22

81 16 0
                                    

Lēnām atlocīju to vaļā, tā bija 5A platuma lapa (puse no 4A). Tur bija rakstīts :

Dārgā, Alexa.

Tu tagad gaidi, ka es dusmošos, bet tam vēl laika pietiks. Lūdzu, mīļā, uzticies Nikam. Pretinieku komandās arī sāk valdīt nesaskaņas. Lūdzu pasaki Nikam, ka tas jāmēģina izbeigt. Veidotāji cenšas panākt nesaskaņas, pretojaties tam. Apgaismo visus. Tu būsi vienīgā starp 2 grupām. Tu būsi pa vidu, bet lai ko tu darītu, uzticies Nikam.

Tēvs.

Tā tad man nav jālemj, bet viens mani interesē - Ko ir nodarījis Niks, ka visi uz viņu noveļ vainu, viņš esot kaut ko izdarījis.

Es nesākšu apdomāt neko par tēvu, kā viņš teica "Tam vēl laika pietiks". Man jāsāk rīkoties. Es vienīgā varu panākt, ka komanda atkal apvienojas. Man jārunā ar Niku.

Gāju uz vietu pie ugunskura, tuvumā būtu jābūt Nika pajumtei. Tā arī tur bija, tāda pati zaru čupa kā Kāto.

- Nik! - saucu viņu pieklusinātā balsī.
- A? - viņs ārā pabāza galvu.
- Man ar tevi steidzami jārunā.
- Ah.. nu labi, Alex.
- Tas ko teica Luiss, es neesmu pret tevi, bet ne arī par. Tev jāaptur visa šī dalīšanās, spēļu veidotāji to vien grib. Arī blakus komandās ir problēmas. Drīz tas novedīs lielā postā. Tagad atbildi godīgi, ko tu esi izdarījis tādu, ka visi runā pret?
- Es? Paga, viņi runā, ka esmu ko teicis vai darījis viņiem?
- Jā, tu gribi teikt, ka neesi?
- Ar viņiem simulē, viss skaidrs. Viņi...
- ...jāapgaismo. - pabeidzu.
- Tieši tā. Labi, rīt būs negaidīta sapulce. Tagad ej atpakaļ gulēt.
- Atā.

Pēc tumsas visapkārt nospriedu, ka ir ~24:00. Tagad ir Kāto sapulce. Tā tad es neeju? Vai man tēlot, ka esmu, bet par plānu ziņot Nikam?

Nemanot pielavījos pie sienas. Pie tās stāvēja Rendana.
- Hey. - kautrīgi noteicu.
- Hey. Tā tad viņš tomēr uzaicināja?
- Em.. njā.
- Es tevi vērošu Alex, domā es nezinu no kurienes tu atāci, hah?
- Par ko tu runā?
- Hey, dāmas! - ieradās Klots.
- H. - noteicu.
- Finiks un Kāto jau nāk.
- K. - Rendana noteica un paskatījās naidīgi uz mani.
- Sveiki. Alex, kur Luiss? - Kāto ieradās.
- Viņš nepiekrita nākt.
- Viņa bija pie Nika. - Rendana izspļāva.
- Tiešām? Alex, tu apsolīji.
- Es neko viņam neteicu!
- Kā tad.. - novilka Finiks.
- Kāto, mēs nevaram viņai uzticēties! - Klots ierunājās.
- Ko tad tu viņam teici? - Kāto mierīgi jautāja.
- Tas ir personīgi. - tūlīt arī nožēloju, ko pateicu, es varēju jeb ko samelot, bet " Tas ir personīgi ". Ah.. Man nekas nespīd.
- Alexa, es tev lūgšu pamest šo sapulci, pirms tu neesi pierādījusi uzticību.

Un es arī aizgāju, es vairs neko negribēju dzirdēt. Tagad viņi zin, ka esmu neuzticīga. Luiss, viņš gulēja būdas vienā stūrī. Es aizlavījos viņam garām un nogūlos. Atceros, ka viņam iepļaukāju. Tagad vismaz varu teikt, ka netaisījos iet. Pataisīt viņu par vainīgo. Tāds man vismaz labums.

Sveiki, gribu zināt, vai jūs vēlētos, lai es uzrakstu nelielu ieskatu, kas notiek pārējās komandās, jo turpinājumos, nu.. tur nedaudz būs saistība ar citām komandām. Un lai jūs apmēram nojaustu... Rakstat komentāros, ko domājat. Ka arī nospiežat zvaigznīti!
Annija

IzdzīvojušieWhere stories live. Discover now