Pēc 2 gadiem.
Te Alexa vēršos pie jums pēc palīdzības. Mans brālis ir dziļā depresijā. Viņš pirms 2 gadiem pazaudēja meiteni, ko ļoti mīlēja. Detaļas nevaru teikt, bet tā vairs nevar turpināties. Vēršos pie jums pēc palīdzības.
Dr KleinamAtbilde
Sveika Alexa. Tev tiešām vajadzīga palīdzība. 2 gadi ir daudz. Nezinu kā īsti var pazaudēt meiteni, bet mans padoms ir tāds. Ja tā meitene vēl varētu mīlēt viņu, tad atrodiet. Un pēc iespējas ātrāk. Dariet jebko.
AlexaiPēc dr Kleina atbildes es sapratu, ka gaidīt vairs nevar. Man ir jāatgriežas. Jāatrod Luiss, jādodas uz to pašu kuģi. Vecākus neiesaistīšu ne par ko. Kāds bija Luisa uzvārds? Aivens? Jā, protams, ka Aivens. Sāksim ar sociālajiem tīkliem.
Es sāku ar Facebook, Instgram, Draugiem.lv, Snapchat. Līdz atradu. To pašu Luisu ko iemīlēju pirms 2 gadiem. Uzreiz rakstīju.
Vajag tavu palīdzību. Tiekamies Glowstreet 23 c šodien 5 pm.
Alexa.Pēc piecām sekundēm saņēmu atbildi.
Esmu prom. Sen esmu pārcēlies. Piedod, ja gribēji visu sākt no sākuma. Nevaru ierasties. Pat ja vēlētos.
Luiss.Es biju šokā. Ko nu? Vai tiešām man uz lielāko murgu jādodas vienai. Nē to es pieļaut nevarēju.
Es atgriežos spēlēs. Nekas, ka nevari ierasties. Došos viena. Paldies, ka atbildēji.
Tu ko? Hey tu esi traka, bet tam drošvien ir labs iemesls. Un tu nebūtu viena. Toms taču dzīvo turpat!
Cik nu viņš dzīvo, Jau divus gadus viņam ir depresija. Prasīju padomus, kam vien varēju. Secināju tikai vienu, ka jāatrod Ketrīna. Vai nu dzīva vai mirusi.
Labi es dodos pie tevis. Varbūt pateikt arī Pītam?
Šaubos, ka piekritīs, bet mēģināt var.
Viss ir nolemts. Mēs atgriežamies!
Turpinājums sekos. . . .
YOU ARE READING
Izdzīvojušie
Action- 1, 2, 3 - es lecu. - Alexa nē! TJ kliedziens bija pēdējais, ko es dzirdēju. ××××××××××× Stāsts par izdzīvošanu spēlēs, kas ir uz dzīvību un nāvi. Pirmajā reizē viņiem izdevās izkļūt dzīviem no spēlēm. Alexa un Luiss jau 2. reizi ir spiesti piedalī...