Emma P.O.V
Wstałam rano po imprezie patrzę na zegarek a tu dopiero piąta rano!!!. Jezu i co tu robić. Poszłam do łazienki się ogarnąć. Założyłam dres i postanowiłam, że trochę pobiegam. Lubię biegać a mówiąc dokładniej to kocham sport. Wyszłam po cichu aby nikogo nie obudzić. Wróciłam przed 6.00 poszłam wziąć prysznic i ubrać się do szkoły po czym zeszłam do kuchni na śniadanie, gdzie siedziały już moja mama z siostrą.
- Cześć
- Dzień dobry Emma – powiedziała moja mama a Nikol tylko machnęła do mnie ręką
- A ty już nie śpisz?- spytałam siostrę
- Nie przecież o 7.30 mam zbiórkę przed szkołą bo jedziemy na wycieczkę – powiedziała moja siostra
Zjadłam śniadanie i poszłam na autobus. Cały dzień w szkole minął nam szybko i ani razu nie wpadłam na tego AS-a Nicka i jego kumpla Jacka co tylko poprawiło mi humor. Teraz jestem u mnie z Bellą i szykujemy się na zabawę szkolną. Po godzinie byłyśmy już gotowe wiec poszłyśmy na autobus.
Nick P.O.V
Przez cały dzień nie widziałem Emmy spotykałem tylko gdzie niegdzie jej koleżanki. No cóż trudno ale odkuje to sobie na zabawie bo wiem, że na pewno tam będzie. Uszykowałem się i poszedłem do samochodu. Musiałem jeszcze pojechać po Jacka bo temu leniowi się nie chciało jechać samemu. Weszliśmy do sali, w której trwała już zabawa nagle usłyszałem głośny pisk.
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................. Nick, Jack wy tutaj na szkolnej zabawie a to rzadkość – usłyszeliśmy głos dziewczyn
- ta... nieraz warto przyjść na szkolną zabawę – powiedziałem do nich uśmiechając się słodko
A zwłaszcza kiedy wiem kto na niej będzie. Na samą myśl zacząłem się uśmiechać jak kretyn. Jezu Nick ogarnij się chłopie. Ganiłem się w myślach. No cóż pora zacząć zabawę. Tańczyliśmy z Jackiem z jakimiś laskami no bo w końcu która by nie chciała z nami zatańczyć. Po chwili zobaczyłem dziewczynę z wczorajszej imprezy stała i rozmawiała o czymś z przyjaciółką a po chwili zniknęły mi z pola widzenia. Do kąt one poszły. Nagle z rozmyślań wyrwała mnie jakaś laska, która właśnie robiła sobie ze mnie filar po którym zjeżdżała. O nie nie maleńka mnie tym nie podniecisz tym bardziej, że już z tobą spałem. Gdy się podniosła spojrzała na mnie i się uśmiechnęła co ja zignorowałem i po chwili tańczyłem już z inną panienką rozglądając się za brunetką.
Emma P.O.V
Rozmawiałam teraz z Bellą przed salą dzwonił do niej Krystian i pytał czy ma czas się spotkać rany i co teraz.
- Dobra robimy tak idziemy do nauczyciela, który nas tu dzisiaj pilnuję i robimy najbardziej słodkie minki, żeby się zgodził na to aby Krystian mógł tu przyjść w końcu i tak są tu uczniowie z innych szkół najwyżej zapłaci trochę więcej za bilet.
Jak tylko skończyłam mówić poszłyśmy do nauczyciela. Po drodze spotkałyśmy Riki i Ashley, które po rozmowie z nami poszły się bawić. Udało nam się przekonać go i poszłyśmy przed szkołę po Krystiana po czym całą trójką weszliśmy na salę. Kristian po chwili porwał Belle na parkiet i dobrze mam nadzieję, że w końcu będą razem a ja poszłam tańczyć z kolegą z klasy, który właśnie zaprosił mnie do tańca. Ashley i Riki też tańczyły z jakimiś chłopakami chyba ze starszych klas bo ich jakoś nie kojarzę. Bawiłam się świetnie cały czas tańczyłam. Bella i Krystian nie rozstawali się ze sobą nawet na jeden kawałek a ja nie powiem byłam z tego powodu szczęśliwa i to bardzo :D. W pewnym momencie zobaczyłam Nicka, który tańczył nie daleko mnie z jakąś dziewczyną co przyznam szczerze wcale mi nie przeszkadzało bo ja miałam bynajmniej spokój może sobie odpuścił na moje szczęście. Podczas krótkiej przerwy wyszłam do toalety.
CZYTASZ
Ja kontra szkolny bad boy: grę uważam za rozpoczętą.
RomanceOna - Emma ma 16 lat, ma przyjaciółkę, która zawsze ją wspiera, miła, cicha, zwyczajna, dobrze się uczy, właśnie idzie do 1 klasy technikum On - Nick ma 18 lat, szkolny Bad boy i za razem play boy, obiekt westchnień wszystkich dziewczyn, dziew...