15

378 34 4
                                    

Hidungku ditikam dengan bauan minyak wangi berperisa Vanilla. Berkerut wajahku disamping aku membetulkan segala urat yang bersimpul di badan. Mataku celik perlahan-lahan. Bauan yang menikam semakin berkurangan walaupun masih tersisa di dalam bilikku. Tangan kanan meraba ke atas meja kecil yang berada dibelah katilku, lantas IPhone6s aku capai lalu memeriksa segala notification yang aku terima. Ibu jari kananku terus menekan pada aplikasi WhatsApp yang dikirim oleh seseorang yang sangat aku kenal.

Jinny (0103802747), 07.21am.

Good morning sayang. Malam tu you cantik sangat. You look so sexy and naughty. I rasa masa tu macam nak je terkam you. Tapi itulah, you sekarangkan dah ada SUAMI, so I mana boleh kacau isteri orang. Lagipun takkanlah I nak rosakkan majlis gilang-gemilang you tukan.

Perkataan 'suami' sengaja ditekan. Geram pula aku pagi-pagi ni dah dapat sindiran percuma.

Shin Lara (0103804727), 08.09am.

Wah-wah! Nampaknya mulut you tak berinsuran lagi ni. Hello, I tak harap semua ini jadi okay. You jangan nak tambah beban kat kepala otak I. I dah cukup serabut dengan semua ni tau. Babe, you kat mana? Please, call me.

Send.

Tiba-tiba handphoneku menjerit lagu dendangan Mika bertajuk We Are Young. Senyuman meniti dibibirku. Terusku jawab panggilan dari Jin.

"Hai sayang! Baru bangun? Seronok semalam? Takkan baru dua hari kahwin dah rindu I kot? Suami Puan Lara mana?" Masih sengaja Jin membuat hati aku panas tiba-tiba.

"You diam boleh tak. Please la, tak payah nak sebut perkataan ngeri tu. And one more thing, stop called me Puan Lara. I hate this status." Pagi-pagi dah buat aku bengang.

"Okay! Okay! I'm sorry, okay? So, ada apa you suruh I call?"

"Datang ambil I. I bosanlah duduk dalam rumah ni." Aku merungut.

"I kerja la sayang."

"So you x nak pick up I la ni? Okay, fine! Bye!" Aku agak kesal dengan jawapan Jin.

"Okay! Okay! Sayang? Okay! You tunggu I ambil you. You still kat rumah youkan?"

"Yes! Eh, taklah. Okay! Kejap lagi I sent you address rumah I, so I mandi dulu. Bye sayang." Langsung aku matikan panggilanku bersama Jin. Aku terus lompat dari katil lalu bersiram dan berwangi-wangian. Aku sarungkan kemeja putih dan berskinny. Rambutku biar lepas mengurai. Walaupun solekanku nipis, namun aku tetap kelihatan anggun seperti biasa. Mungkin saja serinya hari ini lebih sedikit kerana aku ingin berjumpa dengan kekasih hatiku.

Sebaik saja pintu bilik aku kuak, bau yang amat menyenangkan menucuk sekali lagi hidungku. Langkah kaki terus aku atur ke bawah. Park Jimin sedang meletakkan sepiring telur gulung di atas meja. Ada beberapa hidangan lain yang sudah tersedia. Dia mula menyapa aku dengan senyuman manisnya.

"Awak, jom makan." Senyuman Park Jimin tak lekang-lekang dibibir.

Aku langsung tak memberi respon, malah menjelingnya tajam serta terus beredar ke ruang tamu utama. Jimin mengekoriku ke ruang depan.

"Awak taknak makan ke? Saya dah siapkan semua tu." Jimin tetap setia bertanya.

Daun pintu hadapan aku kuak dengan kasar.

"Awak nak pergi mana ni? Jomlah makan sekali."

"Eh, kau boleh tolong diam tak? Memekak dari tadi apahal? Eh, meluatlah. Kalau kau lapar sangat, kau pergilah makan sorang-sorang. Aku tak ada seleralah. Tambah tengok muka kau ni, lagilah aku tak lalu nak makan. Muak la. Nak muntah aku. Lagi satu aku nak bagitau kau, kau jangan sesekali sibuk hal aku. Jangan sibuk aku nak pergi mana? Jangan sibuk aku nak buat apa? Jangan sibuk hal aku. Faham?" Jari telunjuk aku tuju tepat kearah wajah lelaki bujur sireh itu. Tergamam dia dibuatnya. Bunyi hon kereta memecahkan suasana tegang itu. Aku segera menyarungkan sandal dan berlalu pergi meninggalkan Park Jimin yang masih setia menunggu aku di pintu sehingga aku hilang dari pandangannya. Hai laaa. . . Kenapalah aku ni sombong sangat dengan dia. Padahal dia bukan buat salah pun. Tetapi aku rasa, dia memang ada buat salah. Salah pilih aku sebagai isteri dia.

Seharian aku dibawa berjalan dengan menaiki Audi R8 milik Jin. Lelaki seperti Jin memang suka bertukar ganti kereta. Jangan dibuat bertukar ganti perempuan sudahlah. Kalau berani dia buat begitu, siapkan diri nak kena wacha! dari aku. Sejujurnya, bila aku bersama Jin, aku boleh melupakan kekecewaan yang masih menghantui diri. Bersama Jin aku hanya tau apa itu erti keseronokan. Arak! Mabuk! Clubbing! Dadah! Sex! menjadi perkara biasa bagiku. Jin memang pernah cuba menodaiku, tetapi niat terkutuknya itu tak menjadi. Dadah walaupun menjadi sebahagian dari para remaja yang baru ingin hidup bebas, aku sumpah tak pernah sentuh benda itu. Hakikatnya aku selalu dikelilingi najis-najis tersebut.

Aku dihantar pulang dalam keadaan mabuk yang teruk.

"Hei, mana bilik Lara?" Jin bertanya kepada Jimin yang baru keluar dari dapur sambil memapah aku yang telah longlai dipelukannya. Jimin yang sangat terkejut, mengambil aku dari pelukan Jin.

"Tak apa, biar saya yang bawa dia naik atas. Awak baliklah." Nada Park Jimin seperti tak selesa dengan kehadiran Jin yang telah membawa aku pulang dalam keadaan mabuk yang teramat sangat.

"Okay! By The Way, aku dah try bini kau. Sedap!" Jin memberi senyuman sinis lalu menepuk bahu kanan Jimin sebelum beredar. Park Jimin memandang tajam lelaki berambut blonde itu.

Park Jimin memapah aku naik ke tingkat satu dengan berhati-hati. Aku dibaringkan dengan cermat. Tiba-tiba aku bertindak menyelongkar barang di dalam handbag. Aku mencari handphoneku lalu menggenggam erat di tangan kanan. Park Jimin belum melepaskan aku lalu membaringkan aku dengan posisi yang betul. Ketika dia berganjak sedikit untuk menyelimutiku, aku pantas merangkul lehernya dan menarik rapat ke wajahku. Dadaku ditindih oleh dada nipisnya. Aku inginkan sesuatu dari lelaki ini. Aku membuka mata sedikit lalu meamati wajah comelnya. Jari-jemariku yang runcing meraba setiap inci wajahnya. Aku mengukir secangkir senyuman yang membolehkan barisan gigiku yang tersusun kelihatan. Park Jimin semakin menunduk dan memaut bibirku yang sedikit terbuka. Aku boleh mendengar dengan jelas sekali nafasnya yang naik turun semasa memagut bibirku. Aku seperti terbuai dengan bunyian yang terhasil yang datang dari sepasang bibir yang sedang bergelut dan membuatkan aku tak keruan dibuatnya. Mata sekejap kupejam dan kucelik. Ada kalanya aku sedikit merengus lembut. Setelah lama bibirku bergelut, aku dapat merasakan sesuatu yang lembut dan lembap sedang merayap pada bahagian leherku. Aku diberikan love-bite dibeberapa tempat dileher termasuklah pada bahagian dada. Aku menanggalkan satu persatu baju yang tersarung di badan, dan akhirnya aku melepaskan baju terakhir yang aku pakai.

Park Jimin mula merayap pada bahagian pinggangku dan. . . . . Aku terlepas IPhone6s dari tangan.

Let's make love. . .

Just 3 Days _[Park Jimin]Where stories live. Discover now