Zrobiłam to, co do tej pory pozostawało w strefie marzeń. Skończyłam książkę, z której jestem jak najbardziej zadowolona (może małe poprawki by się przydały - szczególnie początku - ale o tym będę myśleć później). Kiedy następna część? O tym zaraz ;)
Bo najpierw chciałabym podziękować Tobie, Czytelniku! Za to, że gwiazdkujesz, komentujesz lub po prostu... jesteś =D Dziękuję tym co byli od samego początku, jak i tym co dołączyli na koniec albo czytają już po zakończeniu opowieści. Wasza odpowiedz na moją prośbę pod ostatnim rozdziałem, dała mi wielkiego kopa do planowania drugiego tomu. To wasza motywacja dawała mi siłę do pisania kolejnych rozdziałów, choć przyznaję, czasami bywało ciężko. Dzięki wam nie rzuciłam tego do kąta.
Na chwilę obecną "Czas Feniksa" ma prawie 19K wyświetleń; 2,6K gwiazdek; ponad 1K komentarzy i 12 miejsce w kategorii Fantasy ^^ (01.08.16)
Teraz sprawa, która chyba najbardziej was interesuje. Druga część, która nosi nazwę "Czas Płomieni" jest już dostępna na moim profilu, chętnych do śledzenia dalszych losów Kassidii, Eidiana, Birona, Nessy, a także Aerona serdecznie zapraszam. Wiele tajemnic zostanie odkrytych, a pojawią się nowe. Zrobi się też bardziej mrocznie, jednak nie zabraknie też lżejszych fragmentów, z których będzie można się pośmiać :)
Przydłużam? Jeszcze chwila! Bo chciałabym poinformować też, że w międzyczasie zaczną pojawiać się opowiadania z uniwersum "Czasu Feniksa". Też już powinny być na moim profilu. Kolejne części będą pojawiać się nieregularnie. Ich bohaterami będą osoby znane Wam z tej książki. Zostanie rozwinięta scena na balkonie między Nessą i Bironem (wy już wiecie która), a także poznacie historię tego chłopaka (bo chyba nikt nie uwierzył, że wychowały go wilki?). Mam już też gotową scenę o Aeronie, a pewnie dojdzie jeszcze kilka innych. Zbioru opowiadań szukajcie pod tytułem "Historie poza czasem".
To już koniec. Naprawdę :")
Jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim i każdemu z osobna ;*
Wasza Klaudinee <3
CZYTASZ
Czas Feniksa (TOM I) ✔
Fantasy❕ Poprawki w planach, więc jeśli czytacie to przed nimi, musicie przymknąć oko na niektóre błędy❕ Co wybrać, jeśli możliwością jest tylko większe lub mniejsze zło? Od lat władza Chantrii spoczywa w rękach despotycznego króla Gavenrisa. Dawne Rasy zo...