κεφάλαιο 39

296 30 2
                                    

"Ετοιμασε τον μικρο . Θα ερθω να σας παρω να παμε μια βολτα" μου ειπε ο Ορεστης στο τηλεφωνο και μου το εκλεισε. Εχαν περασει δυο βδομαδες απο τοτε που γυρισε και περναει οσο πιο πολυ χρονο μπορει με τον Αχιλλεα.Οι δικες μας σχεσεις ειναι πολυ τυπικες, μονο οταν ερχεται να δει το παιδι τον βλεπω και μιλαμε λιγο. Δεν ηθελε να μεινει μαζι μας , αλλα επαιρνε τον Αχιλλεα μερικες φορες στο σπιτι του και περνουσαν ατελειωτες ωρες.

Με γρηγορα βηματα πηγα στο δωματιο του Αχιλλεα και τον ειδα να παιζει με την μπαλα που του ειχε αγορασει ο πατερας του.

"Αγαπη μου , ελα να ντυθουμε , θα ερθει ο μπαμπας" ειπα χαμογελωντας και εκεινος σηκωθηκε αμεσως.

"Μαμα γιατι ο μπαμπας δεν μενει εδω μαζι μας;" με ρωτησε για αλλη μια φορα ο μικρος.

"Αγαπη μου , δεν ξερω. Πρεπει να μενει με τη γιαγια Ελενη. Ελα να ντυθουμε" του ειπα και τον πηρα απο το χερι και πηγαμε στη ντουλαπα. Πηρα ενα τζινακι και ενα μπλε πουκαμισο και τον εντυσα. Τον κοιταξα για μια στιγμη και χαμογελασα. Ειναι ιδιοι θεε μου.

Ξαφνικα χτυπησε το κουδουνι

"Ο μπαμπας, ο μπαμπας" φωναξε εκεινος και ετρεξε στο σαλονι. Εγω τον ακολουθησα και ανοιξαμε μαζι την πορτα. Ο Ορεστης πιο ομορφος απο ποτε , ντυμενος παρομοια με τον μικρο. Ξαφνικα ξεσπασα σε γελια και παρασυρθηκε και εκεινος.

"Γιατι γελατε;" ειπε ο μικρος με παραπονο. Ο πατερας του τον σηκωσε στην αγκαλια του και του εδωσε ενα φιλι. 

"Ετοιμοι;" με ρωτησε.

"Μισο λεπτο να αλλαξω" ειπα εγω και τους αφησα στο σαλονι. Μπηκα στο δωματιο μου και πηρα ενα ψηλομεσο τζιν με σκισιματα και μια μαυρη κοντη τιραντε μπλουζα και τα φορεσα. Αρπαξα ενα ζευγαρι μπεζ γοβες και σταθηκα λιγο στον καθρεπτη. Ιχνος μακιγιαζ δεν υπηρχε. Ειχε περασει πολυς καιρος που δεν βαφομουν και ειχα συνηθισει ετσι. Αφησα τα κυματιστα καστανα μαλλια μου ελευθερα και βγηκα εξω. 

Μολις οι ματιες μας κλειδωσαν , χαμογελασα αμηχανα , ενω εκεινος με κοιτουσε απο πανω μεχρι κατω. 

"Παμε;" ειπα και εκεινος ενεψε καταφατικα. Βγηκαμε απο το διαμερισμα μου και κλειδωσα. Κατεβηκαμε και οι τρεις κατω  και ειδα τον Ορεστη να πηγαινει σε ενα κοκκινο mini cooper . Ξεκλειδωσε και βολεψε τον Αχιλλεα στο ειδικο καθισμα.
"Που ειναι η μηχανη;" ρωτησα ενω εκεινος εδενε τον μικρο

"Ειμαι πατερας κοπελα μου. Πρεπει να ειμαι προσεχτικος απο εδω και περα.... Την έχω κλειδώσει στο γκαράζ ." ειπε εκεινος γελωντας. Χαμογελασα και μολις τελειωσε με τον Αχιλλεα πηγα να μπω πισω αλλα αυτος μου τραβηξε το χερι και μου ανοιξε την πορτα μπροστα. Διχως να πω τιποτα μπηκα μεσα και περιμενα να μπει και εκεινος. 

Αν όχι τώρα, τότε πότε;Where stories live. Discover now