Merhaba beni tanıyorsunuz değil mi? Ben happyvisionary ki siz zaten bunu biliyorsunuzdur. Hikaye boyunca yanımda olacak olan arkadaşlarıma saygımı sunuyor ve kitabımın ikinci tanıtımını- ve ya tanıtım benzerini- yayımlıyorum.
Uzunca bir süre okumanızı dileyerek, bölüme fırlatıyorum sizi. Unutmayın hikayemiz, Kadın adlı hikayemin bitişiyle başlayacak ve kesinlikle 'zoraki evlilik' hikayesi değildir.
Keyifli, mutlu, uzuuuun okumalar, öpüldünüz ❤😙
----
Elini uzatıp elbisesinden açık kalan omzuna dokundu Kerem. Kolunda oluşan morlukta elini gezdirip derin bir iç çekti.
"koluna ne oldu senin?"
"hi-hiiç"
"morarmış"
"şeyy o mu?" dedi. Duraksadı, sonra aklına -kendince- dahiyane bir fikir geldi.
"ali ısırdı?"
"ali?" başını salladı zeynep.
"elin adamı senin kolunu neden ısırıyor?!" sertti bakışları ve konuşmaları. Zeynep ürksede durumu kurtarmalıydı. Sen yaptın, diyemezdi ya.
"şeyy bebek o. Ali, bebek yani. Adam değil ki? Küçük, minicik. Ben onun şeyini, gazını çıkartıyordum. Sanırım biraz fazla vurmuşum poposuna, kolumu dişledi." genç adam pek inanmasa da durum şimdilik kurtarılmıştı.
....
"kerem beyi, kaç kere yanında bir kadınla gördün Açelya? Hiç şansın yok. O adam kendini karısına saklıyor."
"saçmalama Meltem! Şansım olmazsa şans yaratırım bebeğim" diyerek arkadaşının yanağından makas aldı ve kocaman bir öpücük yolladı Açelya . Çantasını eline alıp içinden minicik ama etkili bir ilaç şişesi çıkartıp arkadaşının gözleri önünde sallamaya başladı.
"bu ne?" alt dudağını dişlerinin arasına alarak arkadaşına yaklaştı. Gözleri patronunu hapis içinde tutarken, tutkulu bir şekilde konuştu.
"bu varyaa bu.. Küçüğü harekete geçirecek. Çıldırtacak prensimi. Beyni sadece sekse odaklanacak. Ve bil bakalım bunlar olurken yanında kim olacak?"
"hiii, korkulur senden yaa " kıkırdadı genç kadın.
"teyzemin son tarifi tatlım. Eniştemin ki de pek kalkmıyordu da!" diyerek şuh bir kahkaha patlatmıştı.
....
Zeynep, göz yaşlarını elinin tersiyle silip odanın bir köşesine fırlatılan boxerı aldı eline. Bakmamaya özen göstererek yatağında çırılçıplak çıplak yatan adamın yanına gitti. Üzerindeki, az önce örttüğü pikeyi havaya kaldırdı biraz.
Çıplak, iki bacağının dibine oturduğunda ayaklarını kaldırıp boxerın içinden geçirdi. Yavaş yavaş yukarıya çekerken mahrem bölgeye geldiğinde duraksadı. Başını cama çevirip devam etti işine. Bez parçası yukarı çıkmakta zorlanınca dokunması gerektiğini anlamıştı . Belinden tutup onu yukarı kaldıracak ve boxerı giymesini sağlayacaktı.. Gözlerini kısa süreliğine oraya çevirdiğinde gördüğü şeyle yutkundu. Utanıyordu. Çok utanıyordu.. Ama o kocası olacaktı. 'Karı koca arasında böyle şeyler olur. ' diye avundu.
Bu bölüm, birinci bölüm ve gelecek replikleri içeriklidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ona Kadar Say
FanficONA KADAR SAY Başlangıç '14.08.16' On dokuz yaşına daha iki gün önce basmıştı Zeynep. Karnındaki bebeğinden habersiz, anne ve dedesiyle küçük bir kasabada yaşıyordu. Masum değildi. 'Masum' denilen kavramı çoktan geçmiş, saflığa giriş yapmıştı. Fazl...