Ορεστης
Ειχε ηδη παει 19:50 και ο ηλιος αρχισε να πεφτει. Περιμενω εδω και μιση ωρα την Ευα και ακομη δεν εχει φανει. Εχω αρχισει να πιστευω οτι δεν θα ερθει. Αν δεν ερθει , θα δεχτω την προταση που μου εκαναν απο την ομαδα της perugia.
Πριν δυο βδομαδες με πηρε η μανατζερ μου τηλεφωνο και μου ειπε οτι μου εκαναν προταση απο αυτη την ομαδα. Αν δεν δεχομουν , θα ημουν ηληθιος λεει.
Αν δεν ερθει η Ευα μαζι μου, θα δεχτω να παω . Θα με πονεσει πολυ να μην φυγουμε μαζι αλλα θα το αντεξω. Τόσο καιρό σκεφτόμουν τους μήνες που έρχονται. Θα είμαστε μαζί όλη μέρα . Από καιρό ήθελα να την έχω δική μου και τώρα γίνεται πραγματικότητα.
Τώρα κάποιος θα έλεγε γιατί να αναγκαστεί να έρθει Θεσσαλονίκη ,αντί να έχετε σχέση εξ αποστάσεως. Γιατί μπούρδες. Αυτό δεν δουλεύει. Και όποιος λέει ότι λειτουργεί είναι μεγάλος μαλακας. Αν είναι φίλε σε άλλη πόλη χεστηκες για την γκομενα σου . Θα πηδας οποία θες και αυτή δεν θα το μάθει ποτέ.
Αυτό δεν θέλω να το κάνω στην Εύα. Την αγαπώ αυτή τη κοπέλα. Μου αρέσει η συμπεριφορά της, ο χαρακτήρας της, ο εκνευρισμός της,το πισμα της. Πάντα την ήθελα δικιά μου και τώρα την έχω. Βασικά θα την έχω ,αν έρθει.
Γαμωτο γιατί δεν έρχεται,;
Που σαι τε Ευα;
ΓΑΜΩΩΩ.
Ειδα την ωρα και ειχε παει ηδη 20:10. Αναστεναξα και ξεκινησα το δρομο προς τη μηχανη. Δεν ηρθε.Μαλλον δεν μ αγαπαει οπως λεει. Πρεπει να το χωνεψουμε φιλε μου και να φύγουμε.
Έφτασα στη μηχανή και βολεψα το σακβουαγιαζ.
'Τόσο γρήγορα με εγκαταλείπεις;" Αυτή η φωνή θεέ μου. Η φωνή της.
Γύρισα το κεφάλι μου και την είδα μπροστά μου μόνο με το Σακβουαγιαζ της . Αμέσως την αγκάλιασα και την σήκωσα στην αγκαλιά μου.
'Σ'αγαπω σαγαπω σαγαπωωωωωωωωω' έκανα σαν παιδάκι αλλά δεν με ένοιαζε.
'Πάμε να φύγουμε ' τα χείλη μου ενώθηκαν με τα δικά της.
'Νόμιζα ότι δεν θα ερχόσουν '
'Τελευταία στιγμή το αποφάσισα . ' Χαμογέλασε δειλά και με φίλησε. Αυτό το κορίτσι είναι η αρρώστια μου.
Την ανέβασα με προσοχή στη μηχανή και έπειτα ανέβηκα και γω. Τα χέρια της γατζωθηκαν πάνω μου και ξεκινήσαμε.
'Ορεστη πιο σιγά ' Φώναξε και χαμογέλασα. Με τα δάχτυλα μου χαϊδεψα τα χέρια της .
Μετά από δύο ώρες δρόμο σταματήσαμε να ξεκουραστουμε. Ήταν μια απόμακρη καφετέρια δίπλα από ένα βενζινάδικο.. Την πήρα από το χέρι και μπήκαμε μέσα.
YOU ARE READING
Αν όχι τώρα, τότε πότε;
RomanceΤον έβλεπα να πλησιάζει και να κάθεται δίπλα μου. Είχα ακουμπήσει το κεφάλι μου στο καναπέ και αντέγραψε την κίνηση μου αυτή. Γυρίσαμε αυτόματα τα πρόσωπα μας και κοιταχτηκαμε. Αυτό το έντονο βλέμμα του με έκανε να ανατριχιάσω. Εκείνος έβαλε το κ...