Βάλτε το τραγούδι να παίζει
Μαζεύοντας τα κομμάτια μου καταφερα να περπατήσω μέχρι το δρόμο για να βρω ταξί. Τα δάκρυα μου δεν είχαν σταματήσει να κυλάνε από τα μάτια μου . Ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει πίσω. Γύρισα και τον κοίταξα βαθιά στα κόκκινα μάτια του .
'Συγνώμη ματιά μου ' είπε και προσπάθησε να με βάλει στην αγκαλιά του , αλλά τον έσπρωξε μακρυά . Με αηδιάζει
' Μην με ακουμπάς ' φώναξα και το χέρι μου προσγειώθηκε στο μάγουλο του . ' Να μείνεις μαζί της ρε. Μόνο αυτή σου ταιριάζει. Μόνο αυτή η καρια που σε παράτησε για κάποιον άλλον . Και συ κάνεις το ίδιο τώρα . ΤΟ ΊΔΙΟ ΑΚΟΎΣ. ΘΎΜΗΣΟΥ ΤΙ ΈΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΉ . ΠΌΣΟ ΣΚΑΡΤΗ ΉΤΑΝ . ΑΛΛΆ ΜΕ ΑΥΤΉ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ. ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΏΣΕΙΣ ΌΜΩΣ ΟΡΕΣΤΗ . ΚΑΙ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΑΡΓΆ " Εφτυνα τις λέξεις στο πρόσωπο του και σταμάτησα ένα ταξί που πέρναγε εκείνη τη στιγμή. Μπήκα αμέσως και έφυγε για το σπίτι μου .
Μόλις έφτασα έτρεξα αμέσως στο δωμάτιο μου . Ευτυχώς εκεί ήταν η Χρύσα . Όταν με είδε κατάλαβε ότι κάτι έχει γίνει και με αγκάλιασε σφιχτά.
' Πήγε μαζί της Χρύσα .Με απάτησε. Την θέλει πίσω ' έλεγα καθώς έλεγα με λυγμούς.
' Ηρέμησε αγάπη μου . Ηρέμησε " χαιδευε τα μαλλιά μου και προσπαθούσε να με κάνει να νιώσω καλά. Ξάπλωσα μαζί της στο κρεβάτι και έκλεγα στην αγκαλιά της.
Το επόμενο πρωί ήρθε . Ένιωθα πιο κουρασμένη από ποτέ , αλλά δεν ήθελα να στεναχωρω την Χρύσα στην κατάσταση της . Μόλις ξύπνησα κατέβηκα κάτω και έφτιαξα ένα καφέ. Τον πήρα και έκατσα στο σαλόνι να τον πιω. Εκεί ήταν ο παππούς μου.
' ποιος μου μάρανε την Τριανταφυλλενια μου να του κόψω τα πόδια ' είπε μόλις με είδε . Εγώ του χαμογέλασα ελαφρά και έκατσα δίπλα του .
'Θα γυρίσω πίσω παππού . ' του είπα και ξανά ένιωσα τα δάκρυα μου στα μάτια ' Και να έρθετε και εσείς . Δεν είναι ανάγκη να μένετε εδώ μόνοι '
'Εγώ κορίτσι μου δεν κατεβαίνω Αθήνα . Εδώ γεννήθηκε και εδώ θα πεθάνω. Εσύ όμως πες μου τι σε βασανίζει. Γιατί θες να φύγεις;
'Είναι πολλά. Κυρ Χρήστο θα σου πω κάτι άλλα δεν θα κάνεις κουβέντα σε κανέναν. "
Άρχισα να του εξηγώ την κατάσταση μου και τα σχέδια που είχα βάλει στο μυαλό μου Εκείνος με άκουγε με προσοχή ,δίχως να μιλάει.
'Τι λες κορίτσι μου ;'
'Έτσι θα γίνει παππού . '
' Μα πρέπει να μιλήσεις με το παλικάρι "
YOU ARE READING
Αν όχι τώρα, τότε πότε;
RomanceΤον έβλεπα να πλησιάζει και να κάθεται δίπλα μου. Είχα ακουμπήσει το κεφάλι μου στο καναπέ και αντέγραψε την κίνηση μου αυτή. Γυρίσαμε αυτόματα τα πρόσωπα μας και κοιταχτηκαμε. Αυτό το έντονο βλέμμα του με έκανε να ανατριχιάσω. Εκείνος έβαλε το κ...