^23^

135 9 3
                                    

Zijn andere broers kijken hem bang aan als hij kalm van het dode lijk afstapt. "IK WORD BETA! BEGREPEN!?" gromt hij naar ze. Ze knikken en buigen hun hoofd. En Giovanni. Hij kijkt alleen maar grijnzend toe.

--- Einde Flashback Giovanni ---

POV Mica

Ik open. Mijn ogen. Ik draai mijn hoofd weg van, blijkbaar, Giovanni.
Hij gromt naar me. 'Waarom zat jij in Mijn hoofd?' gromt hij. 'Geen idee. Als de geschiedenis van mensen temaken heb met hoe ze nu zijn, heb ik wel vaker dat ik zomaar hun herinneringen bekijk. Het is onbewust.' zeg ik simpel terug. 'Dusss, water Demoon, hm?' vraag ik. 'Trieste jeugd. Je eigen broer vermoorden. Ik zeg dat ik het niet snap. Maar vermoorden? Hmmm. Misschien niet je beste keus.' zeg ik tegen hem.
Hij gromt nog harder. 'Jij verotte mislukte weerwolf.' gromt Giovanni naar mij. Moon begint naar hem te grommen. 'Niemand, behalve ik, beledigt MICA!' gromt ze kwaad. Ze verandert in een zwarte wolf met rode hoorns en zwarte vleugels met rode punten. Ze gromt dodelijk naar Giovanni. Ik voel me sterker tot haar aangetrokken. Haar Demoon komt!
Denk ik blij. Giovanni verandert ook in zijn wolf. Het is de wolf van de flashback. Ze cirkelen om erlkaar heen. Het lijkt verdomt veel op de flashback. Ik open een link naar Moon. Of Anna. Ik weet nog niet precies wie ze nu is. "Kijk uit voor hem. Hij haalt zijn water uit de planten op jullie heen." link ik naar haar. "Niet als ik hem voor ben." linkt ze terug. Ineens gaan de bomen en bosjes om ons heen in vlammen op. Ze blaast het vuur weer uit met een zwiep van haar staart. Ze grijnst naar Giovanni. "Jij wicht." gromt hij. Ik grom naar hem. 'Beleding haar niet.' grom ik. "Jij! Jij bent dit begonnen. Door jou, arggg! Jij moet gewoon weg!" gromt hij en rent op me af. Ik vlieg op. Uit de bosjes springt Jason als wolf. Hij sprint boven op Giovanni en bijt in zijn flank. Moon of Anna gaat ook helpen. Ik kijk naar de drie vechtende wolven. Moon heeft al snel de overhand. Jason laat Giovanni uitgeput los en loopt naar de bosrand. Ik vlieg naar hem toe. Ik land en zak op mijn knieën naast hem. Hij heeft grote wonden in zijn zij en zijn linker poot ligt er niet zo goed bij. Ik hou mijn handen boven zijn wonden en ze beginnen te genezen. Ik draai zijn poot goed en heel het een beetje. Ik kan het niet helemaal helen. Dat zou me te veel kracht kosten. En hij is een weerwolf, dus het heelt nog aardig snel. Ik draai me weer om naar de vechtende wolven. Moon heeft de overhand. Giovanni probeert met mislukte pogingen om weg te komen.
Ineens beginnen Giovanni's ogen te gloeien. Die van Moon ook. Een portaal opent zich in de grond vlakbij hun. Ze proberen elkaar erin gooien.
Het lukt Moon bijna om Giovanni erin te gooien. Ze pakt hem in zn nek en slingert hem richting het gat.
"Ik ga niet alleen!" gromt hij en bijt in haar flank. Hij trekt haar me en samen verdwijnen ze in heg gat. Het gat sluit zich. 'Anna!' roep ik en ren naar de plek waar net het gat was. Ik zak er op mijn knieën. 'Anna?!' zeg ik tegen de grond. 'Sen!' roep ik hard. Al snel komt het meisje uit de bosjes rennen. 'Wat is er gebeurt?' vraagt ze kalm. Ik tegenstelling met haar, haal ik snel adem ben ben half in paniek.
Sen komt voor de staan. Ze pakt mijn schouders en laat me naar haar kijken. 'Mica, kalmeer. Je denkt zo niet helder.' zegt ze kalm en doordringent. 'Adem diep in door je neus, en een seconden later adem je uit door je mond.' zegt Sen kalm.
Maar het lukt me niet.
'Nee, nee, nee...' is het enige satt ik nog kan zeggen. Sen schud me door elkaar. 'Mica! Kalmeer nu! Zo kan ik je nooit helpen!' roept ze naar me. Ik kalmeer een beetje. 'Anna... Giovanni... Gat... Gevecht... Weg...' is het enige wat ik uit m'n mond krijgt.
Tranen glijden stil langs mijn wangen. Ik doe niet mn best om ze in te houden. Iedereen mag weten dat ik haar kwijt bent, en ze mogen weten dat ik niet zonder haar kan leven...
Ik ben haar kwijt. Alweer. Maar nu echt. En het is mijn shuld. Ik had iets kunnen doen. Ik had haar kunnen redden. Maar ik deed het niet. Ik zal het mezelf nooit vergeven. Nooit...

Heeey mensen.
Een korter hoofdstukje...
Maar er is wel aardig wat in gebeurt!
Anna en Giovanni zijn weg. Maar waar heen? Wat zal hun te wachten staan? Zal Anna zelf ooit nog terug komen?
Zal Mica er ooit overheen komen en hou zal Jason reageren?
Dat lezen jullie in de volgende hoofdstukken😜😜❤
Like? Commend? Follow?
Love you all<3
_XRobijntjeX_

Strange WolvesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu