7

141 26 0
                                    

Iestājās pazīstama tumsa un gan es, gan Alexa pamo. dāmies vienā ne īpaši platā istabiņā,  bet tā bja silta un mājīga. Istabiņā bija baltas tapetes ar sarkanām rozēm. Uz grīdas bija bārkstains paklājs, gaiši zilā krāsā. Vēl istabiņā bija 2 koka gultas, man ar zilu pārvalku, bet Alexai rozā, brūns koka galds ar 2 mīkstiem klubkrēsliem. Uz galda atradās laptops, zīmuļu trauks, baltas papīra lapas, 2 rūtiņu un līniju klades. Liekas, ka viss mācībām nepieciešamais ir sagādāts. Aizmirsu piebilst, ka galda galā bija logs, pa kuru varēja redzēt mežu, bet tajā iekšā bija treniņu trase. Tad pamodās arī Alexa, un jautāja

- Nopietni?! Atkal!
- Kas atkal?
- Nu mēs sapnī bijām mežā, tad sapnis beidzās, jo mēs pamodāmies, tad spēles mežā, tad atkal pārtrauc! Nopietni?
- Nu, kas gan tur tāds?
- Es tik tā aizdomājos, kas notiks tālāk.
- Kā tālāk?
- Nu pēc 2 gadiem. Kas būs mainījies? Cita vieta?
- Piemēram?
- Tuksnesis...
- Nedomāju...

Tad pamanīju,  ka pie griestiem esošā mazā tumbiņa "ierunājās". Īstenībā vienkārši pa mikrofonu runāja kāda sieviete.

- Kā redzu jūs visi esat pamodušies. Mani sauc Melānija es būšu jūsu skolotāja. Man ir 26 gadi...

Pirms 12 gadiem.....

Viss bija norimis, šķiet spēles bija beigušās... un es, es Melānija, kautrīgā meitene, kura visiem likās vāja... es, es esmu "Izdzīvojušie 2002. gada" uzvarētāja? Sāka līt lietus, bet parādījās gaisma. Šis gaismas stars mani sasildija. Te nu es tupēju pie sava brāļa līķa un raudāju, es zināju ka tās ogas ir indīgās,  bet dodot tās viņam nemaz nedomāju, ka viņš tās apēdīs, lai es uzvarētu. Kādēļ es devu!? Sanāk, ka es esmu nogalinājusi pati savu brāli! Tad atkal pa mikrofonu ierunājās balss.

- Skatītāji, jūsu priekšā stāv Melānija Evansa - Izdzīvojušie 2002. gada uzvarētāja.

Tajā brīdī debesīs parādījās lidmašīna, kas nosēdās un paņēma mani. Kādēļ, kādēļ es?

Atpakaļ tagadnē....

- ... es esmu "Izdzīvojušie 2002. gada" uzvarētāja. Lūdzu pulcējaties 201. kabinetā, ka atrodas gaitenī pa labi no jūsu numuriņiem. Un es nedrīkstētu tā teikt, bet es tiešām izsaku jums līdzjūtību.

Tajā brīdī paziņojums beidzās.

- Tiešām nezinu, kā viss beigsies. Tev patīk Luiss?
- Man? Nu iespējams, viņš ir labs draugs.
- Skaidrs.
- A tev patīk Ketrīna? Es ievēroju, ka jums ir diez gan draudzīgas attiecības.
- Jā, un viņai es arī patīku.
- Kad tuvumā nav Katnese, viņa tiešām ir savādāka.  Man būtu ļoti žēl, ja viņa tagad atrastos vienā numuriņā ar Katnesi.
- Man arī. Kā tu domā, vai Luiss un Pīta ir vienā numuriņā?
- Nezinu. Mēs vispār par Pītu neko nezinām.
- Bet zini, tad, kad Darija uz tevi tēmēja, Harijs tevi izglāba.
- Tiešām? Es būšu viņam, mūžīgi pateicīga, tikai žēl, ka viņš to nezinās. Un nabaga Luiss.
- Mums gadījumā nebija jāiet uz 201. kabinetu?
- Ui jā, skrienam. Būtu labi, ja mēs nekavētu.

Kad izgājām no sava numuriņa, redzēju, ka Ketrīna viena iziet no durvīm mums blakus.

- Čau!" es uzsaucu, bet viņa tikai vāji uzsmaidīja.
- Man nevajadzēja žņaugt Katnesi, tas bija pārāk nežēlīgi." viņa pateica un aizskrēja uz gaiteni pa labi. Mēs viņai sekojām un drīz nonācām pie 201. kabineta.

- Tāda sajūta, ka viņa te jau ir bijusi" es nočukstēju Alexai.

Tad mēs iegājām kabinetā. Tas bija, kā parasts skolas kabinets. Vairāki galdi un krēsli, tāfele un skolotājas galds, vienīgi šajā klasē nebija logu.

- Sēdieties." Aicināja sieviete, kas stāvēja pie tāfeles. Šķiet, ka Melānija.
- Tā tad es esmu tā pati Melānija. Es mācu vēsturi. Jums ir jāsaprot, ka šeit nav nemaz kā parastā skolā. Viss šeit ir saistīts ar Izdzīvojušie - spēlēm. Šajā gadījumā es mācu spēles vēsturi, kā cēlušās u.t.t. Šodien mans uzdevums ir iepazīstināt jūs ar pārējiem mācību priekšmetiem. Tātad

1. Vēsture - Melānija Evansa - 2002. gads- 201.  kabinets - spēles rādītājs, kā radušies noteikumi, visu gadu uzvarētāji, kurā gadā dibināja u.t.t

2. Dabaszinības - Amanda Greifa - 2001. gads - 236. kabinets - kā iekurt uguni, indīgās - ēdamās : ogas, sēnes, dzīvnieki, kā nomedīt dzīvnieku u.t.t.

3. Matemātika - Suzena Sauzianna - 2003. gads - 202. kabinets - kā aprēķināt, kad līs lietus, kad spīdēs saule, kur atrodas katrs dalībnieks u.t.t.

4. Sports - Arnolds Īseks - 2000. gads - meža trase - kā trāpīt mērķī, kā izvairīties no bultām, kā uzbūvēt pajumti, kā izciest aukstumu u.t.t

Tad jums ir pusdienas

5. Treniņš - jūs paši ejat uz zāli un trennējaties 1 h.

Tad esat brīvi. Vai ir kādi jautājumi?" viņa beidz stāstīt visu garo programmu.

- Kas bija visi tie skaitļi piemēram Amandai, 2001. gads. Ne jau tad viņa ir dzimusi.
- Visi šie skolotāji ir uzvarējuši tā gada spēlēs. Piemēram es esmu 2002. gada spēlēs un to jau es saku kādu 4 reizi. Tādēļ Pīta jaunskungs ir jāmāk loģiski domāt.

Tālāk viņa turpināja stāstīt visu, kas mūs sagaida vēsturē. Šaubos vai es te izdzīvošu.

Turpinājums sekos.....

IzdzīvojušieWhere stories live. Discover now