^27^

114 11 8
                                    

Omdat ik zin heb om te uploaden😜😂

Ze piept, maar weet dat ik gelijk heb.
Ik zal ze nooit meer zien...

POV Giovanni (iets eerder)

Ik neem een hap van mijn broodje en pak mijn kop thee.
Hoe kan ik haar ooit terug krijgen?
"Krijgen we niet."
Bedankt voor de steun River.
"Het is toch zo?" gromt hij naar me.
"Geef haar op. Er lopen hier nog genoeg meiden die we wel zo ver krijgen."
River...
"Wat? Laat het zitten. Ze moet ons niet. Klaar."
Helaas ben ik bang dat je gelijk heb...
Ik hoor Anna van de trap komen en sluit de link met mijn wolf. 'Morgen.' zegt ze zacht. Ik kijk op. 'Wow.' zeg ik zacht als ik haar zie. Ze ziet er echt prachtig uit. Ik zie haar licht blozen. River gromt naar me. Ik kijk snel weg.
'Ik zal zo de vaat wel doen.' zeg ik emotieloos tegen haar
Ze loopt naar de keuken.
Ze zag er echt goed uit.
"Vergeet mijn woorden nou niet. Ze. Moet. Ons. Niet!"
Jaja. Ik snap je wel... Wanneer wil je kijken voor iemand anders?
"Als ze slaapt ofzo."
Ik knik. Ik zie vanuit mijn ooghoek Anna kijken. Ik kijk terug zonder emotie. Ik zie een rilling door haar heen gaan. Ik kijk recht in haar ogen. Ik zie verdriet. Maar waarom?
Ze kijkt weg en ik zie haar licht blozen. Ik grijns. Ze bloost daardoor nog meer. Ik neem een slok van m'n thee. 'Is goed.' zegt ze. Ze staat op.
'Ik ga Hellius uitlaten.' ik knik. 'Moet ik nog iets doen?' vraag ik. 'Alleen dat kleine beetje vaat. Daarna kijk je maar wat je doet.' zegt ze. "Zoals een leuk speeltje vinden." grijnst mijn wolf. Ik zucht innerijk.
Al snel hoor ik de voordeur dichtvallen. Ik zucht hardop. Ineens schiet er een idee mijn hoofd binnen. Mijn wolf grijnst. Ik loop naar boven, naar Anna's kamer. Ik loop naar binnen. Ik trek snel het laadje van haar nachtkastje open. Ik zie een sluiteltje liggen. Ik pak het en sluit het laadje weer. Ik til haar kussen op. Niks. Ik leg het weer goed en zoek verder. Ik loop naar haar kast en open het. Er liggen stapels kleding, er hangen een paar jurkjes. Ik pak er 1. Je ziet dat het een strak jurkje is. Mijn wolf grijnst bij het idee van Anna in zo een strakke jurk. Ik grijns ook licht.
Ik kijk verder. Ik trek een la open.
Lingerie? Ik wist niet dat ze dat had.
Ik pak een iets. Het blijkt een bordeau kleurige bh te zijn met zwarte kante rouges. Ik grijns.
Wanneer zou ze die dragen?
"Misschien kunnen wij haar wel overhalen. Het zou haar vast geweldig staan." grijnst River.
Ik leg het weer terug. Ik sluit de kast en draai me om. Mijn blik valt op iets boven op haar bed. Ik loop erheen en grijp het ervan af. Yes!
Ik ga op een stoel zitten en steek het sleuteltje in het slot. Ik blader door het boek. Ik stop bij een bladzijde. Het is van vandaag. Ik begin met lezen.

Lief magisch dagboek.

Alvast een kleine update voor vandaag.
Wat ik gister al zei. Giovanni deed echt mega lief. Vanmorgen ook. Hij had een ontbijtje voor me gemaakt.
Ik had dit nooit verwacht van hem.
Alleen daarna deed hij heel apart.
Toen ik beneden kwam, deed hij nog lief. Maar toen ik daarna erbij kwam zitten keek hij zo harteloos. Zonder emotie. Ijskoud. Ik kon er niks aan doen. Ik moest soms gewoon mijn blik op hem laten vallen. 1x keek hij ook terug. Alleen zijn blik was koud. Het deed me verdriet hem zo te zien.
Mijn wolf, Moon, heeft gelijk.
We komen hier nooit meer weg. Gio is de enige die ik nog heb... Ik hoop echt dat hij niet zo blijft. Want dan ben ik bang dat ik mezelf niet overeind kan houden op deze plek...
Maar ik tover je weer terug. Tot later.

Ik sluit het boek en leg het terug.
Ik laat de woorden tot me door dringen. Ze heeft ons nodig.
"Wij haar niet." ik grom naar River.
Ik loop naar beneden en plof weer op de bank. Al snel hoor ik de voordeur weer open gaan. Hellius rent de woonkamer binnen. Hij is helemaal nat. Hij schud zich midden in de kamer uit. 'Hellius, nee!' roept Anna. Ik grinnik. Ik pak een handdoek uit de bij keuken en gooi het over Hellius heen. 'Gekke hond.' lach ik. Anna helpt mee. Hellius is al bijna droog.
Ze begint met het afdrogen van zijn flank en legt haar hand op zijn rug.
Expres leg ik mijn hand op die van haar en begin aan zijn andere flank.
Ik zie vanuit mijn ooghoek Anna blozen. Ik grinnik voldaan. Hellius kijkt ons beide vragent aan. Zonder dat er nog iets gezegd wordt drogen we hem verder af.

*die avond*

Anna zit beneden. Ze heeft een boek om te lezen. Maar ik weet zeker dat ze het niet leest. Ik kijk naar haar vanuit deuropening achter haar. Ik draai me om en loop naar boven. Ik loop langs haar kamer. De deur staat op een kier.
Ik kijk snel naar binnen. Een idee schiet me te binnen. Ik ren half naar zolder. Ik open een schot die op mijn kamer is. Ik zie niet heel veel liggen dat ik kan gebruiken. Ik sluit het en loop weer naar beneden. Ik trek mijn schoenen aan. Ik voel nog wat geld in mijn zakken. 'Ben zo terug!' roep ik en loop de deur uit.

Heeeey mensen!
Hoofdstuk 27!
Wat vonden jullie ervan?
Van Giovanni?
Wat is hij van plan?

Like? Commend? Follow?
Love you all<3
_XRobijntjeX_

Strange WolvesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu