^8^

307 22 0
                                    

Hij slaat een arm om me heen en we lopen naar de boom waar een onverwachte verrassing wacht...

POV Anna

Als we bij de boom zijn zie ik de jongens nergens.
Groten deels van de scouting leden staan er. Niet iedereen.
Olivia staat vooraan. Op haar arm zit een brandwond. Moon grinnikt.
'Kijk. Kijk. Kijk.' zegt ze sluw.
'Daar is onze demoon.'
Jason rolt met zijn ogen.
'Waarom zijn jullie hier?' vraag ik.
Olivia begint te lachen.
'We zijn hier om jou terug te sturen naar de Hel.' zegt ze. De mensen halen zilveren messen en vakkels achter hun rug vandaan. Mijn ogen worden groot. Jason begint te grommen. Ik loop langzaam, bang achteruit. De mensen omsingelen me. Ik maak me klein. 'Weg met de Demoon!' roepen ze allemaal.
Ik zucht en sta op. Ik ga recht staan en sluit mijn ogen. Zo wacht ik op de pijn die gaat komen.
Ik hoor iemand uithalen, maar voel niks. Ik open mijn ogen.
Ik zie dat Jason voor me staan. Hij heeft en snee in zijn arm.
'HOU OP JULLIE! LAAT HAAR MET RUST! DAT HAAR OGEN ANDERS ZIJN ZEGT NIKS! ZE IS GEEN DEMOON! EN....' 'Stop Jason.' zeg ik kalm. 'Maar...' 'Ik zei stop.' Ik wil net weer iets zeggen als Jason gestoken wordt met een fakkel. Gevolgt door een diepe snee in zijn zij door een mes.
'Jason!' roep ik geschrokken. Ik kniel bij hem neer. Hij bloed. Ik trek het bloesje uit en bind het strak om zijn zij. Gelukkig heb ik nog een hemd aan.
De mensen kijken ons licht geschrokken aan. Ik voel Moon kwaad worden. En dat word ik ook. Ik begin luid te grommen. Ik kijk kwaad op naar de mensen. 'Wat is er in vredes naam mis met jullie?' vraag ik kwaad.
Ik hoor niks. 'Dus, jullie wilden een Demoon? Een, echt monster? DAN ZULLEN JULLIE DIE KRIJGEN OOK!' zeg ik kwaad. Ik laat een donkere wolk om me heen komen. Zwarte hoorntjes komen uit mijn hoofd. Mijn tong split in een slangentoch. Ik krijg hoektanden van een vampier. Mijn huid word grijs. Mijn nagels langer en zwart. Zwart/rode draken vleugels schieten uit mijn rug. Net als een zwarte staat met een rode punt.
Vlammen beginnen van mijn vleugels af te komen. De mensen kijken mij bang aan. En ik. Ik geniet ervan.
'Zo. Zo. Zo. Zijn jullie nu blij? Weetje. Ik ga er persoonlijk voor zorgen. Dat de beste onderdanen van mijn koning, Hades, jullie komen halen. Jullie zullen eeuwig lijden in het vuur van de Hel.
Als jullie me willen. Kom me maar halen als je durft.' zeg ik met een vloeiende stem. Iedereen kijkt me met grote bange ogen aan. 'Boe.' zeg ik en ze rennen weg. Ik sluit mijn vleugels en kniel weer bij Jason neer. Hij is bewusteloos...
Ik til hem op.
Zwaarder dan gedacht...
Ik sprijd mijn vleugels en vlieg op.
Ik vlieg over de bomen heen. Kraavy komt naast me vliegen.
'Ik heb het verpest Kraavy...' zucht ik.
Hij zegt niks. We vliegen verder.

We komen aan bij een dicht stuk bos.
'Eindelijk.' zucht ik en land tussen de bomen door. Ik zie een dik stuk mos.
Ik leg Jason er voorzichtig op.
Ik haal mijn boesje van zijn zij af.
De wond zit er nog. Ik laat mijn hand gloeien en brand de wond voorzichtig dicht. Ik zie de brandwond. Ik ga er met mijn hand boven hangen. Ik concentreer me. Ik zie het vuur uit de wond mijn hand in komen. De wond verdwijnt. Ik laat mijn lichaam weer haar menselijke vorm aannemen. Ik geef Jason een kus op zijn voorhoofd en ga tegen een boom aan zitten.
En nu wachten...

Ello humans!
Een korter hoofdstukje.
Wat vonden jullie ervan?
Dit is dus de echte Anna...
Wat vinden jullie van haar?
Like? Commend? Follow?
Love you all<3
_XRobijntjeX_

Strange WolvesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu