6.kapitola

2.6K 214 8
                                    

Ja som mala knihy o lovcoch a ich ostrove, ich histórii a zvykoch, aby som o nich aspoň niečo vedela.

Po dvoch hodinách už som mala dosť. Prečítala som celú históriu lovcov a všetkého okolo toho. Nič ma nezaujalo.
Ale aspoň som zistila nejaké fakty.
Lovci sa dožívajú okolo 200 rokov, ich patrónom alebo symbolom je vlk a najväčší lovci boli aj vlkom označení. To označenie je ako tetovanie, je v tvare labky a je na ľavej strane krku. Zranenia sa im hoja rýchlejšie ako ľuďom, no pomalšie ako polovičným démonom.

S démonmi tvoria najčastejšie lovecký pár. Lovecké dvojice však vytvárajú so všetkými bytosťami, ktoré sú na ostrove. Časom môžu naviazať pokrvné puto dhamana.
Ten ostrov je niečo ako bojová základňa tohto sveta. Rôzne bytosti tu prichádzajú aby podstúpili výcvik a boli niečo ako vojaci. Chránia nič netušiacich obyvateľov zeme i tohto sveta pred temnou stranou.
V dvojiciach s bytosťami so schopnosťami plnia rôzne úlohy. Najviac početné bytosti sú na ostrove démoni, vďaka ich schopnosti premiestňovať sa sú tieto lovecké dvojice veľmi úspešne.

Preto som sa rozhodla zistiť si čosi viac o démonoch, keďže na miesto kde idem, sú bohato zastúpení.

Delia sa na kategórie. Prvá kategória sú pôvodní alebo starobylí démoni. Sú to prví démoni tohto sveta, stvorení samotnými bohmi. Takto bohovia stvorili vraj troch démonov, troch anjelov, troch upírov, troch vlkolakov...
Táto kategória má najväčšiu moc a starobylí sú nesmrteľní. Môžu zomrieť len na následky ťažkých zranení spôsobených inými starobylými, bohmi alebo božím dieťaťom. Zranenia sa im hoja takmer okamžite. Jedine starobylí dokážu čítať myšlienky.
Ďalšia kategória sú čistokrvní. Je to prvá generácia po starobylých.
Posledná kategória sú poloviční. Sú to kríženci démona a inej bytosti.

Takéto kategórie sú pri všetkých bytostiach okrem lovcov. Aj lovci mali starobylých, no oni sú len vylepšení ľudia.
Všetci démoni majú schopnosť premiestňovať sa a hýbať predmetmi. Čím je vyššia kategória, tým väčšiu moc majú a rýchlejšie sa im hoja zranenia. Nestarnú, a zomrieť môžu len na následky vážnych zranení.

Práve som sa chystala pustiť do ich tradícií no vyrušila ma Christin. Položila predo mňa knihu s legendami a poverami a na tvári mala víťazný úsmev.

Kniha bola otvorená pri legende s názvom Božie dieťa.

Keď bohovia dokončili tento svet, vedeli, že sa jedného dňa skazí.
Rozhodli sa preto stvoriť bytosť mocnejšiu ako oni sami, a nazvali ju Božie dieťa.
Bude rýchle ako upír, silné ako vlkolak a bude vládnuť živlom, svetlu i temnote.
Keďže už vtedy bola temná strana, pokúsili sa Božie dieťa získať, a jeho moc využiť k nadvláde sveta.
Aby ho bohovia ochránili, poslali ho na zem, kde vzalo na seba podobu človeka a lovecká duša sa skryla v ľudskej, aby vo veľký deň ukončilo vojnu.

A hoc bude nesmrteľné a mocné, nikdy nebude vládnuť.

So zdvihnutým obočím som sa pozrela na Christin. Tá sa stále doširoka usmievala. Mne to prišlo skôr ako rozprávka na dobrú noc pre deti. Legendám či poverám som nikdy neverila.
Nedalo mi neopýtať sa.

,,A čo to má spoločné so mnou?"

Usmiala sa, ako by som povedala tú najabsurdnejšiu vec.

,,Lottie, myslím si že si Božie dieťa."

Zastavil sa mi svet. To nemôže byť pravda. Moja nedôvera k legendám sa nebezpečne začala rúcať a uvedomovala som si niektoré spojitosti. Niektoré veci boli zrazu úplne jasné, no niektoré stále ostávali záhadou. Tak som sa začala pýtať.

,,A ako to súvisí s tým, že som sa vzhľadom zmenila?"

,,Vzala si na seba podobu človeka a lovecká duša sa skryla v ľudskej. Telo sa ti zmení keď vojdeš do tohto sveta a duša sa oslobodí smrťou. Takže keď ťa v lese zabili, oslobodili tým tvoju dušu lovca a s ňou aj tvoje schopnosti."

Takže preto sa mi zahojilo zranenie a podarilo sa rozbiť všetok porcelán v čajovni. Som Božie dieťa? Dúfam že nie, lebo v legende sa spomína vojna, a ja o žiadnu vojnu nestojím. No zostala mi ešte jedna otázka.

,,Vie o mne tá temná strana?"

,,Asi."

,,Ale ako môžem byť Božie dieťa, keď ho stvorili pred tisíckami rokov a ja mám len pätnásť!"

,,Keď ťa bohovia poslali na svet, poslali ťa do budúcnosti, aby ťa tak ľahko nenašli."

Konečne úplná odpoveď, aj keď znela príliš neskutočne. Takže moje modré oko predstavovalo moju anjelskú časť a čierne oko zas démonickú? Alebo sa pletiem a znamená to že budem mať talent vo varení?
Neviem prečo premýšľam nad takými hlúposťami. Bude to asi tým, že táto ,,realita" je príliš komplikovaná a moja myseľ si na jej zvládnutie pomáha veľkou dávkou irónie. Aké ironické.
No nebudem tu zo seba robiť debila a budem rozprávať normálne, nech mi v hlave behá hoci čo.

,,A čo tá vojna ktorá bola v legende? Môžeme jej aj zabrániť?"

,,Vojna začne len čo zistia že si tu. Potom jej už nezabránime."

,,Tak nech sa to nikto nedozvie."

Božie dieťa ✔ Where stories live. Discover now