κεφάλαιο 28

260 27 0
                                    

Πέρασαν σχεδόν τρεις μήνες από τη στιγμή που μετακόμισα Θεσσαλονίκη. Ο χειμώνας είχε μπει για τα καλά και τα Χριστούγεννα πλησιάζουν. Έχω ήδη γραφτεί σε μια σχολή μαγειρικής και τα πάω πολύ καλά. Έχω μάθει ένα σωρό πράγματα, αν και πολλά από αυτά τα ήξερα ήδη. Η μαγειρική είναι η αδυναμία μου. Από μικρή μαγειρευα και διάβαζα πολλές συνταγές και μυστικά μαγειρικής.

Ο Ορέστης είναι τόσο καλός μαζί μου. περνάμε κάθε μέρα ατελείωτες ώρες μαζί. Αφήστε που έχει αρχίσει να έρχεται κάθε φορά έξω από τη σχολή , επειδή νομίζει ότι ένας συμφοιτητης μου μου τη πέφτει. Είναι πολύ ζηλιάρης .

Σήμερα μιας και ήταν Σάββατο θα βγαιναμε για ποτό. Είχαμε κανονίσει να βγουμε μαζί με κάποιους  συμπαίκτες του Ορέστη.

Στις 22:00 ήμουν έτοιμη. Φορούσα ένα λευκό κολλητό φόρεμα και μαύρες ψηλοτάκουνες γόβες. από μέσα φορούσα μαύρα εσώρουχα. Ήθελα να ανάψω τον Ορέστη, αφού είχαμε να το κάνουμε τρεις βδομάδες. Μπορεί να μην φαίνεται πολύς καιρός, αλλά αν σκεφτείς ότι έχεις έναν άνθρωπο σαν τον Ορέστη και δεν κάνεις τίποτα μαζί του, εε είναι πρόβλημα. Πήρα την ζακέτα μου και βγήκα έξω. 

Τον περίμενα στην εξωπορτα , όταν είδα τα φώτα της μηχανής . Ηρθεε . Ένα χαμόγελο χαραχθηκε στο πρόσωπο μου.

Όταν σταμάτησε μπροστα μου με κοίταξε με ένα στραβό χαμόγελο. Αμέσως έπεσα στην αγκαλιά του και τον φιλησα . Ξαφνικά με απομάκρυνε και με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω.

'Έλα πήγαινε να αλλάξεις ' είπε γελώντας και αμέσως τσιτωθηκα. τον κοίταξα στραβά και απομακρυνθηκα από κοντά του . Οι ηληθιες ζήλιες του.

'Λοιπόν αν θες να βγούμε και να περάσουμε καλά  κλείσε το στόμα σου , να φύγουμε , αλλιώς να μπω μέσα και να μην κάνω τίποτα απόψε ' είπα φωνάζοντας και εκείνος κοίταξε κάτω.. Κατέβηκε από τη μηχανή και με πλησίασε.

'Θα είναι ένα σωρό λιγουρια εκεί '

'Για σένα έχω ντυθεί έτσι. Δεν το καταλαβαίνεις;'

Αμέσως τα χέρια του τυλιχθηκαν γύρω μου και με αγκάλιασαν. Ξαφνικά με σήκωσε ψηλά και με ανέβασε στη μηχανή. Μου φόρεσε προσεχτικά το μπουφάν του και με φίλησε λαίμαργα.

'θα με πεθάνεις εσύ;' μου είπε και αμέσως τον αγκάλιασα σφιχτά.

' Μπέμπη ανέβα ' Αμέσως ανέβηκε και ξεκινήσαμε για το κλαμπ

Μόλις μπήκαμε μέσα όλα τα γυναικεία βλέμματα έπεσαν πάνω μας.  Ζήλευα που κοιτούσαν τον Ορέστη αλλά ήξερα ότι αυτός με αγαπά και δεν θα έδινε σημασία σε κάτι τέτοια βλέμματα. Αγκαλιασα πιο σφιχτα την μεση του και εκεινος αμεσως γελασε. Με κοιταξε και με φιλησε . 

Αν όχι τώρα, τότε πότε;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang