Dzień w szkole minął szybko dowiedziałam się, że szkoła organizuje zabawę dla uczniów z powodu rozpoczęcia roku szkolnego. Od razu się zgłosiłybyśmy na nią z dziewczynami i kupiłyśmy bilety. Dzisiaj nawet nie miałam przyjemności spotkać panów doskonałych w szkole co tylko poprawiało mi humor.
Nick P.O.V
Gadałem z Jackiem o tej brunetce z niebieskimi oczami ale on nie wiedział jak się nazywa ani do, której klasy chodzi, więc postanowiłem się tego dowiedzieć, a Jack mi w tym pomógł. Poszliśmy pogadać z dziewczynami, które powiedziały nam to co chcieliśmy wiedzieć. Okazało się, że brunetka o niebieskich oczach ma na imię Emma i chodzi do klasy 1B tak jak pozostałe trzy. Ta blondynka o piwnych oczach to Bella. Mieszka w tej samej wiosce co Emma. Pozostałe dwie dziewczyny miały czarne włosy jedna miała oczy zielone, a druga piwne. One natomiast mieszkały tu w mieści. Dowiedzieliśmy się też, że wybierają się na szkolną zabawę więc i my się tam postanowiliśmy wybrać.
Emma P.O.V
Siedziałam w domu czekając na Belle, która się spóźni ponieważ musi pilnować swojego 6-o letniego Brata Maxa. A ja siedziałam sama i oglądałam jakieś programy w TV. Nikogo u mnie nie było moja mama gdzieś pojechała i zabrała ze sobą moją 12 – sto letnią siostrę. Dzisiaj w klubie w mieście była impreza więc postanowiłyśmy na nią pojechać z Bellą, no cóż nic na to nie poradzimy, że uwielbiamy się bawić. Nie siedziałam długo bo po jakiś 20 minutach przyszła Bella i zaczęłyśmy się szykować na imprezę. Autobus miałyśmy dopiero o 19.20 więc miałyśmy jeszcze półtora godziny do wyjścia. Ja założyłam krótką czarną bluzkę na naradkach w stylu crop top niebieską spódnice. Na to założyłam czarną skórzaną kurtkę z ćwiekami a do togo czarne buty na korku. Na szyję założyłam naszyjnik a na rękę założyłam czarną skórzaną bransoletkę i do tego włożyłam długie kolczyki koloru złotego. Włosy zostawiłam rozpuszczone i zrobiłam lekki makijaż.
Bella miała na sobie krótką bluzkę w panterkę w stylu crop top na nią katanę bez rękawów z ćwiekami i czarną spódnice. Na nogach szpilki w panterkę. A na ręce czarną bransoletkę. Włosy zostawiła rozpuszczone i zrobiła lekki makijaż.
Tak ubrane wyszłyśmy na autobus, który był punktualnie.
Nick P.O.V
Siedzę z Jackiem w barze i pijemy piwo trochę nas już to nudzi, nagle podeszła do nas jakaś blond tapeciara ludzie ile ona miała tego tynku na ryju, no ale cóż jak już jest to niech będzie.
- Hej chłopki mogę się dosiąść?
- Tak czemu nie – powiedziałem z ironią w głosie a Jack tylko przewrócił oczami
- Widziałam, że tak sami siedzicie może byście wyskoczyli z nami na imprezę?
- Z nami? – zapytał zdziwiony Jack
- Tak ze mną i z moją przyjaciółką. To ta brunetka w podobnej sukience do mnie. – wskazała na drugą tapeciare
- Czemu nie. A dokąd idziemy?
- Dzisiaj jest impreza w tym nowym klubie może tam?
- Ok. To chodźmy.
Wstaliśmy i wyszliśmy zbaru, po czym skierowaliśmy się na imprezę.
CZYTASZ
Ja kontra szkolny bad boy: grę uważam za rozpoczętą.
RomanceOna - Emma ma 16 lat, ma przyjaciółkę, która zawsze ją wspiera, miła, cicha, zwyczajna, dobrze się uczy, właśnie idzie do 1 klasy technikum On - Nick ma 18 lat, szkolny Bad boy i za razem play boy, obiekt westchnień wszystkich dziewczyn, dziew...