18

66 12 0
                                    

- Alexa! - pa miegam dzirdēju, ka mani sauc.
- Alexa!
- Aizveries, es gribu gulēt.
- Alexa b**n celies taču! Mums ir problēma.

Beidzot piespiedu sevi atvērt plakstus.  Mēs aiz vien atradāmies motorlaivā. Mums priekšā atradās milzīga sala, kas ar metāla sienām bija sadalīta 4 daļās, uz tās atradās daudz cilvēku.

- Esi drošs, ka braucām pareizi?
- Taisni uz priekšu, tieši, kā viņa teica.
- Man ir sliktas aizdomas, ka tās ir nākamās spēles.
- Ko mums darīt?
- Turpini braukt līdz krastam.
- Traka esi?
- Cits nekas neatliek, viņi droši vien ir mūs pamanījuši.

Mēs turpinājām braukt, un nu es varēju saskatīt cilvēku siluetus. Intereses pēc uz reiz sāku viņus skaitīt, 13 pirmajā laukumā, 15 otrajā, 3. un 4. laukumu neredzēju.

Luiss piebrauca klāt 1. laukumam. Visi cilvēki skatījās uz mums.

- Braucat prom!
- Palīdzat mūs aizvest!
- Kas jūs esat? - skanēja jautājumi, bet viens izcēlās.
- Prom viņi netiks, tagad mēs esam 15 visos. Nu ko... esat sveicināti Izdzīvojušie 2019.

Brīdī, kad abi izkāpām, lai visu noskaidrotu ūdens gluži aprija mūsu motorlaivu.

- Alex....
- Esam sprukās...

Tiešām atvainojos, man vajadzēja laiku apdomāt, man bija zudusi iedvesma, bet nu man turpinājums jau galvā ir izstrādāts. Iesāku ar nelielu nodaļu, bet turpinājumus rakstīšu garākus. Spiežat zvaigznīti un palīdzat šim stāstam atkal iegūt 1. vietu topā. Turpinājums būs tiešām drīz. Ja ielieku vēlāk par ceturtdienu, tad varat mani nosist. Brīvlaikā mans mērķis ir rakstīt katru dienu. Nu tad atā.
Annija

IzdzīvojušieWhere stories live. Discover now