κεφάλαιο 42

303 33 1
                                    

"Το βράδυ θέλει η Χρύσα να βγούμε για ποτό. Να το ακυρώσω;" τον ρώτησα. Είχαμε βάλει τον μικρό για ύπνο και καθόμασταν αγκαλιά στον καναπέ.

"Όχι αγάπη μου. Αν θες κρατάω εγώ τον μικρό" συνέχισε, ενώ με φίλησε στο κεφάλι.

"Δεν θες να έρθεις μαζί μας;" τον ρώτησα ενώ έπαιζα με μια κλωστή που εξειχε από το παντελόνι μου.

"Με θες μαζί σου;" είπε παιχνιδιαρικα

"Τόσο δα"είπα ενώ γέλασα. Εκείνος με φίλησε. Ξαφνικά σηκώθηκε και με αρπαξε στην αγκαλια του. Με σήκωσε και πήγαμε στο δωμάτιο μου.Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και κλείδωσε την πόρτα

"Τι κάνεις;" ρώτησα, ενώ προσπάθησα να τον παιδεψω

" Κάτι που θα σου αρέσει " είπε και ορμηξε πάνω μου. Με φίλησε άγρια στο λαιμό, ενώ με δαγκωνε συγχρόνως. Σίγουρα θα άφησε κάποιο σημάδι. 23 χρονών γαϊδούρι δεν θα αλλάξει πότε.

"Θα ξυπνήσει ο μικρός" είπα μέσα από τις ανάσες μου.

"Δεν ξυπνάει, τα χουμε κανονίσει" είπε και ξανά ορμηξε στο λαιμό μου.

'' Τι εννοείς; " είπα τρομαγμένη. Εκείνος γέλασε και με φίλησε στο στόμα για να σταματήσω. Σιγά σιγά άρχισε να βγάζει τα ρούχα μας, φιλωντας με σε όλο μου το σώμα, Ενώ τον χαϊδευα στα μαλλιά. Όταν πλέον είχαμε μείνει γυμνοί, μπήκε μέσα μου άγρια. . Μια μικρή κραυγή βγήκε από το στόμα μου, αλλά εκείνος την κάλυψε φιλωντας με.

Μου έκανε άγριο έρωτα, όπως δεν μου είχε κάνει ποτέ. Τελειώνοντας και οι δύο ταυτόχρονα, ένιωσα λες και συμπληρωθηκα από την αρχή. Εκείνος ξάπλωσε δίπλα μου και με έβαλε στην αγκαλιά του.

"Συγνώμη που σε πληγωσα. Υπόσχομαι πως δεν θα ξανά κάνω ποτέ αυτά τα μάτια να κλάψουν" μου είπε ενώ με φίλησε στο κεφάλι.

" Σςς ξέχασε το. Τωρα είσαι εδώ μαζί μας " χαμογέλασα και τον φιλησα

"Και δεν πρόκειται να ξανά φύγω πότε ξανά" είπε και με έσφιξε δίπλα του. "Είσαι δική μου και μόνο. Ανηκεις σε μένα ακούς!"

" Πάντα δική σου ήμουν. Εσύ δεν ήσουν δικός μου "

"Έκανα λάθη. Το ξέρω. Αλλά τίποτα πια δεν έχει σημασία για μένα. Μόνο εσύ και ο μικρός. Μου έκανες το καλύτερο δώρο που υπάρχει"

"Σε αγαπάω" ψιθυρισα

" Και γω. Και γω σε αγαπώ " είπε και με φίλησε πεταχτα.

Μετά από λίγα λεπτά ντυθηκαμε και βγηκαμε εξω. Ο μικρός είχε ξυπνήσει και έπαιζε με τα παιχνίδια του. Ο Ορέστης πήγε κοντά του και ξεκίνησαν να παίζουν μαζί. Εγώ πήγα στη κουζίνα και έβαλα καφέ. Έπειτα πήρα την Χρύσα τηλέφωνο.

Αν όχι τώρα, τότε πότε;Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt