^3^

377 27 6
                                    

Gelukkig zijn we er al snel. Nu alleen nog alles opzetten. Keuken bouwen en tenten in elkaar zetten...

POV Anna

Ik kijk rond in het bosachtige gebied. Overal staan hoge naaldbomen die pas takken krijgen op 7 meter hoogte.
Ondertussen help ik mee met de spullen heen en weer tillen.

Als dat klaar is, gaan we de tenten opzetten en de keuken bouwen van palen en touwen. Ik knoop 1 voor 1 de driepoten in elkaar. De andere meiden zijn al helpen met de tenten enzo. Als ik bijna klaar ben met de laatste begint het licht te regenen.
Ik zet hem snel neer. De leiding heeft gezegt dat zij de rest wel doen. Ik pak mijn spullen en loop naar de tent. Als ik er aankom, zie ik dat het al helemaal vol ligt. 'Waar moet ik nou slapen?' Vraag ik verbaast. 'Er is nog een tentje. We moeten er met meerdere slapen. Maar we hebben hier al genoeg plek. Maar helaas niet voor jou. Sorry.' Zegt 1 van de oudste. Nog altijd jonger dan mij. Maar goed.
Ik zucht en loop naar het tentje buiten. Het staat expres een meter of 3 van de grote tent vandaan. Ik open de voorkant, doe mijn schoenen uit en loop naar binnen. Het is nog best ruim. Ongeveer 2 bij 2 vierkante meter. Ik pomp mijn luchtbed op en maak mijn bed verder op. Ik zet het verlaagde standaard van Kraavy neer met een paar oude kranten eronder en mijn tas aan mijn voeteneind. Ik hang mijn lampje op en leg een vuilniszak neer bij de ingang voor mijn schoenen en 1 in de hoek waar ik mijn vuile was in kan doen. Zo is het toch nog best gezellig. Ik kruip mijn tentje uit en zet het luifeltje op. Ik klik een keer met mijn tong en Kraavy komt aanvliegen. Hij gaat op mijn schouder zitten. Ik kruip de tent weer in. 'Dit is het dan. Ons tijdelijke nieuwe huisje.' Zeg ik tegen hem. Hij fladdert blij en gaat op zijn standaart zitten. 'Je weet hoe de rits werkt?' Vraag ik aam hem. Hij knikt. 'Mooi. Dan kan je gewoon naar binnen en buiten waneer je wilt. Wel de rits weer dicht doen alsjeblieft.' Vraag/zeg ik aan hem. Hij knikt en flappert weer blij. Ik lach en kruip mijn tentje weer uit.
Ik kijk een beetje rond. Het is zoooo mooi hier! Zucht Moon in mijn hoofd. Klopt! Ik loop richting een grote eikenboom. De takken zijn goed verdeelt om in te klimmen. Dus dat doe ik ook. Ik klim zo hoog als ik kan.
Ik ga op een tak zitten en geniet van de rust.

Na een tijdje klim ik de boom weer uit. Ik besluit nog een beetje het gebied te verkennen en begin met door de bosjes lopen.
De bosjes naast me beginnen te ritselen. Ik kijk er geschrokken naar.
Jason en een paar andere jongens komen uit de bosjes lopen. Ze kijken me verbaast aan. Ik kijk snel naar de grond zodat ik ze niet afschrik.
'Jongens, dit is Anna.' Zegt Jason. Ik zeg niks.
'Wat is er?' Vraagt hij. 'Ik wil ze niet bang maken.' Zeg ik zacht. 'Je maakt ze niet bang. Geloof me maar.' De jongens kijken ons vragent aan. Ik kijk langzaam op. Ik kijk ze aan. 'Hoi.' Zeg ik zacht. De ogen van de jongens worden groot. 'Wow.' Zegt er 1.
O sh¡t...
'Cool!' Zegt een ander. Ik kijk ze verbaast aan.
'Ik zei toch dat je ze niet bang zou maken.' Glimlacht Jason. 'Zijn jullie echt niet bang? Gaan jullie me niet slaan? Uitschelden?' Vraag ik nogsteeds verbaast. Ze schudden alle 3 hun hoofd. 'Zie je?' Zegt hij weer met een glimlach.
Hij is echt knap als hij zo lacht.
Ik schrik gewoon van mijn eigen gedachte. Sinds wanneer denk ik zo?
'Ik ben Stefan.' Zegt de blonde jongen die me uit mijn gedachten haalt. Hij is ongeveer 1,75 lang. En is niet heel breed gebouwd, maar ook niet echt smal.
'Ik ben Levi.' Zegt de donkerblonde jongen. Ik denk dat hij rond de 1,78 lang is. Hij ziet er erg sterk uit.
'En ik ben Jayden.' Zegt de zwart harige jongen. Hij is denk rond de 1,83. Hij ziet er ook niet zwak uit.
'En mij ken je al.' Zegt Jason. Ik denk dat hij rond de 1,80 zit. Hij is gespierd, niet heel erg. Maar precies goed. Zijn fel blauwe ogen kijken me vrolijk aan. En zijn kastanje rode haar waait mee in het briesje dat er waait.
'Hoe oud zijn jullie eigenlijk?' Vraag ik.
'17.' Zegt Stefan. 'Ook 17.' Zegt Levi.
'16.' Zegt Jayden. 'En ik ben 18.' Zegt Jason. 'Hoor je dan niet al bij de Alpha's?' Vraag ik Jason verbaast.
'Jij toch ook?' Vraagt hij terug. Ik knik. 'Dan hebben we iets gemeen.' Zegt hij grinnikend. Dan komt Kraavy op mijn schouder zitten. 'Hey jongen.' Zeg ik en aai zijn borst. 'Is die raaf jou huisdier?' Vraagt Levi. Ik knik.
'Hij is mijn beste vriend. En mijn enigste. Daarom is hij mee.' Het laatste zeg ik zacht. 'En Jacky dan?' Grapt Stefan. 'Aan haar heb je helemaal niks...' zucht ik. 'Dan heb je wat vrienden nodig.' Zegt Jayden. Ik knik. 'Hoe en waar dan?' Vraag ik.
'Ze staan al voor je.' Zegt Levi. Ik kijk ze met grote ogen aan. 'Echt?' Vraag ik voor de zekerheid. Ze knikken allemaal. Kraavy vliegt op omdat hij mijn actie al weet. Ik ren op ze af en trek ze in een groepsknuffel. 'Dankje dankje dankje!' Zeg ik blij.
Mijn eerste mensen vrienden!
'Laten we terug gaan.' Stelt Jason voor. We knikken en lopen naar de tenten.

Alohaaaaaaaaaa
Anna heeft vrienden!
Wat vinden jullie van ze?
Like? Commend? Follow?
Love you all<3
_XRobijntjeX_

Strange WolvesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu