Το πρωι δεν αργησε να ερθει . Οπως καθε μερα ξυπνησα πολυ νωρις για να ετοιμασω πρωινο για τον Αχιλλεα και να ετοιμαστω για τη δουλεια.
Αφου εβγαλα το νυχτικο μου , πηρα μια γκρι φορμα και ενα ασπρο μπλουζακι και το φορεσα. Πριν βγω εξω, πηρα το κινητο μου και ειδα οτι ειχα ενα σωρο κλεισεις και μηνυματα απο τα παιδια που ρωταγαν τι εγινε τελικα με τον Ορεστη. Δεν τους απαντησα και το αφησα πανω στο κρεβατι.
Οταν βγηκα απο το δωματιο , κοιταξα οτι τα παπλωματα ηταν στην ιδια θεση που τα ειχα αφησει και ο Ορεστης δεν ηταν πουθενα. Οχι , δεν μπορει να εφυγε; Δεν γινεται να το εκανε αυτο στον Αχιλλεα.
Κοιταξα φευγαλαια στην κουζινα και δεν τον ειδα εκει. Επειτα σχεδον ετρεξα στο δωματιο του μικρου και τους ειδα αγκαλιασμενους να κοιμονται στο μονο κρεβατακι του Αχιλλεα. Τα ποδια του ξεχειλουσαν εξω απο το κρεβατι . Γελασα για μια στιγμη και τους πλησιασα.
"Μωρο μου σηκω " ειπα στον Αχιλλεα και τον κουνησα ελαφρα. Εκεινος ξεβολευτικε λιγο και ανοιξε τα υπεροχα μελι του ματια.
"Μαμα δεν θελω να σηκωθω" ειπε με την παιδικη του φωνη και γυρισε πλευρο πεφτωντας πανω στον Ορεστη. Εκεινος ανοιξε τα ματια του και τα ετριψε , οπως παντα .
"Καλημερα " ειπε ενω χασμουριθηκε
"Καλημελα μπαμπα " ειπε ο Αχιλλεας και ο Ορεστης τον εκλεισε στην αγκαλια του. "Βοηθεια μαμα με επιασε ο γιγαντας" φωναξε ο Αχιλλεας και εγω χαμογελασα. Κοιταξα τον Ορεστη και εκεινος μου εκανε νοημα να πλησιασω , ενω ταυτοχρονα ξεκινησε να χαργαλαει τον Αχιλλεα. Εκεινος γελαγε δυνατα και προσπαθουσε να ξεφυγει
"Μη....μηηη μπαμπα , χαχαχαχα μη" Ελεγε συνεχεια. Κοιταζοντας τους ενιωθα οτι συμπληρωθηκα σαν ανθρωπος, μα ηξερα οτι εκεινος θα εφευγε συντομα και θα μας αφηνε παλι μονους.
Οταν τον αφησε ελευθερο , ο Αχιλλεας ξεκολλησε απο την αγκαλια του και εκανε στην ακρη
"Μαμα ξαπλωσε μαζι μας" ειπε εκεινος και ο Ορεστης μου χαμογελασε. Αφου βολευτηκαν τα δυο τους ξαπλωσα και εγω μαζι τους . Κοιταξα την ωρα στον απεναντι τοιχο και ειδα οτι ειχα λιγη ωρα ακομη.
" Ελα Αχιλλεα αρκετα κατσαμε. Πρεπει να παμε στον παιδικο σταθμο" ειπα αυστηρα και σηκωθηκα
"Δεν γινεται να μην παω; Να μεινω με τον μπαμπα σημελα;"Ειπε εκεινος. Χωρις να κοιταξω τον Ορεστη απαντησα
KAMU SEDANG MEMBACA
Αν όχι τώρα, τότε πότε;
RomansaΤον έβλεπα να πλησιάζει και να κάθεται δίπλα μου. Είχα ακουμπήσει το κεφάλι μου στο καναπέ και αντέγραψε την κίνηση μου αυτή. Γυρίσαμε αυτόματα τα πρόσωπα μας και κοιταχτηκαμε. Αυτό το έντονο βλέμμα του με έκανε να ανατριχιάσω. Εκείνος έβαλε το κ...