„Takže už můžu jít?" zeptala jsem se znuděně táty, který zrovna čistil v kuchyni hlávkový salát. Poslední dobou to mezi námi nebylo nejlepší, hádky už byly na pořadu dne a to samé i s mámou. Neustále na mně něco měli a vadil jim snad každý můj pohyb.
„Kam?" zeptal se. Jako kdybych to s ním před hodinou neprobírala. Moc dobře jsem věděla, že ví kam chci jít, ale stejně se zeptal. Proč?
„K Domče přece." odvětila jsem. Pak následovala dlouhá přednáška o tom, jak se mám chovat, ať mu zavolám, jestli jsem večeřela a podobně. Já vím, že strach o dítě má každý rodič, i já bych měla, ale od té doby, co mám 16 let je to horší než kdy bylo. Dřív jsem chodila v noci domů z hokejového stadionu, z kina a nic jim nevadilo. Zajímalo by mě, co se změnilo tím, že jsem zestárla o jeden rok.
Nakonec táta svolil a já si vzala tašku ve které jsem měla věci na přespání. Jsem ráda, že dnes nemusím být doma.
Popravovala jsem si tričko a ucítila, že se na mě někdo dívá.„Co?" podívala jsem se na mamku s udiveným výrazem.
„To jdeš jako takhle?" řekla mi.
Co je na mně zase špatně? Co se jí zase nelíbí. Vždyť moje tričko nemá žádný výstřih a kraťase jsou úplně obyčejné. „Někde se courat po městě s holým zadkem." pokračovala.Tohle mě dorazilo. Kdyby tak viděla co nosí jiné holky. „Ahoj." řekla jsem a vycházela ze dveří. Odpovědi jsem se ale nedočkala, jak jinak.
Seběhla jsem schody a mířila na sraz s Domčou. Má nejlepší kamarádka. I přesto, že všude chodí pozdě a já čekám snad celou věčnost, bych ji nikdy nevyměnila. Všechno jsem jí vždycky řekla, výjimkou nebyl ani dnešní výstup s mámou a tátou. Měla jsem pocit, že jen ona mě pochopila. Nikoho jiného, kdo by mi byl tak blízký, jsem ani neměla. Cestou na večeři jsem se jí se vším svěřila a cítila jsem se zase o trochu lépe.
Došly jsme do McDonalds a objednaly si obě to samé. V jídle jsme byly jako dvojčata, oboum chutnalo to samé, teda až na mou nenávist k rajčatům.
S jídlem jsme si sedly k třetímu stolu na začátek sedačky. Někdy si říkám, že kdybych si sedla až na konec sedačky ke stěně, nikdy by se to nestalo.
ČTEŠ
„Unesená Katka T."
Mistério / SuspensePod mým bezvládným tělem jsem cítila jen studenou podlahu na které jsem ležela. Cítila jsem vlhký, studený vzduch. Stále jsem ale nevěděla kde to jsem. Mé oči byly křečovitě zavřené. Celým tělem mi projížděla ostrá bolest. Ještě nejsem mrtvá, řekla...