Ze legt haar kop tegen me aan.
Ik sluit mijn ogen. En zonder dat het de bedoeling is. Vallen we in slaap.POV Anna
Ik word wakker door een hoop geschreeuw.
'WOLVEN! WOLVEN! GEVAARLIJKE DIEREN!' Hoor ik in de verte.
Ik zie een vrouw staan. Zij roept het.
Ik zie een man aankomen rennen. Hij heeft een geweer. Mijn ogen worden groot. "Jason? JASON!" Roep ik via de link naar hem. Hij schrikt wakker.
"Wat is er?!" Vraagt hij geschrokken.
"Jager." Zeg ik terug. Ik hoor een schot. "RENNEN!" Roep ik en we beginnen te rennen. We zigzaggen tot we tussen de bomen zijn. Daar rennen we nog een stukje verder.Na een tijdje houden we pauze.
Ik ben helemaal buiten adem.
Ik zak door mijn poten en hijg snel.
Jason komt bezorgt op me af lopen.
"Gaat het?" vraagt hij bezorgt.
Ik knik. Ik kom rustig aan weer op adem.
"Dit heb ik altijd een dag na volle maan als ik ben wezen rennen. Dan is mijn conditie niet het beste." grinnik ik zacht. De bezorgtheid gaat niet uit zijn ogen. Maar wordt wel iets minder.
Ik sta weer op. 'We moeten terug.' zeg ik zacht en begint naar het kamp te lopen. Jason volgt me zonder iets te zeggen.
Al snel komen we aan bij de tenten. Ik wil naar de tent. Maar Jason loopt naar de beuken boom. Ik volg hem.
In de boom zitten Levi, Stefan en Jayden. Ik piep zacht als waarschuwing dat de jongens daar zitten. Hij negeert me en loopt door. Ik sluip naar de boom toe en verstop me erachter.
'Hey Jason. Waar is Anna?' hoor ik Stefan ineens vragen. Hij blaft naar me als teken dat ik moet komen. Ik kom voorzichtig achter de boom vandaan. Ik hou ze goed in de gaten en ga voorzichtig naast Jason zitten.
'Hoi Anna!' zegt Levi. Ik doe niks.
'Wat is er?' vraagt hij. Ik kijk voorzichtig weg. "Verlegen?" vraagt Jason. Ik knik zacht. "Het is goed. Ze weten hier veel van. Ze vinden het alleen maar leuk dat er nog een wolf bij is." zegt Jason lief en geeft me een lik over mijn neus. Als mens zou ik nu echt heel erg blozen.
'Aaahww.' zegt Jayden. Snel daarna hoor ik hem au zeggen. Blijkbaar heb iemand hem geslagen. Ik grinnik.
'Moest dat?' vraag hij verontwaardigingt. 'Ja. Je heb hun momentje verstoort.' zegt Levi.
Ik grinnik weer. 'Ze lacht!' roept Stefan. Ik ben gelijk stil. 'Ik hoorde je wel!' lacht Jayden. Opeens springt Jason op me. Hij begint me te kietelen. Zelfs als wolf kan ik er niet tegen. De jongens springen uit de boom. Zo ontstaat er een kietel gevecht. Ookal moeten Jason en ik wel oppassen dat we de jongens niet verwonden met onze nagels.
Ik weet mezelf er tussen uit te wurmen en ren snel het grasvelt in.
Jason komt ook het grasvelt op. Ik ga zitten en kom weer op adem.
Jason komt naast me zitten.
In de verte hoor ik de meest gehate stem ooit.
'Jasieeee??????' roept Olivia.
Ik begin onbewust te grommen. Jason duwt zijn neus tegen mijn wang. Ik stop met tegenzin met grommen. We maken ons klein. Ik zie haar lopen.
Ik probeer Moon onder controle te houden. Ze wil namelijk met alle liefde dat zoete stemmentje van Olivia laten stoppen. Ik ga iets meer tegen Jason aan liggen. Ik voel Moon gelijk wat ontspannen.
Als Olivia weg is sluipen we naar de tenten. Jason naar de zijne en ik naar de mijne. Ik stop voor de ingang van mijn tent. Kraavy komt al aanvliegen. Hij opent de rits voor me. Ik loop naar binnen en verander terug. Ik kleed me aan en doe mijn haar nog een beetje.
Ik loop mijn tent weer uit en Kraavy komt op mijn schouder zitten. Ik loop naar de kampvuurkuil. Er is niemand. Ik ga op een bankje zitten. De kolen zijn nog een beetje aan het na smeulen.
Er is een klein briesje. Ik ril. Het is toch wel koud. Ik kijk om me heen. Nogsteeds niemand. Ik draai me weer naar de kolen. Ik wijs met mijn rechter handpalm naar de kolen. Daarna met mijn vingers. Ik draai mijn pols naar rechts en sluit mijn hand. Ik open hem snel weer en het vuur gaat aan. Ik kan het nog!
Denk ik blij. Ik trek mijn hand terug en geniet van het warme vuur.
Opeens voel ik 2 handen voor mijn ogen. Aan te tintelingen te merken is het Jason. En natuurlijk is de kokos/vanille geur niet te missen.
'Hey.' glimlach ik. 'Hey.' zegt hij en geeft me een kus op m'n wang. Hij komt naast me zitten. 'Stond hij nog aan?' vraagt hij verbaast. 'Ja.' zeg ik. Kraavy gaat aan de andere kant van me op het bankje zitten.*die avond*
Jason heeft ons met een smoes goed bij Ella weg kunnen laten komen.
Nu zitten we weer lekker bij het kampvuur. Jason zit naast me en de jongens om ons heen. We zitten in een hoek zodat we lekker kunnen kletsen. Olivia kijkt ons al de hele tijd aan. Wij negeren haar vol. Ik leg mijn hoofd tegen Jasons schouder. Hij legt zijn hoofd weer op de mijne.
Vanuit mijn ooghoek zie ik bijna het stoom uit Olivia's oren komen. Echt, als blikken konden doden lag ik nu al in de kern van de aarde.
En om het nog erger te maken, geeft Jason me ook nog is een kus op mijn haar. Niet dat ik dat erg vind. Olivia en haar volgertjes staan kwaad op en lopen weg. De jongens beginnen te lachen. Ik ook.
De andere meiden kijken vragent aan.
Ik negeer ze en klets verder met Levi.Na het kampvuur gaan we tandenpoetsen en omkleden. Ik kleed me om, pak mijn toilettas en kruip mijn tent uit.
Ik loop naar het wc gebouwtje.
Er is niemand. Ik pak mijn tandenborstel. Ik doe er tandpasta op.
Ik wil beginnen met tandenpoetsen.
Totdat ik opeen hard wordt geduwt in mijn rug.Ghelllooooo mensjes!!!
Weer een nieuw stukje!
Met natuurlijk een kleine cliffhanger!!!!!
Wat denken jullie dat er gebeurt?
Like? Commend? Follow?
Love you all<3
_XRobijntjeX_
JE LEEST
Strange Wolves
WerewolfEen normale jeugd, je Mate vinden en gelukkig samen leven. De droom van elke weerwolf. Maar helaas is dat voor Anna niet bekent. Ze is anders dan andere door haar ogen. Ze zijn zo donker bruin, dat het eigenlijk zwart is. Echt vrienden heeft ze niet...