12

342 33 3
                                    

"Jimin, panggil Lara turun sarapan. Kalau nak tunggu dia bangun sendiri, alamatnya tengah hari la kita sarapan." Kim Rae meminta tolong menantunya mengejutkan aku yang sedang enak diulit mimpi. Park Jimin hanya mengangguk dan mengukir sebaris senyuman.

Langkah kaki diatur menuju ke tingkat atas banglo milik Shin Sang Byung. Dia berhenti menapak sebaik saja smpai di depan pintu bilik yang dihuniku. Tombol pintu dipulas dan Jimin menyua kepalanya disebalik pintu yang sudah terbuka separuh. Mengendap aku agaknya. Manalah tahu dalam fikirannya aku sudah bangun dan tidak berpakaian. Tubuhku ditutupi oleh selimut sehingga paras bahu. Jimin mendekatiku lalu suara kecilnya cuba menyeru namaku. Tubuhku merespon.

Dari membelakangi Jimin, aku menoleh. Pantas lehernya aku sambar lalu mendakap seeratnya. Mata tetap terpejam rapat. Mulutku saja yang terkumat-kamit menyebut kata-kata yang Jimin sendiri tak faham.

"Lara . . ."

"Ermm. . . "

Bibirku memaut bibir mungil milik Jimin. Kali ini sudah dua kali aku 'disentuh' oleh dia.

Mata aku celik perlahan-lahan. Oh Papa! Buntang mataku melihat wajah lelaki itu. Laju tanganku menolak sejauhnya tubuh yang telah aku peluk itu. Okay! Malu sangat. Okay Lara, kau dah buat benda bodoh ni. Rileks! Aku harus tenang.

"Mama panggil makan." Suara comel itu meleraikan tubuh kakuku. Rupanya kuat jugalah aku tolak dia sampai ke hujung katil.

Aku bingkas bangun dan menapak keluar dari bilik dan turun ke bawah. Rasanya Jimin membuntutiku.


Let's make love. . .

Of course, kali ni sangat ringkas dan merapu. So wait for next part. Okay! Thank You.

Just 3 Days _[Park Jimin]Where stories live. Discover now