κεφάλαιο 31

280 32 4
                                    

Εύα 

Οι δύο μέρες πέρασαν γρήγορα και έπρεπε να γυρίσω στη Θεσσαλονίκη.  Μαζί μου θα ερχόταν και η Χρύσα για να κάνει κάποιες εξετάσεις σε έναν φίλο της μαμάς της .

Ο Νίκος δεν είχε αφεθεί ελεύθερος , αλλά θα τον άφηναν σύντομα.  Τα στοιχεία που είχαν δεν ήταν αρκετά , ώστε να τον κρατήσουν. 

Το ταξίδι ήταν μικρό με το αεροπλάνο και φτάσαμε αμέσως . Μόλις φτάσαμε ο ♡πατερας♡ μας τρέλανε στα τηλέφωνα. 

' Ο Άκης είναι πάλι ;' με ρώτησε η Χρύσα . την έχει τρελάνει την καημένη και εδώ και μια ώρα έχει κλείσει το κινητό της .

' Ναι .' είπα γελώντας και το σήκωσα ' Τι θες δε άνθρωπε από τη ζωή μου ;' Τον ρώτησα εκνευρισμενη. 

' Φτάσατε;  Η Χρύσα γιατί έχει κλειστό το κινητό ; Μήπως πάθατε κάτι ; Εύα μιλά ' οι ασυναρτησίες πηγαινοερχονταν.

' Μόλις φτάσαμε . Είμαστε καλά . Θα το κλείσω και εγώ για να μην μας τρελάνεις τελείως ' φώναξα ελαφρά και του το έκλεισα.  Αυτός έχει ξεφύγει. 

Πήραμε ένα ταξί και πήγαμε σπίτι μου . Ο Ορέστης δεν μπορούσε να έρθει να μας πάρει . Από χθες το βράδυ είναι πολύ περίεργος.  Δεν μιλάει πολύ . Έχουμε ανταλλάξει το πολύ τρεις κουβέντες. 

Μόλις φτάσαμε πέσαμε αμέσως για ύπνο , γιατί κουραστηκαμε αρκετά. 

Το βράδυ ήρθε και αποφασίσαμε να βγούμε για ένα ποτό . Εδώ να επισημάνω ότι έχω πάρει 100 φορές τον Ορέστη και δεν το έχει σηκώσει ούτε μια .

Αφού ετοιμαστηκαμε ξεκινήσαμε για το κέντρο της Θεσσαλονίκης.  Η ατμόσφαιρα γύρω μας ήταν μαγική.  Παντού έβλεπες στολισμένο το τοπίο μιας και πλησίαζαν τα Χριστούγεννα. Περπατούσαμε στο πεζόδρομο και μιλούσαμε για άσχετα θέματα. 

'Εύα ' μου είπε ξαφνικά η Χρύσα ' Εύα η Ναντια,  η Ναντια με τον Ορέστη ' μου είπε και έδειξε προς το μέρος τους . Όταν τους είδα κάθονται μέσα στη καφετέρια , μαζί , έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου . Ξαφνικά όλες οι αναμνήσεις με αυτή τη γυναίκα εμφανίστηκαν μπροστά μου .

Η Ναντια ήταν κοπέλα του Ορέστη στα 16 του . Ο Ορέστης  δεν φαινόταν για 16 τότε , αλλά σίγουρα για 18 τόσο σε σώμα όσο και σε χαρακτήρα.  Εκείνη ήταν  10 χρόνια μεγαλύτερη του . Ήταν πολύ ερωτευμένος μαζί της και όταν τον άφησε με τη δικαιολογία ότι θέλει κάτι πιο σοβαρό από έναν μεγαλύτερο άντρα , εκείνος έγινε ράκος . Μίσησε τόσο αυτή , όσο και όλες της γυναίκες.  Μόνο  εμένα και τη Χρύσα είχε κοντά του . Και τώρα τον βλέπω πάλι εκεί , με αυτή τη γυναίκα. 

Αν όχι τώρα, τότε πότε;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang