κεφάλαιο 14

314 34 1
                                    

Αφού βγήκα από το αεροδρόμιο, πήρα την Χρύσα τηλέφωνο. Την χρειαζόμουν.

"Καλημέρα κουτσουνι "

"Χρύσα έφυγε. ο Ορέστης έφυγε "είπα και ξεσπασα πάλι σε κλάματα.

"Που είσαι; "

"Στο αεροδρόμιο. πάω σπίτι τώρα "

"Έρχομαι από εκεί "μου είπε και κλείσαμε. Εγώ πήρα ταξί και έφυγα για το σπίτι . Μετά από αρκετή ώρα έφτασα . Μπήκα μέσα. Ευτυχώς δεν ήταν κάνεις στο σαλόνι. Έτρεξα στο δωμάτιο μου . Εκεί με περίμενε η Χρύσα.

'Πότε ήρθες; "

"πριν λίγο. μου άνοιξε η μαμά σου" είπε και μου έκανε νόημα να πάω κοντά της. Καθίσαμε στο κρεβάτι και την κοιταξα.

"Έκανα Έρωτα με τον Ορέστη. " στο άκουσμα της πρότασης γουρλωσε τα μάτια της

" πως;"

"Βγήκαμε χθες. μου είπε ότι είναι ερωτευμένος μαζί μου. Καταλήξαμε σπίτι του . Κατάλαβα ότι τον ήθελα εε και κουβέντα στη κουβέντα... Κοιμήθηκα στην αγκαλιά του. Και σήμερα το πρωί έφυγε. μου είχε πει ότι θα έφευγε αύριο. Όταν ξύπνησα μου είπε η μάνα του ότι φεύγει. Έτρεξα στο αεροδρόμιο και τον αποχαιρέτησα και έφυγε "

"Φίλε εσύ και ο Ορέστης; "

"Τι θα κάνω; Οι τελευταίες λέξεις του ήταν χώρισε τον, να προσέχεις. Απάτησα τον Νίκο. Θεέ μου . "

"Τον θες τον Ορέστη; " με ρώτησε σοβαρή. Τον θέλω; ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΉΘΕΛΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΉΓΑΝΕΣ ΜΑΖΊ ΤΟΥ.

"τον θέλω "

"Χεσε τον Νίκο τότε "

δεν μίλησα. Κοίταξα το ταβάνι και σκεφτόμουν. Έπρεπε να κάνω κάτι επιτέλους. Μα ο Ορέστης έφυγε. Ο Νίκος είναι εδώ; Τι θα έπρεπε να κάνω εγώ;

Ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου. Το έβγαλα από τη τσέπη .

《πρίγκιπας σας καλεί 》
χαμογέλασα και το σήκωσα

"Έλα "

"Τι κάνεις; "

'Καλά γύρισα σπίτι. εσυ; εφτασες; "

"Μόλις και περιμένω τον μπαμπά μου να έρθει να με πάρει "

' ωραία " ήταν κάπως άβολο ,είναι η αλήθεια.

"Κλείνω για να πάρω και την μάνα μου "

"Καλά ρε Ορέστη. τα λέμε "είπα και έκλεισα . Κοίταξα την Χρύσα.

"Μου λείπει "είπα και αγκάλιασα το κινητό .

"Τα έφτιαξα με τον Άκη " είπε χαλαρή.

Αν όχι τώρα, τότε πότε;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora