı.
"Eee evet. Sen bir ölümlü değilsin!" dedi Oliesa.
"Tüm bunlar ne demek oluyor Berker?" dedim Berker'e karşı savaş açan bakışlarımla.
"Berker bunu sana açıklayamaz Mavi. "
"Sanırım bu konuyu biraz zamana yaymalıyız." dedi Oliesa."Efsa dur !?" dedi Berker, peşimden gelmek için yeltenerek.
" Peşimden gelme Berker! Biraz yalnız kalmak istiyorum!" dedim.
"Dur bakalım küçük hanım." dedi Oliesa. Bunu derken merdiven basamağına benden önce varmıştı.
"Onu yalnız bırakmalıyız, kötü şeyler atlattı. Oliesa!" dedi Lorena.
"Bak sen şu küçük bilmiş periye. Bana bir şeyler mi öğretmek istiyorsun? " dedi Oliesa, kızgın ve alaycı bir ifade ile.
"Hayır kesinlikle, beni yanlış anladınız efendim. " dedi Lorena korkak tavırları ile Berker'in arkasına saklanmak istedi.
Oliesa, Lorena'nın ondan korktuğunun bal gibi farkındaydı. Ama tuhaf bir şekilde tam tersini hissediyordum. Ve bu his bana, korkusuzluğu da beraberinde getirdi. Kendime güvenir bir şekilde Oliesa 'nın bulunduğu basamaktan bir üst basamağa çıkarak, kendime olan özgüveni bir hayli aşmıştım. Dik duruşum ile Oliesa 'nın yüzüne baktım. Oliesa ise benim bir basamak yukarı çıkmamı, tuhaf karşıladı. Ve sanırım ona karşı geldiğimi düşünmüştü. Çatık kaşları da tamda düşündüğüm gibi durumu tasdikliyordu.
"Dinlenmem gerek, kusura bakmazsanız Oliesa hanım, dinlenip ardı ardına yaşadığım şokları biraz kabullenip gelmem gerekecek. Sanırım bu gece misafirimiz olabilirsiniz? " dedim.
Sertleşen mimiklerini, yumuşatmaya çalışıyordu. Bu her halinden belliydi, sevimliydi ve yaşlıydı. Ama bu yaşadığım şoklar ona karşı göstermem gereken misafirperverliğin üzerini biraz örtmüştü.
"Sanırım kalabilirim. Dinlen Mavi!" dedi Oliesa.
"Lorena gel tatlım! " dedim.
Lorena yüzündeki hafif gülümseme ile Berker'in arkasından süzülerek omuzuma yerleşti. Saçlarımdan aldığı destek gülümsememe neden olmuştu. Herkesi biraz süzdükten sonra, Berker ile göz göze geldik.
"Sende gel hayatım! Uykum geldi benim, erken uyandık." dedim. Hafifçe de gözümü kırpıştırdım.
"Herkese iyi geceler. " dedim.
"İyi geceler tatlım" dedi Corn kaşlarını kaldırıp onaylarcasına.
"İyice dinlen." dedi Annem.
Arzu teyze ve Gamze çok yanlış bir şeyler yaptığımı düşünüyorlardı. Yüzleri korku ve dehşet ile beni izlemeye devam ediyorlardı. Odama girip sırtımı bir süre kapıya yasladım. Lorena da korkmuşa benziyordu. O yaşlı bir periydi, konuşulanları düşünceleri okuyabilirdi. Belki de evde kalma fikrini hiç sunmamalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ
Fantasía#Wattys2018 Uzun Liste☆☆☆☆ Efsa dört yıl önce annesini kaybetmiş sakin bir çocuktur. Tek aile yakını babasıdır. Onun hakkında her şeyi bilen çocukluk arkadaşı ise Berker'dir. Efsa'yı bekleyen sıra dışı ve gizemli duyduğu ses ile kendisinde bulunan d...