Hoooooooi!
Ik ben Anna v/d Woud. Ik ben 16 jaar. Ik ben 1,73 en heb middel lang, bruin, golvend haar. Ik heb bruine ogen die zo donker zijn dat ze zwart lijken. De mensen van mijn school noemen me daarom Demoon. Maar gelukkig laten ze me meestal wel met rust. Je snapt nu vast wel dat ik weinig vrienden heb. Mijn enigste soort van vriendin is Jacky. We praten wel is wat, maar daar blijft het bij. Laten we het er maar op houden dat we kennissen zijn van elkaar. Ik heb wel een huisdier. Kraavy. Hij is een raaf. Ik ken hem al sinds mijn 9e. Toen kwam hij uit het ei.
En ja, ik ben een weerwolf. Maar geen die je denkt dat ik ben. Ik ben van de bloedlijn van de originele weerwolven.
Elke volle maan krijg ik automatisch mijn oren, staart en zintuigen.
Daarom ben ik vaak binnen bij volle maan. Dan kan niemand me zien.
Verder kan ik wel wanneer ik wil in mijn wolf Moon veranderen.
Moon is een licht grijze wolf. Ik vind haar echt prachtig. Ik hou ervan om door de bossen te rennen. Soms ook met volle maan. Dan stop ik meestal bij de top van de heuvel. Daar verander ik terug en laat de wind langs mijn oren waaien. Het is erg kalmerend.
Maar verder.
Ik doe nu 4 Mavo. Maar het is bijna klaar. Eindelijk. Verder weet ik niet echt iets te vertellen over mezelf.
Laten we maar beginnen met mijn verhaal:Ik stop mijn boeken in mijn tas.
Ik loop het lokaal uit. School is klaar.
Ik loop naar mijn kluisje waar een paar mensen staan. Ik kijk ze een keer aan. Als ze me zien lopen ze gelijk weg. Ik zucht. Natuurlijk...
Ik haal mijn spullen uit mn kluisje en loop naar de fietsen rekken. Ik wil mijn fiets pakken. Maar ik zie een paar gasten mijn banden lekprikken. Ze lopen op me af. 'Kijk, daar hebben we onze demoon. Jij hoort hier niet. Je brengt alleen maar ongeluk. Ga terug naar waar je vandaan komt. Ga terug naar de Hel.' zegt 1 van de jongens. 'Wat heb ik jullie misdaan dan?' vraag ik verward. 'Ach doe nu niet alsof je van niks weet.' snauwt hij. De jongens pakken me vast en de jongen wilt me slaan. Hij tilt zijn hand op.
'Xander, stop. Nu.' hoor ik een stem achter me. De jongens en Xander kijken verbaast naar Jason die naast
Xander is komen staan.
Jason is de badboy van de school. Alleen is hij toch anders...
'Maar ze...' 'Ik zei, stop. Laat haar gaan. Ze heeft ons niks misdaan.' zegt hij kalm. De jongens laten me los. Ze lopen weg.
'Dankje.' zeg ik zacht tegen Jason en kijk weg. 'Ze hebben geen reden.' zegt hij simpel. 'Mijn ogen...' mompel ik. 'Dat je ogen iets anders zijn is geen reden.' zegt hij. 'Wil je een lift?' vraagt hij. Ik kijk hem verbaast aan en schud mijn hoofd. 'Ik loop wel.' zeg ik zacht en loop langs hem richting mijn huis. Achter me voel ik zijn ogen in mijn rug branden. Ik negeer het en loop snel door.Als ik thuis kom loop ik snel naar mijn kamer. Ik gooi mijn ramen open en Kraavy komt binnen vliegen. Ik ga op mijn bed zitten en hij gaat op zijn speciale vogel paal. Ik begin met praten.
'Vandaag was als gewoonlijk weer saai. Alleen kwam Jason voor me op. Hij bood me zelfs een lift aan omdat de jongens mijn banden lek gestoken hadden.
En toen ik naar huis liep zag ik Jason naar me kijken. Ik zag zelfs een korte glimlach op zijn gezicht. Wat is hier aan de hand?' vraag ik aan Kraavy.
Hij verstopt zijn kop onder zijn vleugel. 'Ik weet het ook niet. Maar het goede nieuws is dat we morgen op scouting kamp gaan! Een hele week in het bos!' zeg ik opgewonden. Kraavy begint blij te flapperen.
Ik pak snel mijn spullen in en begin aan het eten. Mijn ouders zijn beide op zakenreis en ik ben enig kind. Dus ik zorg vaak voor mezelf.
Die avond gaat ik vroeg naar bed.
Ik heb nu al zin in morgen!Aloha mensjes!
Dit was een soort kennismakings hoofdstuk. Wat vinden jullie ervan?
De media is Moon
Like? Commend? Follow?
Love you all<3
_XRobijntjeX_
JE LEEST
Strange Wolves
Hombres LoboEen normale jeugd, je Mate vinden en gelukkig samen leven. De droom van elke weerwolf. Maar helaas is dat voor Anna niet bekent. Ze is anders dan andere door haar ogen. Ze zijn zo donker bruin, dat het eigenlijk zwart is. Echt vrienden heeft ze niet...