Άφησα τον Νίκο πίσω να με καρφώνει με το βλέμμα του και πήγα στη Χρύσα με ένα τεράστιο χαμόγελο. Με κοίταξε και χαμογέλασε και εκείνη.
"Καλημέρα μπειμπ" αυτό παίζει να μου το κόλλησε ο Ορέστης.
"Καλημέρα." είπε περίεργα και με κοιτούσε ακόμη πιο περίεργα. Κάθισα δίπλα της και κοίταξα το ταβάνι.
"Αύριο θα έρθω στο πάρτι. Και θα με συνοδέψει ο Ορέστης"
"Γουααττ;" γέλασα και της έκλεισα το μάτι. "Σοβαρά τώρα;"
"Ναι. Ήρθαμε σήμερα μαζι σχολείο και μου το ζήτησε"
"Πες μου μόνο ότι δεν το κάνεις για να ζηλέψει ο άλλος." Άραγε το κάνω γι αυτό; Όχι βέβαια. Εγώ να περάσω καλά θέλω
"Όχι ρε βλάκα. Εσύ με ποιον θα πας; Με τον Ακη;"
"Δεν μου έχει πει τίποτα. "
"Πήγαινε με άλλον για σπάσιμο"
Με κοίταξε δολοφονικα. Μόλις σκέφτηκα τι είπα γέλασα
"Στο πάρτι εννοώ ρε βλάκα"
"Ποιον όμως;"
"Τον Άγγελο. Κάτσε το κανονίζω"
Πήγα να σηκωθώ αλλα με διεκοψε το κουδούνι. Σηκωθηκαμε και πήγαμε στο προαύλιο για προσευχή.
......
Στο σχολασμα πλησίασα τον Ορέστη,ο όποιος καθοταν σε μια άκρη με τους φίλους του. Τους χαιρέτησα φιλικά.
"Ειι ψηλέ να σου πω λίγο;"
Τον τράβηξα πιο κει.
"Δεν αντιστάθηκες πολύ μακρυά μου εε;"
"Ναι αυτό είναι. Σε ποθώ τόσο πολύ"
Χαμογέλασε και με πήρε αγκαλιά. Καθίσαμε σε ένα παγκάκι και τον κοίταξα.
"Θα μου κάνεις μια χάρη;"
"Ότι θες"
"Θα πεις στον Άγγελο να παει με την Χρύσα αύριο στο πάρτι. Για να μην εμφανιστεί μόνη ξέρεις"
"Ναι ρε μέσα. Δεν θα παει με καμία αυτός οπότε κανένα πρόβλημα. Θα περάσουμε να σας πάρουμε αύριο. "
Τον αποχαιρέτησα με ένα φιλί στο μάγουλο και πήγα πάλι στη Χρύσα. Αφού της εξήγησα ξεκινήσαμε για το σπίτι. Στα μισά της διαδρομής χτύπησε το κινητό της Χρύσας. Μόλις το είδε γέλασε.
"Ο Ακης" το σήκωσε "Ναι;...Καλά είμαι εσύ;..... Παω σπιτι...Ναι θα παω...εχω κανονίσει... Με κάποιον... Άσε μας ρε Ακη τώρα ξαφνικά μας θυμήθηκες." του εκλεισε.
"Τι είπε;"
"Να πάμε μαζί αύριο"
"Μήπως θες να πας;"
"Όχι. Θα παω με τον Άγγελο. "
φτάσαμε σπίτι μου και αραξαμε στον καναπέ.
Νίκος
Πρέπει να παω με γυναικα τώρα. Να την γαμησω και να την πεταξω σαν σκουπίδι. Όπως έκανα πάντα. Δεν θα αλλάξω πότε. Ένας παλιογαμηκουλας θα μείνω.
Απο τότε που είδα την Εύα με τον Ορέστη μόνο θυμός με κατρακυλά. Θα πάρεις αυτο που θες Ευακι.
Έβγαλα το κινητό και πήρα την Ζηνα. Αυτή θα μου κάτσει σίγουρα.
"Ελα σπιτι μου τώρα" δεν την άφησα να μιλησει. Το έκλεισα και πέταξα το κινητό κάτω.
Μετα απο δέκα λεπτά ηταν απέξω. Την πήγα στο δωμάτιό μου και την ξάπλωσα κάτω.
"Ειι αγριε ήρεμα"
"Σκασε γαμω" φώναξα και την χαστουκισα. Την έβαλα κάτω και της έκανα αγριο σεξ διχως να ακουμπάω τα χειλη της. Με αηδιαζαν. Μολις τελειωσα της έδιωξα και βγηκα να κανω ενα τσιγάρο. Κλασικός μαλακας..
Ευα
"Γυναικαρες μου" φωναξε ο Στέφανος ενώ έμπαινε μέσα. Εμεις του χαμογελασαμε. Τον αγαπούσα πολυ τον αδελφό μου. Ειναι ο ιδανικός. Ο τέλειος αδελφός.
"Πείνας;"
"Έφαγα. Τι κάνετε εσεις εδώ;"
"Καθομαστε. Θα έρθεις στο πάρτι του Αντρέα;"
"Δεν ξέρω. Θα δω τι θα κάνουν και οι άλλοι. Εσείς θα πάτε;"
"Αμε. Εγω με τον Ορέστη και η Χρύσα με τον Άγγελο" Σίγουρα ο Στέφανος θα το πει στα γουρούνια
"Τι δουλειά έχεις εσυ με τον Ορέστη;"
"Κολλητός μου είναι. Λες και δεν ξέρεις"
Ο Ορέστης είναι ο καλύτερος ρε! Εμα πια.
"Μάλιστα. "
"Εσυ μικρό; Το ξέρει ο Ακης οτι θα πας με τον Άγγελο;"
"Δεν ξέρω"
Πηγε και κάθισε δίπλα της. Την πήρε αγκαλιά
"Τι έχει γίνει;"
"Ο Ακης με θελει μονο για πηδημα. Τίποτα περισσότερο"
"Μην λες βλακειες. Αν κανει εστω και μια μαλακια θα τον σκοτωσω."
Ειμαι τοσο πραουντ για τον αδελφο μου και τον λατρευω,δεν ξερω αν σας το ειπα
"Αφηστε τα αυτα τωρα. Βαζω ταινια"
Ειπα για να ξεφυγουμε λιγο
.....................
Ξερω μικρο το κεφαλαιο αλλα ηθελα να βαλω ενα πριν το παρτι,στο οποιο θα γινει χαμος. Κεφαλαιο 2000 λεξεων θα βαλω. Απο δω και περα αρχιζει το ενδιαφερον.
Αα και κατι ακομη. Αυτος ο Νικος πολυ μπαντ μας βγαινει και δεν μ αρεσει.
Χμμ νεξτ ΠΑΡΤΙΙΙΙ
μεχρι τοτε ψηφιστε και σχολιαστεεε.
Λοβ γιααα
YOU ARE READING
Αν όχι τώρα, τότε πότε;
RomanceΤον έβλεπα να πλησιάζει και να κάθεται δίπλα μου. Είχα ακουμπήσει το κεφάλι μου στο καναπέ και αντέγραψε την κίνηση μου αυτή. Γυρίσαμε αυτόματα τα πρόσωπα μας και κοιταχτηκαμε. Αυτό το έντονο βλέμμα του με έκανε να ανατριχιάσω. Εκείνος έβαλε το κ...