27.kapitola

1.6K 161 5
                                    

Obula som sa a s Nickom sme opustili môj domov. Bolo mi jasné, že sa tu už nikdy nevrátim.

Len čo sme sa ocitli v pracovni, Alex nás začal karhať. Čo karhať, zúriť. Priam šalieť. Musím priznať, naháňal mi strach. A samozrejme, monológ nesmel chýbať.

,,Ste vy normálny? Hľadal som vás po všetkých čertoch. Takmer som zošalel. Na čo ste mysleli, keď ste sa premiestnili k ľuďom? Mohli ste ich ohroziť. Démoni vás mohli vycítiť a napadnúť! A keby sa vám niečo stalo tak čo potom? Zvyšok nášho sveta by bol odsúdený do temnoty. A to len pre vašu hlúposť!"

Pichlo ma pri srdi. Predstava, že som ohrozila mamu, Adell alebo iných nevinných ľudí bola hrozná. Mal pravdu. Načo som myslela? Je to moja vina. No mala som na to svoj dôvod. Som strašne sebecká.

,,Nicka nechaj na pokoji! Bol to môj nápad. Je to len a len moja vina!"

Obaja boli mierne zaskočený mojou reakciou. Zrejme si mysleli, že som stále zdeptaná kvôli rodine. Nick chcel niečo namietať, no nedostal sa k slovu. Znova sa ho totiž ujal Alex.

,,O to horšie pre teba. Takú hlúposť som od teba nečakal. Pokladal som ťa za rozumnú. A Nick v tom nie je nevinne. Má na teba dávať pozor. Obzvlášť preto, že si jediná nádej na skončenie vojny."

,,Chápem ťa, nechceš aby sa niekomu niečo stalo. No skús pochopiť mňa. Musela som si urovnať minulý život, aby som zvládla tento."

Videla som v jeho očiach strach. Bál sa o nás, o všetkých lovcov i ostatné bytosti tohto ostrova. Ako vodca má povinnosť všetkých ochrániť. Ja mu to teda neuľahčujem.

Ospravedlnila som sa aj za Nicka, lebo viem, že on by to neurobil. A v tejto situácii nepotrebujeme ďalšie komplikácie.

Medzi tým sme doladili môj plán na záchranu sveta. Znie to husto, nie?
Pozostáva z toho, že znova zaútočia na Barillský palác, zatiaľ čo my pošleme temné sestry do horúcich pekiel.
Nick utvorí kruh z démonického ohňa. Je to ten oheň, čo použili aj sestry. Nedá sa cez neho premiestniť, ani používať mágiu. Takže pokiaľ budú sestry dnu, neuniknú.
Je však namáhavé ten oheň udržať, no pre starobylého ani nie. Len na rozdiel od normálneho ohňa, sála z neho chlad. V decembri to nebude nič príjemné, ale prežijem to. A teraz chyták. Ak ich chcem poslať do zatratenia, budem musieť byť v kruhu. To znamená že by som v zatratení mohla kľudne skončiť spolu s nimi. Nick s Alexom to zatiaľ nevedia, lebo rituál a všetko okolo toho mám na starosti ja.
Nesmiem dopustiť, aby ma to stiahlo so sebou. Budem s tým bojovať do posledných síl. Nateraz však ostávam len pri trénovaní. Rôzne zložité kúzla a aj nejaké rituály. Musíme si byť istý, že sa neunavím natoľko, že by som rituál nedokončila. Bola by to hanba na oči.

***

Vyslovujem zložité verše v reči bohov. Po prvý krát používam knihu bohov na tréningu. Odriekam jazykolamné výrazy s cieľom vrátiť slnko. Aspoň na nejaký čas. Bez slnka sme už niekoľko dní a už z toho niektorým začína šibať. Nehovorím o tom, že vďaka veľkej spotrebe sa nám minuli zásoby elektriny a fakle už spôsobili niekoľko požiarov.
Keď sa darí, tak sa darí, no nie?
Zavrela som oči a začala odriekať posledné verše rituálu.

Et reversus est sol diis terrarum occupet ex luce caeli et agnitionem veritatis. Quaerite Dominum gloriae.

Namôjveru, vyšlo to bravúrne. Slnko sa zjavilo na obzore a posúvalo sa do svojej poobedňajšej polohy. Bola som na seba hrdá. Zaobišlo sa to aj bez krvavých sĺz.
Ako najlepšie zadosťučinenie, z osady sa ozývali radostné výkriky a číra radosť sa niesla okolo.
Aj Nick mi uznanlivo zatlieskal. No o sekundu na to už ma zdvíhal na ruky a vysadil si ma na plecia. U mňa to spôsobilo nekontrolovateľný smiech a Nick bol na tom rovnako. Rozbehol sa do osady, kde nás privítali ako hrdinov. Len čo nás uvideli, spustil sa obrovský potlesk sprevádzaný pískaním či jasaním. Už všetci vedia, čo som zač. Zaslúžia si to po tom všetkom. Zvyšok dňa sa niesol v duchu osláv a radosti.

Božie dieťa ✔ Where stories live. Discover now