^10^

308 23 1
                                    

Hey mensen. Sorry dat ik gister niet ge-upload had. Ik was veel weg en had bijna nooit wifi. Maar daar is hij er nu! Love you all!!!!

'Ik hou van je.' zegt ze tegen mijn shirt. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik terug en knuffel haar nogsteeds.

POV Anna

Het is nu al een paar dagen later.
Vlak na de knuffel hoorden we sirenes van de politie. Ik had snel Kraavy geroepen en toen waren we gevlucht. We hadden geen tijd om spullen te pakken. Dus we moeten het doen met de spullen die we uit de natuur kunnen halen.
We lopen nu al 3 dagen non stop...
Mijn voeten lijken wel te bloeden zo een pijn doen ze. Maar ik laat het niet merken.
'Zullen we anders even stoppen?' stelt Jason voor. Hij heeft vast gemerkt dat ik last van mijn voeten heb.
Ik knik en laat me op de grond vallen.
Jason gaat ook zitten. Ik trek mijn schoenen uit. Mijn voeten zitten onder de blaren. Ik zucht.
Dit gaat even prikken
Ik hou mijn handen om mijn voeten heen en laat ze gloeien. Het prikt inderdaad, maar als ik klaar ben, zijn de blaren weg.
Jason kijkt me verbaast aan.
'Helende krachten?' vraagt hij verbaast. 'Soort van.' zeg ik terug.
'Doe je schoenen uit.' zeg ik tegen hem. Hij doet wat ik zeg. Hij heeft ook een aantal blaren.
'Dit gaat even prikken.' zeg ik tegen hem en doe hetzelfde als dat ik bij mezelf deed. Zijn blaren verwijnen ook. 'Dankje.' zegt hij en glimlacht naar me. Ik glimlach terug.
Ik gaap. 'Misschien moet je even gaan slapen.' zegt Jason. Ik schud mijn hoofd. 'Anna, je bent kapot. Ik neem de 1e wacht wel.' stelt hij voor. Ik gaap weer en knik dan maar. Ik ga tegen Jason en de boom aanzitten en sluit mijn ogen.

Ik word wakker. De maan schijnt hoog aan de lucht.
Ik zie Jason naast me ook slapen. Ik grinnik. Ik ga rustig staan. Ik rek me uit en ga op zoek naar takken en stenen.
Als ik ze gevonden heb loop ik terug.
Ik leg de stenen in een cirkel en de takken in een soort tipi in het midden.
Ik doe weer hetzelfde als bij het kampvuur. Ik wijs er met mijn rechter handpalm naartoe. Ik draai mijn pols naar rechts en draai mijn vingers naar binnen. Ik doe hetzelfde met links alleen draai ik dan naar links. Ik open mijn handen weer en het vuur gaat aan. Jason wordt langzaam wakker. 'Heey.' zeg ik zacht. Ik loop naar hem toe en geeft hem een kus op zijn wang. Ik ga naast hem zitten. Hij slaat een arm om me heen. 'Mooi vuur.' zegt hij. Ik grinnik. 'Dankje.'

'Ga je zo mee jagen?' vraagt hij na een paar minuten. Ik knik. 'Tuurlijk!'
Ik loop naar de bosjes, kleed me uit en vouw mijn kleding op. Ik verander. Ik neem mijn kleding in mijn bek en loop terug. Jason zit er nog. Ik kijk hem vragent aan. 'Ik dacht het al.'
Hij loopt naar me toe en pakt mijn kleding. Hij bind het om mijn poten.
'Zo is het makkelijker met jagen.'
Zegt hij met een knipoog.
Hij loopt weg en komt al snel terug als wolf. Ook met zijn kleding om zijn poten. Hij geeft me een lik over mijn neus en begint te rennen. Ik doof het vuur met een zwaai van mijn staart en ren echter hem aan.

We sluipen op een kudde herten af.
Jason staat aan de andere kant van het veld. Het is een open plek in het bos. Ons plan is, ik jaag de herten op richting Jason. Hij haalt er 1 neer.
En zo doen we het. Ik ren grommend op de herten af. Ze rennen zoals verwacht snel weg. Ik kies een zwakkere uit en volg die. Ik jaag hem naar Jason. Hij haalt hem neer. Hij bijt in de nek van het beest. Het hert stopt met ademen. Ik loop op Jason af.
Ik begin vast met eten. Jason kijkt me verbaast aan.
"Wat is er?" vraag ik. "Moet het niet eerst boven een vuur?" vraagt hij.
"Hoezo? We zijn toch wolven? We worden er niet ziek van." zeg ik simpel. Ik eet verder. Uiteindelijk begint Jason toch ook te eten. Hij lijkt te twijfelen. Maar hij lijkt het toch wel lekker te vinden.
Als we bijna klaar zijn, horen we gegrom. We draaien ons om. 3 wolven komen uit de bosjes. Zo te voelen is het een Beta met 2 wachters.
"Wat doen jullie Rogue's hier? Dit is het gebied van de Green Forrest Pack." gromt de Beta. "Het spijt ons. We wisten niet dat dit Uw grond was.
We zullen nu meteen vertrekken.
Nogmaals onze excuses." zeg ik en buig mijn hoofd onderdanig.
"Beleefde Rogue's? Dat is nieuw. Jullie mogen gaan,"  "Danku." zeg ik en wil weglopen. "Ik was nog niet klaar. Jullie mogen gaan, nadat jullie langs mijn Alpha zijn geweest." zegt de Beta grijnzend. Ik grom innerlijk. "Eigenlijk was dat niet echt mijn plan. Doeg!" zeg ik en sein naar Jason. We beginnen snel te rennen. Al snel zijn we bij de rand. We rennen erover en stoppen om adem te halen. De Beta en de bewakers stoppen aan hun kant. De Beta gromt.
"Wacht maar. Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat onze vrienden jullie vangen als ze jullie vinden.
We krijgen jullie wel, mislukte smerige weezens." gromg hij en rent weg. Ik grom hard naar de Beta.
"Wacht Jij maar, IDIOT!"
Ik grom nog iets en begin een kant op te lopen. "Ik krijg ze nog wel." mompel ik als Jason naast me komt lopen.
"Kalmeer. Hij is het niet waard." sust hij me. Ik zucht. Wetend dat hij gelijk heeft.

Eeeeeeeeeey mensjes!!!!
Een langer hoofdtuk!
Wat vonden jullie ervan?
Like? Commend? Follow?
Love you aaaaaaalllllll<3
_XRobijntjeX_

Strange WolvesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu