'Waar is ze!' grom ik. Het reageert nogsteeds niet. 'Waar is Mijn Mate!' roep ik weer. Het wezens draait zich om en laat de mantel vallen.
'Wat?!'POV Jason
Ik grom hard naar degene voor me.
'Jij!' grom ik. Hij kijkt me lichtelijk verbaast aan. 'Jason? Wat doe jij hier?' vraagt hij.
'Waar. Is. Anna.' grom ik.
'Dat is het hem nou juist. Dat weet ik niet.' zucht hij. 'Gio! Waar. Is. Ze!' grom ik harder.
'Achter je. Sweatheart.' klinkt een mierzoete stem achter me. Ik draai me snel om. Anna staat er. Maar niet de Anna die ik ken.
'Anna?' vraag ik voorzichtig.
'Dat is mijn naam ja.' zegt ze droog.
'Anna? Ik heb je zo gemist!' roep ik en loop op haar af. Ineens word ik naar achter getrokken door Gio. Ik grom naar hem. Hij kijkt boos terug.
'Kijk nou is, sukkel. Dit is Niet onze Anna. Dit is haar Demoon. En de volgeling van Hades.' fluisterd hij.
Ik kijk Anna goed aan. Ik kijk in haar ogen. Is zie alleen maar een vage, gestoorde blik. Ze heeft ook een rode waas over haar ogen. Ze grijnst. Haar spier witte tanden worden zichtbaar.
'Anna?' fluister ik hopeloos. Ze begin te lachen. Het is een krankzinnige lach. 'Wat is er? Sweetheart? Als je een knuffel wilt, kom je hem maar halen.'
Grijnst ze. Mijn wolf smeekt om naar haar toe te gaan. Maar ik neem het advies van Gio aan en doe het niet.
Ze kijkt me uitdagend aan.
'Slimmer dan ik dacht.' grinnikt ze.
Ze kijkt me sluw aan. 'Wat wil je. Anna.' sist Gio kwaad. Toch kan je de pijn in zijn stem horen.
'Wat ik wil?' lacht ze. 'Jullie.' zegt ze scherp. We grommen. 'Niet als je zo ben. Anna.' grom ik. Ze lacht krankzinnig.
Ze begint naar ons toe te lopen.
We zetten een stap naar achter.
Ze grijnst. Ineens haalt ze een soort zwaard van haar rug. Ik slik. Zilver.
Haar grijns wordt groter. Ze zet weer een stap naar ons toe en begint te rennen.
We draaien ons om en rennen weg.
Ze rent achter ons aan.
We zigzaggen door de smalle straatjes in de hoop haar af te schudden.We rennen weer een straatje in.
We zien en donkere steeg en springen er snel in. We maken ons zo plat mogelijk tegen de donkere muur.Het is nu ongeveer een half uur later.
'Ik denk dat ze weg is.' fluisterd Gio.
Ik kijk om het hoekje en knik. We lopen het steegje uit door de straatjes. Wel nogsteeds op ons hoede.
De wezens kijken ons soms verbaast aan. Maar we trekken ons er niks van aan. Ik zucht. 'Dit was wel het laatste wat ik verwacht had...' Zucht ik. Gio knikt. 'Ik had ook niet verwacht dat het zo erg zou zijn...' mompelt hij.
Ik kijk hem vragent aan.
'Ik bedoel. Toen Hades haar mee nam, ik wist dat hij het ging proberen om haar te trainen. Maar dat het hem zo snel en goed is gelukt... Ik had het niet verwacht...' legt hij uit.
'Hoe bedoel je? Toen Hades haar mee nam?' vraag ik en kijk hem verwijtend aan. 'Hades wist van onze terug komst. Hij had al iemand achter me aan gestuurd om me te volgen. Maar die schudde ik af. Maar daarna, een tijdje later ging ineens de deurbel. Anna deed open. Hades stond er... Hij had andere demonen mee, ik kon niet winnen... Maar Hades wilde me machtig maken. Dan kan hij zien hoe machtig ik ben geworden.'
Gromt hij. Ik knik. 'Ik sta achter je gast.' zeg ik. Hij knikt dankbaar.
'We kunnen nu niet zomaar naar haar huis gaan.. Dat zou te logisch zijn. We moeten een ander verblijf zien te vinden.' zegt Gio. 'Dat is wel een goede ja. Waar gaan we verblijven?' zeg ik bedenkelijk.
'Au! Sh¡t man.' zegt Gio ineens. Ik kijk hem vragent aan. 'Helle bijen. Gemene beesten. Deze bijen gaan niet dood nadat ze hebben gestoken. Helaas.' moppert hij. Ik grinnik zacht.
'Wat sta jij te lachen?' vraagt hij boos.
Ik schud mijn hoofd en stop met lachen. 'Is er niet een soort motel of zo?' vraag ik. Hij schud zijn hoofd.
Ik zucht. 'We moeten echt een plek vinden.' Mompel ik.
'Hoezo? Willen jullie alweer zo snel weg?' Klinkt de zoete stem.
'O kom op!' Roept Gio en we beginnen weer te rennen...Ik voel me echt heek erg mega schuldig😅. Ik ben echt mega lang weg geweest en weet nogsteeds niet precies hoe ik met dit boek verder moet. Ik denk eraan om er maar is een einde aan te maken😅✨.
Zouden jullie alsjeblieft kunnen helpen?Love you all<3
_XRobijntjeX_
JE LEEST
Strange Wolves
Manusia SerigalaEen normale jeugd, je Mate vinden en gelukkig samen leven. De droom van elke weerwolf. Maar helaas is dat voor Anna niet bekent. Ze is anders dan andere door haar ogen. Ze zijn zo donker bruin, dat het eigenlijk zwart is. Echt vrienden heeft ze niet...