Emma P.O.V
Cały tydzień minął mi strasznie szybko codziennie jeździłam do szkoły z Lukasem i z nim wracałam, a Bella cały ten czas w którym nie byłyśmy razem spędzała z Krystianem. Nie raz w ciągu tego tygodnia widziałam jak Nick patrzył na Lukasa jakby chciał go zabić, chociaż nie mam pojęcia czemu no bo przecież:
Po pierwsze – nie jesteśmy razem !!!!!
Po drugie – Lukas to mój kuzyn ( ale on tego nie wie tak samo jak cała reszta oprócz Belli oczywiście )
Po trzecie – on jest dla mnie tylko pieprzonym ASEM i play boyem, który mnie wkurwia i to na MAKSA !!!
Jezu jak ja go nie trawie a na domiar złego przykleił się do mnie jak rzep do psiego ogona i nie chce się odczepić. No ale dobra koniec o nim w końcu jest piątek a ja z Lukasem, Bellą i Krystianem postanowiliśmy wybrać się do „GALAXY" ,to nowy klub który wczoraj otworzyli. Ashley i Riki niestety nie mogą iść z nami mają jakieś sprawy rodzinne czy coś, no ale cóż mówi się trudno i żyje się dalej. Zaczęłam się szykować bo Lukas niedługo przyjedzie i wszyscy razem pojedziemy do miasta na imprezę autobusem, ponieważ mój kochany kuzyn stwierdził, że on nie będzie kierowcą bo ma zamiar sobie wypić wredota jedna. Zaczęłam się szykować. Postanowiłam założyć ciemno niebieską rozkloszowaną sukienkę na ramiączkach z wycięciem na plecach i beżowe szpilki. Byłam już gotowa i zostało mi tylko poczekać na Lukasa i iść na autobus do Belli i Krystiana.
Nick P.O.V
Przez cały tydzień ten laluś przywoził i odbierał Emmę ze szkoły aż dostawałem białej gorączki co ona w nim takiego widzi oprócz tego, że ma zajebisty motocykl no i przyznam z bólem serca, że jest też przystojny ale nie bardziej niż ja!!! Miałem ochotę go udusić jak tylko zobaczyłem go z Emmą. No ale nic wczoraj mój kumpel otworzył u nas w mieście nowy klub „GALAXY" więc postanowiliśmy z Jackiem tam dzisiaj iść się trochę zabawić. Założyłem ciemne jeansy i białą koszulkę która opinała moje mięśnie. Włosy zostawiłem w „artystycznym" nieładzie i byłem gotowy do wyjścia. Do klubu wszedłem bez problemu i stania w jakiejkolwiek kolejce w końcu kumpluje się z właścicielem. W środku czekał już na mnie Jack wraz z Maksem, który jest właścicielem klubu. Poszliśmy do strefy VIP i zamówiliśmy sobie drinki. Maks powiedział nam, że organizowane są tu też występy imprezowiczów np. jeden wyzywa drugiego na pojedynek taneczno wokalny. Dzisiaj u niego w klubie ma się pojawić ta laska co zawsze wszystkich wyzywa na wcześniej wspomniane pojedynki i nigdy nie przegrywa, nie ważne w jakim klubie się znajduje. Będzie ciekawie. Aż nie mogę się doczekać jaką laskę znowu upokorzy, bo w końcu jeszcze nigdy nie przegrała.
Emma P.O.V
Właśnie bawiliśmy się w klubie weszliśmy bez kolejki, ponieważ okazało się że Lukas zna właściciela. Tańczyliśmy w najlepsze całą czwórką na parkiecie. Po chwili DJ puścił tak zwanego przytulańca. Bella zaczęła tańczyć z Krystianem a ja z Lukasem. Nagle dowaliła się do nas jakaś blond tapeciara i zaczęła przywalać się do Lukasa. Jak zobaczyłam jego minę to myślałam, że pęknę ze śmiechu razem z Bellą i Krystianem którzy również zaczęli się przyglądać tej scenie. Chłopak cały czas ją spławiał aż w końcu posłał mi błagalne spojrzenie więc wkroczyłam jak ten rycerz na białym koniu.
- Czy możesz być tak uprzejma i się od niego od czepić nie widzisz, że on nie ma najmniejszej ochoty się z tobą bawić. – powiedziałam do blond zdziry a ona posłała mi mordercze spojrzenie
- Nie wpierdalaj się w nie swoje sprawy smarkulo!!! Nie rozmawiam z tobą tylko z nim! – krzyknęła na mnie i pokazała ręką na Lukasa
- Po pierwsze : Nie jestem smarkulą!!! Po drugie : ON ma na imię LUKAS plastiku. Po trzecie : odpieprz się od niego bo chłopak ma cię DOŚĆ!!!! Po czwarte : Weź spierdalaj i nie psuj nam imprezy!!! – wszyscy patrzyli na mnie ze śmiechem na ustach, zwłaszcza Lukas bo wiedział, że to nie wszystko na co mnie stać. Ale nie dam się sprowokować jakiejś pustej blondynie i nie będę się z nią bić!
CZYTASZ
Ja kontra szkolny bad boy: grę uważam za rozpoczętą.
RomanceOna - Emma ma 16 lat, ma przyjaciółkę, która zawsze ją wspiera, miła, cicha, zwyczajna, dobrze się uczy, właśnie idzie do 1 klasy technikum On - Nick ma 18 lat, szkolny Bad boy i za razem play boy, obiekt westchnień wszystkich dziewczyn, dziew...