25.kapitola

1.6K 151 1
                                    

Takže ostáva záhadou, ako ich tam dostať a aj udržať.

,,Nejaký nápad?"

Ozval sa Alex načo sme s Nickom nesúhlasne pokrútili hlavami.

Pozerali sme na to ešte dlhú chvíľu. Potom ma však niečo napadlo.

,,Návnada! ...a oheň!"

Môj nápad bol bravúrny ale nedokázala som ho vysvetliť. Bola som sebou tak nadšená, že som začala poskakovať.
Alex s Nickom na mňa upierali nechápavé pohľady. Asi si myslia, že som sa zbláznila.
Potom mi došiel ale jeden fakt. Po ktorom mi už veselo nebolo. Behom sekundy sa moja nálada znovu zmenila o 180°.
Tí dvaja na mňa pozerali ešte stále a asi čakali čo bude nasledovať. To som však nevedela ani ja. Ale tým faktom som si nebola istá. Bez slova som sa premiestnila do knižnice a doslova lietala medzi knihami. Musela som vyzerať jak blázon. A popravde, aj som sa tak cítila. Z políc som vyhadzovala jednu knihu za druhou, za čo som si zaslúžila niekoľko naštvaných i nechápavých pohľadov.
A potom som ju našla. Listovala som a pritom myslela na zatiaľ všetky známe fakty. Zastavila som.

,,No jasné." zamrmlala som si, ale dosť nahlas. Knihu som pustila na zem a úspešne ignorovala nadávanie knihovníka. Vo dverách som sa zrazila s Alexom. Zhrozene pozeral na spúšť, čo som spôsobila. Asi chcel niečo povedať, no ja som ho tam nechala a pobrala sa domov.

Zvalila som sa na posteľ a vytiahla stranu, ktorú mi dali bohovia.

,,Nick ma zabije." šepla som zúfalo.

Ako na zavolanie, do môjho domčeka vtrhol Nick.

,,Čakám vysvetlenie."

Sklopila som svoj pohľad na podlahu. Nemohla som mu to povedať. Ak by to vedel, nenechal by ma ukončiť vojnu.
Keď videl, že sa nemám k činu, prisadol si a jemne ma objal. Musela som nutne zahovoriť.

,,Čo je dhamana?"

,,Pokrvné puto lovca a jeho démona. Prečo?"

,,Ja len... Chcela by som ho s tebou naviazať."

Oči mu zahoreli šťastím. Obaja sme si zobrali dýky a podrezali si žily na pravom zápästí. Potom sme sa vzájomne chytili za predlaktia a niečo bľabotali. Vôbec som netušila ako to robím. Išlo to samo.

Len čo sme prestali mrmlať nezmysli, zahojili sa nám rany a naplnil ma blažený pocit. Bolo neopísateľné. Cítila som Nickove nadšenie a radosť z nášho puta. Proste dokonalé.

,,A teraz by som rád vedel čo malo znamenať to vyvádzanie."

Zahováranie môžeme považovať za neúspešné. Narýchlo som vymýšľala dôvernú výhovorku. Žiaľ, môj mozog práve vypovedal službu a nechal ma v tom samú. Ďakujem pekne.

,,Tak inak. Čo malo znamenať návnada a oheň."

Nick ty si poklad. Dokonalý návrh na výhovorku.
Ktorá bude z časti pravda že?
Nuž, vrhla som sa k odpovedi.

,,Mohli by sme použiť návnadu a potom temné sestry uväzniť v ohnivom kruhu. Tak ako to urobili oni keď boli tu."

Nadšene sa usmial a potľapkal ma po pleci. Vlastne som mu povedala môj plán až na jednu dôležitú časť. A keď ju zistí, bude už neskoro.

Pre teraz by som sa mala uvoľniť. Čaká nás dlhý deň a ešte ten plán budeme musieť vysvetliť Alexovi. Návnada odláka všetkých stúpencov temnej strany, zatiaľ čo na mne ostanú sestry.

Unavene som si oprela hlavu o Nicka. Nateraz toho bolo priveľa no my to nejako zvládneme.

Božie dieťa ✔ Where stories live. Discover now