κεφάλαιο 3

472 54 4
                                    


Νικος

"Ευααααα" δε παιζει να εχω ξανα φωναξει τοσο δυνατα , ενω ετρεξα γρηγορα κοντα της. Εκεινη ειχε λιποθυμισει, μα τι  της ειχαν πει και λιποθυμησε . 

Ο  Στεφανος ετρεξε  και επιασε το ακουστικο . Φαινοταν και ο ιδιος το ιδιο ανησυχος με την Ευα. Δεν μπορουσα να καταλαβω τι ειχε συμβει , οποτε απλα  την πηρα αγκαλια και την ξαπλωσα στον καναπε .

"Τι εγινε;" Ρωτησε η Χρυσα τον Στεφανο, ο οποιος μολις εκλεισε το τηλεφωνο. 

"Οι γονεις μας.. Ειχαν ενα τροχαιο ενω πηγαιναν στο αεροδρομιο για να επιστρεψουν Ελλαδα , τους χτυπησε ενα αλλο αυτοκινητο που ερχοταν με μεγαλη ταχυτητα και εχουν πεσει σε κομμα,  Πρεπει να φυγω . Να παω κοντα τους. Νικοο μεινε με την Ευα σε παρακαλω μεχρι να επιστρεψω και για κανεναν λογο μην την αφησεις να ερθει Αγγλια. Σε παρακαλωωω." Ηταν σαστισμενος,φωναζε ενω ετρεχε στο δωματιο του με δακρυα στα ματια. Εγω απλα εγνεψα και κοιταξα και παλι την Ευα που βρισκοταν στην ιδια κατασταση.  

"Χρυσα φερε λιγο αρωμα" φωναξε ο Ακης. Γιατι ολοι φωναζουν γαμωτο,αν  δεν ηρεμησουν αυτοι τι να πει ο Στεφανος."Στεφανεεε θα ερθω μαζι σου." ειπε  ο Ακης  ,μολις ο Στεφανος κατεβκε στο σαλονι και εκεινος απλα εγνεψε,πλησιαζοντας  την Ευα η οποια σιγα σιγα συνερχοταν.

"Αγαπη μου. Ευακι που. Παω στην μαμα και στον μπαμπα. Θα γινουν καλα. Θα μεινεις εδω με τον Νικο και την Χρυσα. Ετσι κοριτσι μου;" τα λογια του ηταν μετρημενα ,μα φαινοταν σαστισμενη . 

"Η Μαμα Στεφανεε . Ο μπαμπαςςς. Θα ερθω μαζι σου. "ουρλιαζε,εκλεγε. 

"Οχι . Θα μεινεις εδω . Δεν θα ανυσηχω και για σενα τωρα. Αν χειροτερεψουν τα πραγματα , θα σε παρω τηλεφωνο. Παμε Ακη"δεν την αφησε να μιλησει . Εφυγαν γρηγορα απο το σπιτι.  Μολις η πορτα εκλεισε πισω μας, εκεινη  ξεσπασε σε κλαμματα. Η Χρυσα την αγκαλιασε και της ελεγε να ηρεμησει

"Αγαπη μου θα γινουν καλα. Αληθεια σου λεω. Στο υποσχομαι" της ελεγε και της ξανα ελεγε, ενω εκεινη συνεχιζε να κλαιει. 

"Αν παθουν κατι θα πεθανω. Αληθεια θα πεθανω"

"Σςςς μην το ξανα πεις αυτο. δεν θα παθουν τιποτα"Την κοιτουσα ετσι αδυναμη και ηθελα να πληγωσω τον εαυτο μου που ποναει. Δεν θελω να ποναει γαμωτο . Την πλησιασα και εκατσα κοντα της. 

"Ευακι, ελα να ριξεις λιγο νερο στο προσωπο σου. " της ειπα και προσπαθησα να την σηκωσω.

Αν όχι τώρα, τότε πότε;Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon