κεφάλαιο 34

284 32 4
                                    

"Ευα εισαι σιγουρη γι αυτο που θα πας να κανεις;' Ενεψα καταφατικα και την κοιταξα. 

"Θα ειμαι πισω το πρωι να φυγουμε. Σιγουρα θα εισαι ενταξει ετσι;" τη ρωτησα. Εκεινη κουνησε το κεφαλι της και μου χαμογελασε. 

"Προσεχε μικρο. Μην κανεις καμια βλακεια."

"Μην ανησυχεις. Μανο θα την γυρισεις λιγο σπιτι ;" ρωτησα και εκεινος ενεψε καταφατικα. Μονο τον Μανο εμπιστευομαι επειδη ειναι λιιιγο gay και δεν θα της την πεσει

Χαιρετησα τα παιδια και βγηκα εξω απο το κλαμπ. Πηρα το κινητο και πατησα την επαφη του. 

"Σε περιμενω εξω απο το Lime " ειπα και το εκλεισα. Εσφιξα το τζακετ περισσοτερο γυρω μου και τον περιμενα. Επειτα απο δεκαπεντε λεπτα περιπου ειδα την μηχανη να σταματαει μπροστα μου . Κατεβηκε και  με μεγαλα βηματα  ηρθε κοντα μου. Αμεσως με εβαλε στην αγκαλια του. Δεν αντισταθηκα. Αυτη θα ηταν η τελευταια μας βραδιά.

Τυλιξα τα χερια μου γυρω απο τον λαιμο του και τον κοιταξα στα ματια . 

"Σε μισω" ειπα , ενω ορμησα στα χειλη του . Φιλιωμασταν λες και εξαρτιωταν ο ενας απο το φιλι του αλλου. Λες και δεν θα υπηρχε αλλο. 

"Συγχωρεσε με " ειπε ενω εβαλε το προσωπο μου μεσα στις παλαμες του. Ενωσε τα μετωπα μας και εμεινε σιωπηλος. Τα δακρυα μου δεν αντεξαν , και εμφανιστηκαν . 

"Παμε " ειπε εκεινος και με τραβηξε ως τη μηχανη. Με ανεβασε στη μηχανη και ανεβηκε και αυτος. Αμεσως ξεκινησε  . Γατζωθηκα πανω του και εμεινα εκει. Ηθελα να τη θυμαμαι για παντα αυτη τη νυχτα. 

Μολις φτασαμε σπιτι του , με αρπαξε στην αγκαλια του και ανεβηκε γρηγορα τα σκαλια . Μολις εφτασε εξω απο τη πορτα του , ανοιξε με δυσκολια την πορτα και μπηκαμε μεσα. 

Με αφησε κατω και τον κοιταξα βαθια στα ματια. Θα μου ελειπε , αληθεια θα μου ελειπε πολυ. Αυτα τα ματια , τα ματια που με καρφωνουν τοσο εντονα. 

Πες του ρε ηληθια οτι θα κανετε παιδι. Μην τον αφηνεις να φυγει . 

Οχι δεν μπορω, δεν μπορω. Δεν θα το μαθει ποτε. Εκεινος με πληγωσε, πηγε με αλλη

Τοτε τι κανεις εδω;

Οο σκασε , μια τελευταια νυχτα θελω μαζι του, τιποτα παραπανω.

Τον αγαπας , ομως.

Ναι τον αγαπω. Αυτος ομως; Προδωσε την αγαπη μας. Μας αφησε μονους. 

Αν όχι τώρα, τότε πότε;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora