κεφάλαιο 35

265 29 1
                                    

" είναι αγόρι "

"κορίτσι είναι" 

" Αγόρι "

"Κορίτσι" 

"ΑΓΟΡΙ" 

"ΚΟΡΊΤΣΙ"  

'ρε Εύα πες του ότι είναι αγόρι " φωναξε ο Στέφανος 

' Μα κοίτα την κοιλιά της ρε μαλακα.  κορίτσι είναι.  '

Και ναι εδώ μαλώνουν ο Στέφανος με τον Νίκο για το φύλο του παιδιού μου. 

Έχουν περάσει 3εις μήνες από τότε που επέστρεψα από τη Θεσσαλονίκη και ομολογώ ότι η ζωή μου έχει αλλάξει αρκετά.  Δεν βγαίνω πολύ έξω, Πηγαίνω μόνο στη σχολή, Τους έχω όλους πάνω από το κεφάλι μου και δεν με αφήνουν σε ησυχία.  

Τρις μήνες έχω να ακούσω νέα του.Δεν με είχε πάρει κανένα τηλέφωνο και δεν τολμαγα να τον πάρω εγώ.  Δεν έμπαινα στα σαιτ να μάθω για αυτόν και είχα απαγορεψει σε όλους να μιλούν για αυτόν. Έκλεισα όλα τα social media που είχα και πλέον ζω μια ηρεμη ζωή.  

Η Χρύσα όπως πάντα ήταν δίπλα μου και με στήριζε συνέχεια. Τα Χριστούγεννα αρραβωνιαστηκαν με τον Ακη και πλέον συγκατοικουσαν,  κάνοντας όνειρα για το κοριτσάκι τους.  Είναι πεντεμιση μηνών και σε λίγο μπαίνει στον έκτο.  

Οσο για τον Ακη.  Είναι ο πιο Χαζομπαμπας που έχω δει.  Δεν της χαλάει χατίρι και η κάθε επιθυμία της Χρυσας είναι γι αυτόν διαταγή.  

Ο Στέφανος ήταν από την αρχή δίπλα μου.  Μόλις έμαθε γι αυτό που μου έκανε ο Ορεστης ήθελε να πάει και να τον σκοτώσει,  αλλά τον συγκράτησα.  Με πρόσεχε και με βοηθούσε σε ότι χρειαζόμουν.  

Ο Νίκος από την άλλη είχε πάρει το ρόλο του υπερπροστατευτικου.  Με το που με έβλεπε να κάνω κάτι 'απρεπες' αμέσως με μαλωνε.  Δεν με άφηνε να πιω,  με έβαζε να τρώω συνέχεια,  δεν με άφηνε να σηκώνω βάρη.  

ΜΟΥ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ 

' Λοιπόν το φύλο του μωρού θα το μάθουμε αύριο στον γυναικολόγο,  οπότε σταματήστε ' ειπα εκνευρισμενη και αυτοί οι δύο ενοχλητικοί σταμάτησαν.  

Κάθισα δίπλα στον Στέφανο και μπήκα στην αγκαλιά του.  Εκείνος χαιδεψε την κοιλιά μου και μου φίλησε το κεφάλι.  Η κοιλιά μου ήδη φαινόταν αρκετά και με έκανε ευτυχισμένη.  

' Πειναω ' ειπα και αμέσως πεταχτηκαν και οι δύο από τις θέσεις τους. 

'Τι θες να φας ' ειπε ο άλλος 

Αν όχι τώρα, τότε πότε;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora