26

62 16 2
                                    

Man viss bija pieriebies. Es labprāt uzkāptu uz tā s*da apļa, lai viss beidzot būtu beidzies.

Bet ko es mānu? Es nemūžam to neizdarītu! Es esmu pārāk gļēva. Plusā man ir vēlme, lai šīm spēlēm reiz pienāk gals! Bet vēl to es nevēlos iekļaut savās problēmās.

Vienīgā vieta, kur vēl varēju pavadīt laiku pārdomām bija akmens. Bija tumsa, es zinu, ka visi mani tagad gaida sapulcē. Es nekad neesmu jutusi tādu vienaldzību sevī, man viss bija pie kājas.

Pēkšņi man sāka tuvoties siluets.
- Ej prom bļ**! - nobļāvos.
- Tu pati sasauci sapulci, Alex!
- Piedod, Nik! Domāju, ka nāk Luiss.
- Nekas. Es zinu, ka tev nav viegli...
- Viegli? Man.. Tu nemaz nesaproti. Man ir vairāk problēmu, nekā tu zini! Vārds viegli ir tik maigi teikts.
- Nu.. Labi. Tu nāksi, vai man pateikt, ka sapulce atcelta?
- Ej d****! Tu nemaz nezini, kādu postu man nodarīji uzliekot šo lomu!
- Labi.. Tev vajadzīgs laiks.

Viņš izgāja. Es raudāju... es visas dusmas izgāzu uz Niku. Man pat palika labāk. Es vairs nezinu, ko man darīt!?!

Lēnām piecēlos kājās un noslaucīju asaras. Es paskatījos debesīs.
- Piedod, tēt, bet es to nevaru!

Tas, ko pašlaik taisījos darīt bija neaptverami, bet adrenalīns mani veda uz priekšu. Es pat nespēju apstāties.

Es gāju pie Nika. Viņš tieši šajā brīdī turēja rokā nazi, laikam viņi domāja, ko tas nozīmē, ko tālāk.

Es piegāju klāt Nikam, izrāvu nazi viņam no rokām un nobļāvos:
- Pat nedomājiet man sekot!

Alexas tēva skata punkts

- Ko tu esi iecerējis? - jautāju stāvot aiz savām restēm.
- Es neko nedarīšu šajā reizē. Visu ļoti labi ir paveikusi tava meita.
- Viņa neko nedarīs! Viņa ir saprātīga.
- Es vis tā neteiktu, viņa ir pakļauta mūsu varai vairāk nekā mēs cerējām. Atliek izdarīt kaut mazāko kustību, un viņa uz robežas sabruktu.
- Tas nemaz neizklausās pēc viņas. Ja gribi man tagad skalot smadzenes, tad tev nekas nesanāks!
- Kam man? Kaut gan ir iemesls. Piemēram tāds, ka pirms 2 gadiem izjauci spēles, kuras sponsorēja miljardieris! Neviens nebija tik stulbs, lai ticētu tam samontējumam. Dēļ tevis mans bizness gandrīz izputēja. Es nedabūju it neko. Šī ir vēl lielāka iespēja, un to tu man neliegsi.
- Es... Es panākšu savu tik un tā.
- Nu jā, kā tad. Aiz restēm tev ir vislielākā vara. Jauku skatīšanos, starp citu Alexa tūlīt izdarīs pašnāvību, ieteiktu noskatīties

Viņš aizgāja. Skatos, kā Alexa tuvojas sapulces vietai. Viņa lūdz man piedošanu. Es zinu, ko viņa taisās darīt, bet ne to, ko visi domā.

IzdzīvojušieWhere stories live. Discover now