^5^

369 23 4
                                    

Ik voel mezelf ook moe worden. Ik strompel naar mijn tent. Ik kruip in mijn slaapzak en val ook al snel ik slaap.

POV Anna

Ik open rustig mijn ogen.
Het is donker buiten. Ik hoor wel mensen en een kampvuur.
Ik kruip uit bed en doe mijn haar.
Ik doe een jogging broek en warme trui aan. Ik doe mijn capushon op.
Ik kruip de tent uit en loop richting het kampvuur. 'Hey Anna. Waar bleef je?' Vraagt Ella. 'Ik voelde me niet zo lekker. Maar nu gaat het wel weer.' Zeg ik en ga op het bankje bij het kampvuur zitten.

Na een tijdje komt Jason ook aanlopen. Hij draagt dezelfde soort kleding als mij. Hij gaat op het bankje tegenover me zitten. Ik kijk alleen maar naar het vuur. Toch voel ik Jason naar me staren.

*paar uur laten*

'Half 12! Tijd voor het spel: Weerwolven van wakkerdam!' Zeg Ella enthoushiast. Tuurlijk...
De kaartjes worden uitgedeelt.
Ik kijk mijn kaartje.
Serieus? De witte weerwolf?
Denk ik bij mezelf.
Tegen het einde van het potje voel ik me apart. Mijn zintuigen versterken.
Ik kijk omhoog tussen de bomen door.
Volle maan...!
SH¡T!
Ik voel mijn oren in mijn capushon en mijn staart in mijn jogging broek.
Ik voel mijn ogen langzaam van kleur veranderen. Ja, dat gebeurt ook. Mijn ogen beginnen langzaan zilverkleurig te worden.
Ik sta snel op.
'Ik, voel me niet zo lekker!' Zeg ik en ren weg.
Na een stuk rennen zie ik een hoge paal vlakbij een meer.
Ik klim erin met mijn klauwen en ga er bovenop zitten. Ik laat mijn klauwen weer handen worden. Ik zucht en staar naar de maan. Het licht reflecteerd op het water.
Ik doe mijn capushon af en laat het briesje langs mijn oren waaien.
'Anna?' Hoor ik opeens achter me. Ik draai me geschrokken om. Jason.
Ik doe snel mijn capushon weer op.
Ik laat mijn ogen tijdelijk weer normaal worden.
'Wat is er?' Vraagt hij.
Ik klim langzaam uit de paal.
'Ik, eh, ik ga naar bed.' Zeg ik snel en wil langs hem lopen. Hij houd me tegen en gaat voor me staan.
Hij doet langzaam mijn capushon af. Ik kijk omlaag. Mijn staart ontsnapt uit mijn broek en is dus ook zichtbaar. 'Weerwolf.' Zegt Jason zacht. Ik geef het op en laat mijn ogen weer zilver worden. 'Klopt.' Zeg ik zacht en kijk hem aan. Opeens zie ik iets in zijn capushon. Ik doe hem langzaam af bij hem. Bruine/rode oren worden zichtbaar. Ik zie ook een bruin/rode staart. 'Jij ook.' Zeg ik verbaast. Ik kijk hem in zijn ogen aan. Ze kleuren goud. 'Mate.' Gromt hij. Hij duwt me binnen een seconden tegen de paal. Zijn handen plaatst hij op mijn heupen. Mate! Gromt Moon nu ook. Zijn gezicht komt langzaam bij de mijne. Als snel voel ik zijn zachte lippen op de mijne. De kus zit vol liefde. Ik laat me er rustig mee voeren.
Een explosie van duizende vlinders voel ik in mijn buik.
Hij haalt langzaam zijn lippen van de mijne om adem te halen. Hij kijkt me diep in mijn ogen aan en streelt met zijn hand langs mijn wang.
'Van Mij. Helemaal van Mij.' Gromt hij zacht. 'Nooit gedacht dat ik een Mate zou hebben.' Zeg ik zacht. Hij trekt me in een knuffel. 'Die heb je wel. En ik zal je niet meer laten gaan. Ik zal voor je zorgen en je beschermen.' Zeg hij zacht. Ik knik tegen zijn schouder aan.
Hij draait zijn staart in de mijne.

'Je ruikt lekker.' Zegt hij ineens. Ik lach door zijn spontane actie.
'Jij ook hoor.' Zeg ik lachent.
'Je ruikt naar een rozentuin in bloei.' Zegt hij lief. 'Jij naar kokos en vanille.' Zeg ik zacht terug. Hij laat me rustig los en laat zijn hand in de mijne glijden.
'We moeten, terug.' Zeg ik twijfent.
'Of we gaan rennen.' Stelt hij voor. Ik kijk hem blij aan en knik. Ik laat zijn hand los en loop naar een paar bosjes. Daar verander ik en loop terug. Hij kijkt me met grote ogen aan.

POV Jason

'Of we gaan rennen.' Stel ik voor. Haar zilverkleurige ogen beginnen te twinkelen. Ze laat mijn hand los en loopt naar de bosjes.
Uit de bosjes komt de mooiste wolvin die ik ooit gezien heb.
'Mooier dan de maangodin...' denk ik.
Ze kijkt verlegen naar beneden.
'Zei ik dat hardop?' Vraag ik. Ze knikt zacht. Ik kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan. Ik loop ook naar de bosjes en verander in Woods. Mijn wolf. Ik loop naar Anna. Ik zie dat ze rustig is gaan liggen. Ze tilt haar kop op als ik naar haar toe loop. Ik ga naast haar staan. Ze staat op en geeft me een lik over mijn neus. Ik grinnik.
Ze staat op en begint te rennen, ik ren achter haar aan. Al snel ren ik naast haar.
Het bos wordt wat meer open en door het maanlicht lijkt Anna's vacht wel zilver. Als ik goed kijk, zie ik bij haar poten kleine bandjes van vlammen in haar vacht.
We komen bij een open veld. Het gras komt net boven ons uit. Anna begint half als een hertje door het gras te springen. "Wat doe je?" Vraag ik grinnikend door de speciale Mate-link.
"Ik zie anders niks." Zegt ze terug. Ik begin ook te springen. Eigenlijk is het best grappig. Anna struikelt en rolt tegen me aan. Samen rollen we verder tot een stuk waar het gras lager is. Ze rolt op haar rug en ik beland boven haar. We lachen. Wat erg apart klinkt. "Ehh, kan je van me af gaan?" Vraagt ze uiteindelijk. "Ik lig eigenlijk wel lekker." Grinnik ik. Ze probeert me weg te duwen.
"Stop is. Het kietelt." Grinnik ik. Ze zucht en laat haar kop vallen. Ik stap van haar af. Ze gaat op haar buik liggen en legt haar kop op haar voorpoten. Ik ga naast haar liggen en begin rustig haar vacht te likken.
Ze sluit genietend haar ogen. Uiteindelijk stop ik en leg mijn kop ook op mijn voorpoten.
Ze legt haar kop tegen me aan.
Ik sluit mijn ogen. En zonder dat het de bedoeling is. Vallen we in slaap.

Alohaaaaaaaaaatjes!

Jason en Anna zijn samen!
Wat vinden jullie van ze?

Wie had geraden dat ze met Maan, de volle maan bedoelde?

De media is Woods!
Like? Commend? Follow?
Love you all<3
_XRobijntjeX_

Strange WolvesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu