κεφάλαιο 5

433 46 7
                                    


Ευα

"Θα ερθεις στο  παρτυ το Σάββατο εε;" με ρωτησε η Χρύσα η οποια εβαφε τα νυχια της.  Απο το πρωί στο σχολείο με εχει πριξει για αυτο το πάρτι. Βεβαια ειναι γνωστο οτι τα παιδια στο σχολειο μας κανουν τα καλυτερα παρτι. Εγω ομως δεν μιλησα ,την κοιταξα απλα βαριεστημενα."Ελα λεγε θα ερθεις;"  

"Ισως."  ειπα βαριεστημενα. "Ο Ακης θα ερθει;" 

"Δεν ξερω. Λογικα" 

"Πως τα πάτε;" 

"Τι να παμε ρε Ευα.  Απλα με φασωνει οποτε δεν εχει γκομενα.  Μαλακιες." Ποσο την καταλαβαίνω ρε φιλε.  Δεν της έχω πει για μενα και τον Νίκο τιποτα. Τι να της πω εξαλλου.  Δεν ξερω καν εγω τι εχουμε εμεις οι δυο. Εχω να του μιλησω μια βδομαδα σχεδον.  Τον αποφευγω ολοφάνερα.  

"Αχ ρε Χρύσα. " Με κοίταξε παράξενα.  Ηθελα να της μιλησω.  Να τα βγαλω απομεσα μου.  

"Λέγε" σταματησε να κανει το οτιδηποτε.

"Παμε μια βόλτα" Σηκωθηκα και την τραβηξα  πετώντας κάτω το μανο και κατεβηκαμε κατω. Τα ματια μου επεσαν πανω στη πλατη του.  Παλι εδω ειναι αυτος.  ΠΑΛΙ;;; 

"Σφεφανε εμεις παμε μια βολτα"ανακοινωσα και βγηκαμε κατευθείαν. Δεν χαιρέτησα κανεναν τους. Χωρις να τους μιλησουμε.

Περπατούσαμε στο δρόμο και σκεφτομουν τι θα της ελεγα.  Μολις κατσαμε στο παγκακι πηρα μια βαθια ανασα και την κοιταξα.

"Ωχ. Κατσε να στριψω ενα τσιγάρο και μου λες"

"Φερε και σε μενα"

....

Εκανα μια τζουρα και την ξανακοίταξα 

"Εγω και ο Νίκος φασωνομασταν κάποτε"  ειπα και κοιταξα κατω εκεινη αφωνη πεταξε το τσιγάρο της κατω και με κοίταξε.  

"Ολα αρχισαν στο πάρτι του Χρήστου.  Με φιλησε και ζητησε να φασωνομαστε κρυφα απο ολους και προπάντων απο τον Στέφανο.  Οταν τον ειδα να φιλαει την Ναταλυ νευριασα πολύ.  Ξερω δεν μου ανηκει και ουτε μου ανηκε αλλα ζηλεψα. Του ειπα να ξακοψουμε και το καναμε. Οταν εμεινε τωρα  σπιτι μου ξανα αρχισε να παιζει κατι μεταξυ μας αλλα το σταματησα μόλις γυρισαν οι γονείς μου. Μου ζητησε να ειμαστε πάλι όπως πριν κρυφα απ όλους αλλα δεν του εχω απαντήσει. " Τα ελεγα τοσο γρήγορα που ούτε εγω δεν με καταλαβαινα 

"Ο Νικος ειναι....ο Νίκος.  Σήμερα με την μια αυριο με την αλλη. Λαθος να μπλεξεις μαζι του.  Και γω έκανα μαλάκια με τον Ακη.  Γι αυτό θα ξεκοψω.  Μην του δωσεις το δικαίωμα να σε εχει όπλο ευχαρίστησης. "  Δεν απαντησα.  Τελείωσα απλα το τσιγάρο και κοιταξα τον ουρανο.  Ειχε δικιο. 

Αν όχι τώρα, τότε πότε;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang