κεφάλαιο 19

316 37 4
                                    

Εύα

'θες να σου δείξω; ' η φωνή του ήταν αρκετά σεξυ μπορώ να πω και αυτό που θα ακολουθούσε ακόμη πιο σεξυ.

Επνιξα ένα γέλιο και δάγκωσε τα χείλη μου .

'Για να δούμε τι μπορείς να κάνεις ' τον προκαλώ αρκετά .

Αμέσως ξεκίνησε να με φιλάει στο λαιμό ενώ εγώ χαϊδευα τα μαλλί του . Με γρήγορες κινήσεις αφαίρεσε τα ρούχα μας και με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω. Σφιριξε στην εικόνα αυτή κάτι που με έκανε κατακόκκινη.

'Πολύ κάθεσαι 'είπα κοροϊδευτηκα και του τράβηξα πάνω μου.

(Ακολουθεί dirty . Όποιος θέλει μην το διαβάσει. δεν θα χάσει κάτι εξάλλου )
*Έψαξε για λίγο το παντελόνι του και βρήκε ένα προφυλακτικό . Το έσκισε και το φόρεσε στο μόριο του , χωρίς να σταματάει να με φιλάει. Με κοίταξε στα μάτια και μου δάγκωσε τη μύτη.

'Θέλω να φωνάζεις για μένα ' είπε και αμέσως έκρυψα το πρόσωπο μου . Εκείνος έβαλε τα χέρια μου και τα τοποθέτησε πίσω από το κεφάλι μου . Κατέβηκε στο στήθος μου μαι άρχισε να πιπιλαει το ένα ενώ χουφτωνε το άλλο. Ένιωθα να έχω γίνει υγρή εκεί κάτω και ήξερα ότι θα με βασάνιζε κι άλλο.

Όλο και κατέβαινε πιο κάτω και φιλαγε κάθε εκατοστό του κορμιού μου .

'Ορεστηηη 'σχεδόν φώναξα με παράπονο. δεν μπορούσα να περιμένω άλλο . Εκείνος γέλασε και έγλειψε τα χείλη του . Χαιδεψε τη κλειτοριδα μου με τα δάχτυλα του.

'Τόσο υγρή μωρό μου; 'είπε και έγλειψε ένα ένα τα δάχτυλα του. Έπειτα έβαλε ένα δαχτυλάκι μέσα μου αργά και το έβγαλε το ίδιο αργά. Ένιωθα όλο μου το κορμί να καίει. δεν θα άντεχα για πολύ.

εκείνος έβγαλε το δάχτυλο του από μέσα μου και το έβαλε στα χείλη μου.

'Νιώσε τη γεύση σου Ευα' Εγώ προκλητικά πήρα το δάχτυλο του και άρχισα να το γλυφω. Τον ένιωσα να καυλωνει ακόμη περισσότερο Καλά να πάθεις αγάπη μου . Με έχεις εδώ και μια ώρα και με βασανίζεις.

'Σε θέλω μέσα μου . Τωρα'

Υπακουσε και χωρίς να χάνει χρόνο βρέθηκε μέσα μου.Μια δυνατή κραυγή βγήκε από το στόμα μου ,όμως την κάλυψε εκείνος φιλωντας με. Στάθηκε για λίγα δεύτερα ακίνητος μέχρι να συνηθίσω το μέγεθος και ύστερα άρχισε να μπαινοβγαινει με πιο γρήγορους ρυθμούς.

Οι ανάσες μας και οι φωνές μας είχαν γεμίσει όλο το δωμάτιο . Ένιωθα μια μάζα να έχει μαζευτεί κάτω από τη κοιλιά μου, σημάδι πως θα τελείωνα όπου να ναι .

Αν όχι τώρα, τότε πότε;Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz